17 Ocak 2013 Perşembe

HER ŞEYDEN BİR TUTAM


                                        ALLAH RAHATLIK VERSİN HAYIRLI GECELER


BU AKŞAM BİRAZ CANIM SIKKINDI BENDE HIRSIMI YÜNLERDEN ALDIM VE DAHA ÖNCE ÖRMÜŞ OLDUĞUM KOLTUK ŞALINA TAKIM 2 KIRLENT DAHA ÖRDÜM.BUNDA NE VAR DİYEBİLİRSİNİZ AMA BENİM GİBİ HER ŞEYE ALLERJİSİ OLAN BİRİ İÇİN BU YASTIKLAR BİR SIRA ÖRGÜ BİR HAPŞIRIK,BİR SIRA ÖRGÜ BİR HAPŞIRIK ŞEKLİNDE İLERLİYOR.AMA BU BİLE BANA MANİ OLAMADI VE BİTİRDİM.


KOLTUK ŞALIMI GÖRMEDİYSENİZ TIKLAYABİLİRSİNİZ.KIRLENTLER GÜZEL OLDU İŞ BUNLARI DİKMEYE  KALDI 2 TANE DE ÖNCEDEN ÖRMÜŞTÜM.BAZEN CAN SIKINTISI İŞE YARIYOR 2KIRLENTİM DAHA OLDU:)

SÖZLERİME MERHUM MEHMET ALİ BİRAND'IN BİR SÖZÜ İLE SON VERİYORUM

SİZİN VE SEVDİKLERİNİZİN SAĞLIĞI YERİNDE İSE GERİSİNİ BOŞ VERİN.
ŞU AN CANINIZ SIKKIN OLSA DAHİ,BENİM GİBİ DÜŞÜNÜN
HİÇ DEĞİLSE BU GECELİK...,

HEPİNİZE HAYIRLI GECELER

16 yorum:

  1. Merhabalar Seyyahcım inşallah canını sıkan önemli bir konu değildir arkadaşım.Kırlentlerin çok cici olmuş ellerine sağlık:))sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. CANIM TEŞEKKÜR EDERİM
    ÖNEMLİ OLMAMASINI TEMENNİ EDİYORUM
    HAYIRLI GECELER

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir söz değil mi ablam önce sağlık rabbim sağlıkla sınamasın bizleri çok zor sağlığın yoksa gerisi boş son bir yıldır hem böyle kendimi avutuyorum ... benimde bu aralar kafam çok dolu... bazen bloğa yazıyorum sonra yayınlamadan siliyorum rabbimin gücüne gitmesin istiyorum dua dua dua sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SÖZ ÇOK GÜZEL DE İŞ UYGULAMAYA KOYABİLMEK
      BOŞUNA DEMEMİŞLER
      OLMAYA DEVLET CİHANDA BİR NEFES SIHHAT GİBİ
      AYNEN BENE ÖYLE YAZIYORUM YAZIYORUM
      SONRA BENİM DERDİMDEN KİME NE DİYORUM SİLİYORUM
      ÇOK HAKLISIN SÖZLERİNDE
      HAYIRLI CUMALAR

      Sil
  4. Canım ya sıkma canını desem de maalesef elde olmuyor ki.Ben de sinirleneyim içim sıkılsın,bir şeye üzüleyim ütülerden alıyorum hırsımı.Haftalarca ütü masasının üzerinde beni bekleyen ütüler bir çırpıda ütüleniveriyor.O hırsla anlamıyorum hi.Laf aramızda ütüyü hiç sevmem de.Canım güler yüzün hiç solmasın hayırlı geceler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASLINDA BENDE AKŞAM ÖRGÜ YERİNE ÜTÜYE SARILSAYDIM
      Bİ ÜNYA ÜTÜ VAR :)
      ÜTÜ YÜ SEVEN VARMIDIR SENCE
      HAYIRLI CUMALAR GÜLÜM

      Sil
  5. Ablam, sağlık olsun da her şey gelip geçiyor

    Ellerine sağlık çok güzel olmuş.

    Önümüzdeki hafta içi müsait olduğun bir vakit bana kahvaltıya gelirsen uzun uzun dertleşiriz inşallah:)

    hayırlı Cumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DOĞRU HAKLISIN
      TEŞEKKÜR EDERİM
      KAHVALTI TEKLİFİ DEĞERLENDİRMEYE ALDIM
      SANADA HAYIRLI CUMALAR
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  6. Canım ablam renklere bayıldım.
    Allah her konuda sana ferahlık, rahatlık versin...
    Cuman mübarek olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM KARDEŞİM
      AMİN AMİN AMİN DİYORUM
      HAYIRLI CUMALAR
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  7. gunaydın,60 senedir aşığımben bu ütü denen aktiviteye .kömürlüsü,normali,buharlısı,tanklı buharlısı aşkımı eskitemedi.göndeeeeeeeeeeer ütülüyeyim.seyahat sonrası nedir bu sıkıntı ....bilmediğim bir yazardan bir ktap almıştım,sırada bekliyordu sıra atlattım dün okumaya başladım 300 sayfa okuyabildim.bileklerim izin verseydi biterdi.479 sayfa hemen al ve başla dikkatli oku matruşka gibi.hani bir söz vardır ya.. {derdini dinledim, derdimi beğendim} dediğin gibi allah sağlık sorunu ve sevdiklerimizin acısını göstermesin. candan özer {bitanem} sevgiyle..........oy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MESAJ ALINDI TEYZEM SEN MERAK ETME
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  8. Es selamüaleyküm ablacigim.RABBIM en ksa zamanda icine bir ferahlik ve huzur versin insALLAH.Ablacigim ben hep cok SIKINTILI oldugum zaman su duayi okuyorum ve vok faydasini gördüm:Okunuşu:” Ya Hayyü,Ya Kayyum! Birahmetike esteğiysü.”
    Manası:“ey hayy ve kayyum olan Allah’ım! Rahmetinle yardımını isitiyorum.”InsALLAH sanada bir faydasi olur ablam.Cuma-i Serifin mübarek olsun.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAH RAZI OLSUN CANIM
      DEFTERİMEDE NOT EDİYORUM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  9. ihih, yineeee şeker yazmışsın.
    :)
    hırs ve hapşırık da faydalı şeylermiş yanee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NE DEMESSİN SADECE HAPŞIRIK OLSA İYİ
      ONDAN SONRADA FOŞUR FOŞUR ÇEŞMELER AKIYOR:)
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu