2 Ocak 2013 Çarşamba

IŞIKLI ŞİŞ & IŞIKLI İŞLER




Siz hiç ışıklı şiş gördünüzmü.Ben gördüm görmekle kalmadım kullandım bile.Teknolojiye merakım olduğu gibi her türlü alet edevatada ilgim çoktur.Tuhafiye ye bile girsem yeni ne gelmiş ne gitmiş bakarım yine böyle bir gün Ümraniyede ki Tuğra tuhafiyede bakınırken bu şişleri gördüm ve aldım hemen.
Arkadaşlarım güldü güldü ilahi sengül bir ışıklı şişin eksikdi oda oldu diye kafa buldular benimle,taki aldığım akşam elektrikler gidene kadar.Tesadüfe bakınki o akşam elektriklerimiz kesildi.Sizmisiniz bana gülen.Çıkardım şişlerimi kesintiye aldırmadan şakkudu şıkkıdı örgüme başladım.
Becerebilirsem süslü bir bebek elbisesi olacak.Bitince paylaşırım sizinle.


Hızımı alamadım bide ışıklı tığ aldım kendime ben uzun olda örgü örmeyi çok severim bu iplerinde renklerine bayıldım.İkea dan aldığım şeffaf sehapanın içine yerleştirdim iplerimi hiç bir şey yapmasamda dekor olarak yine güzel.


Bakarsınız böyle bir yatak örtüsü yaparım bellimi olur.Çok güzel değilmi ben bayıldım hayran kaldım


Y ada böyle keyifli yastıklar.Henüz karar veremedim.Her neyse bu akşamda bir fıkra ile yayınıma son vereyim.Bakalım beğenecekmisiniz.


SEYYAH HEPİNİZE HAYIRLI GECELER DİLER

38 yorum:

  1. Selamünaleyküm şişlerin ve tığın hayırlı olsun ben de çok beğendim. Ben tuhafiyeye gidebilsem de iplik tığ alıp resimdeki yastıkların battaniyeleri vardır yıllardır yapmak isterim ama nasib olmadı. Yapabilsem şimdilik stres atmak için paspas örüyorum çok rahatlıyorum :)
    Allah'a emanet ol. Fıkra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ÖRTÜLER O KADAR KEYİFLİ DURUYORKİ
      RESMEN DAVET EDİYOR SENİ YAPMAYA
      ÖRGÜ GERÇEKTENDE ÇOK RAHATLATIYOR İNSANI
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  2. şişlerinize bayıldım ist gelince hemen arayıp bulucam fıranız bir harika gecenin bu vaktinde beni gülümsetti elinize sağlık hazan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEĞENMENİZE VE GÜLÜMSETTİĞİME SEVİNDİM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  3. Şiş çok güzelmiş, annecime almam lazım ondan :) Uzun yuvarlar yastıklarda iyi fikirmiş aslında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEVDA'CIM AL BENCE ANNECİĞİNİNDE ÇOK HOŞUNA GİDER.
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
    2. HAYIRLI SABAHLAR OLACAKTI

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. CANIM BEĞENMENE SEVİNDİM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  5. Şişler çok ilginç burada da var mıdır acaba? hemen bakmalıyım..:)
    Örgüyü ben de çok severim fazla vakit bulamasam da..Bebek elbisesini de bekliyorum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YOKSA BEN GÖNDERİRİM ARKADAŞIM
      EN KISA ZAMANDA BİTİRİP GÖSTERECEĞİM İNŞALLAH
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  6. kızım sen bir harikasın,şişlerin resmi öyle çarpıcı ki ilk anda şişolarak algılamadım sanki gece gökyüzünde çakan şimşekler tabi küçük resimde.sen fotoğraf çekmelisin.bugün sinemaya gideceğim öpüyorum mucuk..............oy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEYZEM BEĞENMENE SEVİNDİM
      FİLM NASIL GEÇTİ HANGİSİNE GİTTİN
      ÖPÜYORUM KOCAMAN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  7. şişler ilginç ve de tasarım harikasıymış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  8. vay be ne ilginç bişi. güle güle kullan cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL SELMA'CIM
      İLGİNÇ OLAN HER ŞEY BENİM İLGİMİ ÇEKİYOR NEDENSE
      HAYIRLI AKŞAMLAR CANIM

      Sil
  9. Vaay şişler çok havalı:)) Teknoloji sen nelere kadirsin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET AYTÜL'CÜM TEKNELOJİ GERÇEKTEN DE HER ŞEYE KADİR
      ÇOK ENTRESAN BULUŞLAR VAR

      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  10. Şişler kolaylık :) elektrik kesildi gece hiç fark etemz şişleri:)hoş geldin blog dünyasına güzel paylaşımlar dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE
      ELEKTRİKLER KESİLİNCE İNSAN SIKINTIDAN PATLAR YA
      İŞDE ÇARESİ
      GÜZEL DİLEKLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  11. Şişler çok ilgimi çekti hemen aklıma birde madenci şapkası takıp karanlıkta öreriz, Ütü reklamı var ya ben ona bayılıyorum:)
    Fıkranda hoş sen gibi:))
    Günün gönlün gibi geçsin Seyyah'ım sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM GÜZEL KUĞUM
      GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM TATLIM
      ALLAHA EMANET OL
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  12. kocaya bak sen demek kapıya dikkat edin ,güvenme demişler ye ne babana ne kocana ne oğluna.örtüler çok güzel eski desenler nostalji desenler bunlar yaaa... çok şekerler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE KARDELEN'İM BU DÜNYADA KİMSEYE GÜVEN YOK DOĞRUSU
      BEĞENMENE SEVİNDİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  13. Şişler bayıldım Aklıma acaba bıçaklarımızı da ışıklı yapamazlar mı diye düşünce geldi.Sen çok yaşa güzel yaşa Seyyahım nasılda bulmuşsun böyle enterasan şişleri:))sevgilerimle canımmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NEDEN OLMASIN CANIM
      BAKARSIN ODA ÇIKAR
      BAYILIRIM BEN BÖYLE ENTRESAN ŞEYLERE
      HAYIRLI AKŞAMLAR CANIM

      Sil
  14. Yastıklara bayıldım fıkraya da gülmekten bayıldım :) Yüzünüzden gülümseme eksik olmasın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜZEL DİLEKLERİNE AMİN DİYORUM CANIM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  15. Sen bitanesin tamam mı?
    Kahvem bitmemiş olsa bile fincanımı alarak kapısına dayanmak istediğim komşum olmanı,derdim olmasa bile avutman için başımı okşaman için anneme yakın biri olmanı isterdim..şişleri de isterdim örtüyü de yastığı da ama dedim ya diğerlerini daha çok.
    Öptüm ben şimdi seni tamam mı,okşa başımı hadi :)
    Sevgiler!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ALLAH RAZI OLSUN
      YORUMUNUN CEVABINI MAİL ATTIM

      Sil
  16. canım ışıklı şişler çok harika .buralarda bulsam bende alırım örgü yapmayı bende çok severim selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazan senmisin
      bulamaz isen ben sana gönderirim
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  17. :)
    işıklı şiş ha.
    ha ha alman akıllıca olmuş.
    :)
    evet örtü şaane sahiden.
    fıkra süfer.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET IŞIKLI OLMAZ İSE OLMAZ
      AKILLIYIMDIR BEN

      EVET ÖRTÜ YÜ BENDE ÇOK SEVDİM

      KAPIYA DİKKAAAAAAAT :)

      Sil
  18. Sana sa ışıklısı yakışırdı zaten:)
    Çok hoşmuş hakikaten,güle güle kullan ablacım :)
    Örtünün çok daha güzelini yaparsın sen:)

    YanıtlaSil
  19. merhabalar bu şişlerden annem için istiyorum bana dönerseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım nerde oturuyorsun uz bilmiyorum
      Ama istanbul ise Ümraniye Tuğra tuhafiyede var
      Büyük tuhafiye lerde.bulabilirsiniz

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu