6 Ocak 2013 Pazar

ISPANAKLI PEYNİRLİ ÇÖREK


MALZEMELER
2Bardak ılık su
1Bardak yağ
3Yemek kaşığı toz şeker
1Bir yemek kaşığı tuz
Yarım paket maya
Aldığı kadar un

YAPILIŞI
EFENDİM YAPILIŞI GAYET BASİT.BEN YAPTIKTAN SONRA HEPİNİZ YAPARSINIZ.SUY,U YAĞI, MAYAYI, ŞEKERİ, TUZU ,KABA KOYUP KARIŞTIRIYORSUNUZ.UNU İLAVE EDİYORSUNUZ.GÜZEL BİR HAMUR YOĞURUYORSUNUZ.


FIRIN TEPSİSİNE YAYIP ÜZERİNE İSTEDİĞİNİZ HARCI KOYUYORSUNUZ BEN KIZIM İÇİN BİR KISMINI PEYNİRLİ KENDİM İÇİNDE ISPANAKLI YAPTIM.RULO HALİNE GETİRDİKDEN SONRA BİRAZDA BURDUM. BİR MÜDDET TEPSİDE BEKLETTİM,MAYASI GELSİN DİYE ÜZERİNE YUMURTA SÜRDÜM AŞKA GELDİM BİRDE ÜZERİNE HAŞHAŞ EKTİM VERDİM FIRINA


BEN ÇOK BEĞENDİM .EN ÖNEMLİSİ  GÜLDEHAN'DA ÇOK BEĞENDİ HER GÜN İSTİYOR NE YAPACAĞIM BİLMEM.
KARLI BİR İSTANBUL SABAHINDAN HEPİNİZE GÜZEL SAATLER

16 yorum:

  1. Ben de çok istiyorum ben ne yapacağım bilemedim:)
    Haftaya rahat rahat yaparım inşAllah.
    Şu sınavlarım geçsin de.
    Dualarını bekliyorum ablacım.
    İkinizi de öpüyorum.
    Güneşli bir Antalya sabahından sevgilerle :)
    Güldehana da çok selam:)

    YanıtlaSil
  2. cok güzel görünüyor ellerin,ize sağlık ;)

    YanıtlaSil
  3. off şimdi sabah çayının yanın da ne kadar güzel giderdi bu börek

    YanıtlaSil
  4. Muhteşem olmuş Gülcüm muhteşem...ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Günaydınnnnn Seyyahım, bende alayım ıspanaklı tarafından koca bir dilim olurmu?..Ellerine sağlık canım benim..

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel gözüküyor afiyet olsun.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. güldehan ne kadar hoş bir isim bu arada ellerinize sağlık harika gözüküyor eminim tadıda öyledir

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık:)çayın yanında ne güzel olur şimdi:)

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı haftaların olsun Seyyahım vallahi bende çok beğendim tam da çay içerken oluvereydı çay soframda diye iç geçirdim.Ellerine sağlık canımmmm.

    YanıtlaSil
  10. harika görünüyor sengül hanım afiyet olsun ellerine sağlık antalyadan istanbula selamlar........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM SENİ ZİYARET ETMEK İSTEDİM
      AMA OLMADI
      HAYIRLI AKŞAMLAR DİLİYORUM

      Sil
  11. Ayyy nefis görünüyor.Ispanağımda var yapsam mı acaba?Ama ben diyetteyiiiim.Neyse bu kadarcık kaçamaktan bir şey olmaz değil mi?Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. ablam canım nasıl çekti anlatamam :((
    üşenmesem yapacam ama çok yorgunum :))
    ellerine sağlık.......

    YanıtlaSil
  13. Guzel ablam guzel aksamlarin olsun cok yogun gunler yasiyorum,ugrayamiyorum ugradigim zaman da istedigim gibi yogunlasamiyorum..evvela bilgisayarla yasadigi tatsiz olay hakkinda cok uzuldum kalbim acidi kiz sanki :) ama insallah gecicidir alistik bu cihazlara bagimliyiz kabul edelim gecelim,bunun yanisira coregin rock&roll havasinda yikiliyor :) ben de isterim denemek de isterim ablacim guzellikler dilerim ablacim oper koklar sarilirim,sizde biraz kar varsa gonderebilirmisin onu da canim cekti de :)
    Operim!

    YanıtlaSil
  14. Oyyy benim tatlım bana çörekmi yapmış sen çayı ocağa koy geliyorum hemen:)))Ellerine sağlık öpüyorum...

    YanıtlaSil
  15. gezmek ev blog yemek kitap.
    yaaa nasıl yetişiyorsun kiii.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu