3 Ocak 2013 Perşembe

İĞNE BATTI CANIMI YAKTI


Nerden çıktı şimdi bu hikaye diyeceksiniz.Dün kermes hummalı bir şekilde kermes çalışması yapıyorduk.Bir yandan modelleri ayarlıyoruz bir yandan yeni nakışlar başlıyoruz derken o kadar kaptırmışım kendimiki elimi masanın üstüne hızlıca koymamla beraber toplu iğnenin yarısına kadar elime girmesi bir oldu.Hepimizin eline iğne batar problem benim bunu sinirlere getirmeyi başarmış olmam.Akşama doğru elimi zor kullanmaya başladım.Bu günde kendimi doktorda buldum.Çok şükür şu an biraz hafifledi.Doktordan sonrada Patchwork   günüme gittim.Odamı ne ?

PATCHWORK GÜNÜ


Altın günü ,paralı günbunları duymuşsunuzdur peki siz hiç patchwork günü duydunuzmu?
Yaptım oldu :)
Komşularla aramızda toplanıyorduk bir gün dedimki her eve bir yatak örtüsü yapalım yani patchwork günü
Nasıl olacak dediler?
Dedimki hangi evde toplanıyorsak o gün o ev için çalışacağız.Komşularımın ve arkadaşlarımın hoşuna gitti bu fikir.Ben kumaşları kesiyorum altıgen kalıpları iğneliyorum


Onlar teğellliyor sonra ben yine çiçekleri ayarlıyorum birleştiriyorlar ,hummalı bir çalışma bir yandanda inanılmaz keyifli.Sonra her keze giderken birer sıra ev ödevi veriyorum bir dahaki toplanmamıza kadar yapıyorlar.Bir dahaki toplantıda sahibine veriliyor.O gün ikinci yatak örtüsüne başlıyoruz.


Bir yandan ellerimizin bir yandan dillerimizin işlediği güzel bir gün geçiriyoruz.En güzelide evlatlarımız kısmet olupda bu örtüleri kullanacağı zaman annesinin sevdiği tüm arkadaşlarının el emeği olan bir örtü sermiş olacak yatağının üzerine.Arkadaşlara söylemedim daha ama örtülerin arkasına emeği geçen her kezin imzasını attıracağım ve tarihini.
İşde bir seyyah günüde böyle hareketli geçmiş oldu.Beğendiniz mi bakalım yaptığımız örtüyü ne dersiniz sizde istermiydiniz böyle bir örtü yapmak.
   SEYYAH HEPİNİZE HAYIRLI AKŞAMLAR DİLER

31 yorum:

  1. çok hoş bir düşünce, ayrıca çok da güzel olmuş örtü, hepinizin ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim

      Çok. Teşekkür ederim
      Hayırlı geceler

      Sil
  2. Günleri sadece oturup dedikodu yapıldığı için pek sevmiyorum ama sizin gününüze çok özendim gerçekten çok yaratıcı ve güzel :)
    Emeğinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedikodulu günü bende sevmem
      Zaten eliimiz işlediği için dedikoduya fırsat ımız olmuor
      Beğenmenize sevindim
      Hayırlı geceler

      Sil
  3. ellerine sağlık,geldiğim zaman beni de götür bu guruba benim de elim değsin.en sevdiğim motif çok güzel olmuş. ayrıca geçmiş olsun,öptüm kızım. oy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam teyzem sen iste yeterki
      Gideriz

      Bende çok seviyorum bu motifi
      Beraya yaptım
      Güldehanınki yarım
      Artık onu beraber bitiririz
      Hyırlı geceler teyzem

      Sil
  4. Seyyah gül, çok geçmiş olsun...:( Allah en kısa zamanda tüm ağrınızı acınızı alsın.
    Diğer konuya gelince; son zamanlarda duyduğum en orjinal, en güzel, en faydalı, en kapsamlı, en bir taşla iki kuş vurucu, en samimi, en özgün fikir.
    Aklınızla bin yaşayın:)
    benim bunun üzerine düşünmem lazım şimdi, beni fena gaza getirdiniz:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim
      Beğenmene sevindimsen başla ben yardıma gelirim
      Hayırlı geceler

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun, Allah şifa versin inşallah, ucuz atlatmışsınız,kırk yama çalışmasına ise bayılırım, hepinizin ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadişim çok teşekkür ederim
      Beğenmenede ayrıca sevindim
      Hayırlı geceler

      Sil
  6. Fikriniz harika. Bayıldım ve de çok tuttum!
    Aynı motiflerden ben de yatak örtüsü başladım ,yorganlama aşamasındayım ama tamamlayamadım,ben de size katılayım mı?

    Sevgilerimle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım
      İşte yorganlama kısmından ben nefret ediyorum
      Kimse duymasın o safhası bana sıkıcı geliyor
      On yatak örtüsü dikeyim bir tane yorganlama yapmayayım
      Her neyse bu arada ne zaman istersen katılabilirsin tatlım
      Yeterli gel
      Hayırlı geceler

      Sil
  7. Örtü şahane ama asıl yapmış olduğunuz etkinliği çok sevdim. Tebrikler. Üreten insanlara hayranım zaten.

    YanıtlaSil
  8. Gülcüm geçmiş olsun..Gününüze bayıldım,hem faydalı,hemde eğlenceli...kolay gelsin..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım beğenmene sevindim
      Hyırlı geceler

      Sil
  9. Tatlım maşallah hızına yetişemiyorum ben örtü harika ellerinize, emeğinize sağlık öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok gülüm be bu sene hızımı hiç beğenmiyorum
      Beğenmene sevindim
      Hayırlı geceler

      Sil
  10. geçmiş olsun...nazardır,nazar...bu arada harika bir gün şekli seçmişsiniz,iyi fikir..bizim apartmana taşınsana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daire varmı sizin apartmanda
      Beğenmene sevindim
      Hyırlı geceler

      Sil
  11. Öncelikle çok geçmiş olsun ablacım.
    Aman dikkat!
    Nazara gelmişsindir,oku kendine.
    Sonraaa, ne güzel fikir o öyle:)
    Valla senle komşu olmak vardı ya,kısmet:)
    kolaylıklar diliyorum size.
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazarlık bir şeyim yok ama öyle diyorsan öyle olsun
      Komşu olalım o zaman
      Yazın sanada yaparız beğendiysen
      Hayırlı geceler tatlı kıZım

      Sil
  12. çok geçmiş olsun.
    bugün sanki keyifsiz gibisin.
    demek ki bundanmış.
    peçvork pek severim annem de yapar.
    ama günü iyiymiş.
    :)
    ama bak anne karenina okumadıysan oku.
    dünyada yazılmış en iyi aşk romanıdır.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOLASIN CANIM
      EVET AYNEN ÖYLE ELİM HALA ÇOK AĞRIYOR
      PATCHWORK GÜNÜ PATENTİ BANA AİT
      İTİRAF EDİYORUM OKUMADIM
      MADEM OKU DİYORSUN LİSTEYE ALIYORUM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  13. Geçmiş olsun.benzer bir olay benimde başıma geldi.bilirim çok ağrır.En kısa zamanda geçer nşaallah.
    Gününüze bayıldım.Bende sizin apartmana taşınmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  14. çok hoş görünüyor gerçektennn... patchwork forewer :))

    YanıtlaSil
  15. bence de nazara gelmişsindir ama çok güzel bir etkinlik maalesef ben tüm gün anaokulundayım.. Aslında komşulukların koptuğu bir dönemde böyle bir etkinlik süper..
    Böyle bir şey yapmam lazım yaa.. inşAllah kulağıma küpe olsun :)
    Hayırlı cumalar canım Allah yar ve yardımcın olsun..

    YanıtlaSil
  16. Ne güzel bir fikir, çok beğendim.Bol emekli, sevgi dolu bir örtü olmuş. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık. Sımsıcak sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Ne güzel bir etkinlik. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  18. sengül pi nin yaşamını kızlarınla beraber mutlaka seyretmelisin,tüylerim diken diken hala yerlerine oturmadılar.sonra üzerine konuşalım. deeptone takip et kitap ve sinema konusunda bayağı iyi. sevgiyle kucaklarm. oy..........

    YanıtlaSil
  19. http://seker-tadinda.blogspot.com/4 Ocak 2013 11:33

    BAYILDIM .BU KADAR ÇOK ENERJİNİN VE SEVGİNİN BİRLEŞEREK ORTAYA ÇIKARDIĞI BU ÖRTÜLERİ İNSAN KULLANMAYA KIYAMAZ.
    SEVGİYLE.......

    YanıtlaSil
  20. Keşke bende sizin komşunuz olsaydım .Çok güzel olmuşlaer ellerinize sağlık.
    FATOŞ

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu