6 Ocak 2013 Pazar

FELAKET

Korktugum basima geldi.Gunlerdir sinyal veren bilgisayarim nihayet bu gun son nefesini verdi.Hala sokunu atlatabilmis degilim.ESimin bilgisayari var ama onda bluetooth yok dolayisi ile telefonumdan
Cektigim resimleri aktaramiyorum butun duzenim ona gore
Su an elim ayagim tutmuyor adeta oyuncagi elinden alinmis cocuk misali.SAbah yaptigim corek
Sizinle bulusmak uzere bekliyordu.Ne yapcam bilmiyorum.NAzara geldim galiba.
SU anda bilgisayarim bu islerden anlayan komsumda ondan gelecek haberi bekliyorum dort gozle
COK MORALIM BOZUK COOOOOOOOOK

14 yorum:

  1. Vadesi dolmuştur Seyyah gül hanımcım, inşaAllah bir an önce yenisine kavuşursunuz canınızı sıkmayın.. Sizi anlıyorum benimde dikiş makinam kırıldı nasıl canım yandı ama ne yapalım cana geleceğine mala gelsin görüşmek üzere inşaAllah:)

    YanıtlaSil
  2. Yerden goge kadar haklisin arkadasim ama nbirden bis bulunuyorsun
    Birde burasi cok kotu aliskanlik yapiyor insana
    Tesekkurler guzel yorumun icin

    YanıtlaSil
  3. her serde vardir bir hayir can
    yapilacaklar yapildiysa beklemekten baska yapacak birsey yok
    bunaltma kendini
    muhabbetle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ALLAH RAZI LSUN
      KOMŞUDAN ALINAN SON HABERLERE GÖRE
      YAPILMA İHTİMALİ VARMIŞ BAKALIM HAYIRLISI

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun :(
    Damdan düşen misali,öyle iyi anlıyorum ki halini.
    Aslında sen ayarlamıştın herşeylerini falan.
    Ama işte bazen olabiliyor böyle,gafilliğine geliyor insanın.
    Düzelir inşAllah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM AYARLAMAYA AYARLADIM
      AMA NE BİLEYİM HER KEZİN KENDİ BİLGİSAYARI BAŞKA
      YOKSA RESİMLERİM E FELAN BİR ŞEY OLMADI ÇOK ŞÜKÜR ONLAR GÜVENDE
      HER HALDE SEVGİLİ KOMŞUM YAPACAK DUR BAKALIM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  5. Oyyyy oyyyy Seyyahım kıyamam çok üzüldüm canım.Bunun üzüntüsünü ,sıkıntısını en iyi bilenlerdenim canım.Seni çok iyi anlıyorum,dileğim duam daha güzelini daha iyisini Rabbim nasip etsin moralin düzelsin arkadaşım.Kurabiyelerinde aklım kaldı canımm üzme kendini her şey de bir hayır vardır.Sevgilerimle canım çok yakında güzel müjdeli haberini almak dileği ile Rabbim duysun dualarımızı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM TABİ SEN ANLARSIN BENİ
      DUR BAKALIM KOMŞUM BELKİDE YAPAR HAYIRLISI BAKALIM
      ALLAHA EMANET OL GÜLÜM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  6. vardır her şeyde bir hayır, üzülmeye deymez ablam boş verin ..çörek güzel olmuştur umarım elinize saglık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÖYLE TATLIM ÖYLE
      HAYIRLISI DİYORUM VE KOMŞUDAN GELECEK GÜZEL BİR HABER BEKLİYORUM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  7. Kesin nazara geldin sen:)))
    Hayırlı akşamlar canım.

    YanıtlaSil
  8. Umarım hemen tamir olur.

    YanıtlaSil
  9. daha iyisi gelecektir inşallah ondan bozulmuştur:)))

    YanıtlaSil
  10. oh oh iyi olmuş.
    dinlen biraz bu bahaneyle.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu