4 Ocak 2013 Cuma

KADIKÖY BENİ ÇAĞIRDI İYİKİ DE ÇAĞIRDI



Sabahki sisin aksine öğleden sonra güneş açtı.Nerdeyse bir senedir Kadıköye inmiyorum.Araba park etmenin zor olması benimde vesaitlerle aramın iyi olmamasıda bunda etken tabiki.


 Ani bi karar ile Kadıköye inmeye karar verdim.Hemde dolmuşla.Belki biraz şımarıklık olacak ama ben dolmuşa binmeyi unutmuşum daha doğrusu dengede durmayı unutmuşum.Kendimi yaşlı modunda gördüğüm için belki gençlerden biri yer verir diye düşünmüştüm ama yeterince yaşlı gözükmüyordum demekki.Gençler kulaklarındaki müzikleri çıkarıp yer vermek istemedi.Bende akrobosik hareketlerle yolculuğuma devam ettim.Birazda pişmanlık duyarak.Allah'tan sahilde yürümeye başlayınca bu pişmanlığım çabuk geçti.Martılar gemiler enfes bir manzara hemen kendime bir orta şekerli kahve ısmarladım bu manzaraya karşı afiyetle içdim.Sizide unutmadım


Kitapçıları sahafları tek tek dolaştım.Bu arada boş durmadım yılın ilk kitap alışverişinide yapmış oldum kendimi dizginleyerek.Bu arada bir kitapçının raflarındaki sözler çok hoşuma gitti.
SÖYLESEM TESİRİ YOK SUSSAM BANA ZARAR

                                              
                                           ADAM,ADAM GÖLGESİNDE YETİŞİR


 Güzel sözler değilmi ?İşde bunlarda aldığım kitaplar,ve hobi dergileri.Çok verimli bir gezi oldu benim için.Kar gelmeden stok yapmış oldum.


Bu dergilere gelince onların hikayesi ayrı.ŞULE HORAL (biokinesis uzmanı)benim çocukluk arkadaşım.Uzun yıllar sonra kermesde karşılaştık sohbet ettik.Dergi çıkardığını söyleyince heyecanlandım insanın arkadaşının böyle güzel şeyler yapması çok güzel.Bir türlü dergileri bulamayınca sağolsun Şule'cim kargo ile göndermiş bana dergileri.Bu gün eve gelipde kargo paketini görünce çok sevindim tabiki.
Bu tarz dergilerin aksine dolu dolu bir dergi.Reklamı az güzel bilgileri çok,doyurucu bir dergi


Derginin bir özelliğide Kadın -Erkek dergisinin bir arada olması.Arkadaşıma yeni yayın hayatında başarılar diliyorum.Seyyah'ın bir günü daha böylece dolu dolu geçmiş oldu.

HEPİNİZE HAYIRLI AKŞAMLAR DİLİYORUM

29 yorum:

  1. en kıskandığım şeyi yapmışsın,ne mutlu sana.söyle bakayım ben burada nereye gideyim sevgiler. oy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEYZE'CİM İNANMAYACAKSIN AMA BU GÜN KAHVEMİ İÇERKEN SENİ GEÇİRDİM AKLIMDAN
      KÜTAHYA'DAN GELİR GELMEZ BEKLİYORUM SENİ
      HAYIRLI AKŞAMALR

      Sil
  2. Düşündümde bende Kadıköye gitmeyeli hayli zaman olmuş. en son eylülde Marmara Üniversitesine geçerken uğramıştık kitapcılarıda pek gezememiştik. Kar gelmeden stok fikrine çok güldüm. köyde yaşıyorsunuzda kar yolları mı kapayacak diyeçeğim ama burası İstanbul heran herşey olabilir. Neyse ki benim stok bol.
    Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASLINA BAKARSAN STOK TAN BOL BİR ŞEY YOKDA
      İŞDE KENDİMİ AVUTUYORUM
      TEDBİRLİ OLMAK LAZIM CANIM:)
      SAĞOL CANIM
      SANADA KEYİFLİ OKUMALAR

      Sil
  3. Aaa bana çok yakınmışsın bugün :)
    kızımla bizimde aklımızdan geçti sahafçıları dolaşmak
    son anda vazgeçtik sahilde turlayıp döndük..
    Arkadşına tbrkler maşşallah
    ne güzel bişi başarmış..
    kitaplarınıda güle güle oku ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM
      GERÇEKTEN DE BÜYÜK BAŞARI
      BENDE ÇOK TAKDİR ETTİM
      BENDE ÇOK YORULDUM AMA DEĞDİ DOĞRUSU
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  4. bende uzun zamandır bir sahaf gezintisi yapmak istiyorum,bu açıdan Kadıköy çok güzel bir mekan,sırf bu yüzden çocukluğumdan bu yana Kadıköy de oturmak istemişimdir :))
    Birde ayıp olmazsa,kitapların fiatlarını sorabilirmiyim?
    karşılaştırma için:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM SORUNUN CEVABINI MAİL OLARAK ATTIM
      KADIKÖY GERÇEKTEN DE ÇOK GÜZELDİ
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
    2. Teşekkürler,hemen bakıyorum :)

      Sil
  5. Ne güzel yapmışsınız.

    Bu arada ilk gördüğüm yerden alacağım dergiyi, tabi pek görünmüyormuş ama... İsmi de pek güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET GÜZEL BİR GÜNDÜ
      ASLINDA DERGİ D&R VARMIŞ AMA HER HALDE BİTMİŞ
      YOKSA Bİ PROBLEM YOK
      HAYIRLI AKŞAMALR

      Sil
  6. merhaba ,hepimizin bütün istegi uzun zaman olmuş kadiköye gitmemişiz:)))bende öyle valla evlendim daha çok gezerim ama malisef bebişimle gezeriz artık saglık olsun bakalım ...siz iyi yapmişsınız valla sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEBİŞLE GEZMEKDE GÜZEL OLUR FADİ'CİM
      BENDE ÖZLEDİĞİMİ FARK ETTİM KADIKÖY'Ü
      AMA SADECE ÇOK KÜÇÜK BİR BÖLÜMÜNÜ GEZEBİLDİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  7. uzun yıllar oldu gitmeyeli,o dar ara sokaklarında dolaşmayalı :)
    şimdilerde hızla ve arabayla sürekli geçiyor olsamda o eski günlerimi hatırlattın bana
    lise yıllarımdan bilirim kadıköy sokaklarını üstelik!
    özetle ne iyi etmişsin
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan özlüyor gerçektende
      bende eskiden çok giderdim bir baktım seneler olmuş
      iyi geldi
      hayırlı günler

      Sil
  8. İstanbul'da yaşamak vardı dedirttin yine bana:)
    Keyifli okumalar seyyahım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim işim bu güzelim
      seni buraya çekebilmek
      hayırlı geceler

      Sil
  9. valla bende sendenim hep aklımda kadıkoye gıtmek ama havalar guzel olunca bırgun sozum var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE KAR GELMEDEN HALLEDEYİM DEDİM
      ARKADAŞLAR GÜÜLÜYOR
      E NE YAPAYIM SONRA ERTELEYE ERTELEYE BİR SENE DAHA GEÇECEK
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  10. Merhabalar,

    Efendim, size ne mutlu!.. Kadıköy'ünüz var, Erenköy'ünüz var!.. Çağrılınca bir yerlere gidebiliyorsunuz, ne güzel!..

    Bizi ne çağıran var, ne de gidecek bir yerimiz.
    Sizin gibi dostlarımızın paylaşımlarından istifade ediyoruz. Teşekkür ederim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RECEP BEY GERÇEKTEN DE İSTANBUL'DA OTURANLARIN ŞANSLI İNSAN LAR OLDUKLARINI DÜŞÜNÜYORUM
      TABİ, ETRAFLARINDAKİ MADDİ MANEVİ GÜZELLİKLERİN FARKINDA İSELER
      BEN İSTANBULI GERÇEKTENDE ÇOK SEVİYORUM VE HER KARESİNDEN ZEVK ALIYORUM
      SEYYAH OLARAKDA SİZLERLE PAYLAŞIYORUM:)
      İSTİFADE ETMENİZE SEVİNDİ
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  11. aaa hiç görmemiştim bu dergiyi...yeni kitaplarını da güle güle oku ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ÇOK YENİ DAHA
      BU AY 4.SAYISI
      SAĞOL Bİ TANEM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  12. İstanbul da yaşamak bana çok zor gelse de imreniyorum size ..Aslında ne kadar şanslısınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YERDEN GÖĞE KADAR HAKLISINIZ
      ZOR AMA ZOR OLDUĞU KADARDA İNSANI MUTLU EDEN BİR ŞEHİR
      BENDE KENDİMİ ÇOK ÇOK ŞANSLI HİSSEDENLERDENİM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  13. Hızına yetişmek mümkün değil. Şimdi sorularım var.
    1 - Kadıköy'de sahaflar nerede?
    2 - Nereden nereye dolmuşla gittin? Herhalde Kadıköy'e kadar ayakta değil.
    3 - Unuttum soruyu. :))) Halbuki 3 tanelerdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HEMEN CEVAP VERİYORUM
      1-TAM SAHAF DEMEK DOĞRU OLURMU BİLMİYORUM AMA AKMAR PASAJINDA
      YİNE ORALARDAKİ ARA SOKAKLARDA VE MODA SİENMASININ YANINDAN İNEN YOLUN SOL TARAFINDA VARLAR.BEN HENÜZ MODA KISMINI HALLEDEMEDİM
      ÜSKÜDAR KADIKÖY ARASI VE MALESEF AYAKTA
      İSTANBUL ŞARTLARINDA BELKİ ÇOK UZAK BİR YOL DEĞİL AMA BİZM MİNÜBÜS ŞÖFÖRLERİNİN NASIL KULLANDIĞINI GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURURSANIZ ANLARSINIZ HALİMİ
      ÜSTELİK UZUN SÜREDİR BİNMEYEN BİRİ İÇİN
      SİZLER HIZLI DİYORSUNUZ AMA BEN BU SENE KENDİMİ HİİİİİÇ BEĞENMİYORRUM
      YİNEDE ÖYLE DİYORSANIZ ÖYLE OLSUN
      HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN

      Sil
  14. kadıköt fotolar martılar kitaplar dergiler ne güzel hepsi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anna karina
      Aldim fark ettinmi
      Hayirli aksamlar

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu