6 Ocak 2013 Pazar

ECDADIN DİLİ OSMANLICA


ARKADAŞLAR ŞU AN MUTLU SON. SAĞOLSUN KOMŞUM  HALLETTİ.TABİ NE KADAR DEVAM EDER BİLMİYORUM.ASLINA BAKARSANIZ BİR AYDIR Bİ KARAR AŞAMASINDAYIM AMA BİR TÜRLÜ SONUCA ULAŞAMADIM.
İPAD MI ,ALSAM LAP TOP MU ALSAM, YADA SAMSUNG GALAKSY NOTE 2 Mİ ALSAM
DİYORUM YA BİR TÜRLÜ KARAR VEREMİYORUM.
DALDAN DALA KONUYORUM ŞU ANDA.AMA NE YAPIP EDİP BİR AN EVVEL KARAR VERMEK ZORUNDAYIM TEHLİKE ÇANLARI ÇALIYOR ARTIK.
HER NEYSE SİZİDE MEŞGUL ETTİM KUSURUMA BAKMAYIN
HEPİNİZE HAYIRLI GECELER DİLİYORUM

9 yorum:

  1. Hayırlı geceler,geçmiş olsun gerçekten insan kötü oluyor ben geçen gün internet bağlantısı ile ilgili bir sorun yaşadım 5-6 saat sürdü ama o an isteyip de bloguma girememek beni üzdü.Seni anlıyorum.Kısa sürede çözümlersin inşallah,sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Allah rahatlık versin
    hayırlı geceler :)

    YanıtlaSil
  3. Oyyy bakimm ne yaptı arkadaşım bir haber var mı dedim geldim güzel haberini gördüm .çok sevindim canım yapılmış olmasına RABBİM korusun bir daha olmasın.Ben kendi fikrimi söylersem laptop almandan yanayım tabii yine de sen bilirsin canım.Hayırlısı hangisi ise o olsun Seyyah'ım.

    YanıtlaSil
  4. YORUM DEĞİL

    ECDAT YAZILIRKEN C HARFİ İLE YAZILIR SANIYORUM.

    AMACIM SADECE YARDIM ETMEK, HADDİMİ AŞTIMSA ÖZÜR DİLERİM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM RECEP BEY NE DEMEK HAD AŞMAK
      AKŞAM YAZARKENDE FARK ETTİM DALGINLIĞIMA GELMİŞ
      HAYIRLI GÜNLER
      ALLAHA EMANET OLUN

      Sil
  5. NE DEMEK RECEP BEY ALLAH RAZI OLSUN
    AKŞAM YAZARKENDE BEN ONU FARKETTİM AMA KAFAM ÇOK KARIŞIKTI
    HEMEN DÜZELTTİM
    ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
    ALLAH RAZI OLSUN

    YanıtlaSil
  6. Değerli seyyah gül,
    Bu konularda uzman olan bir eşim var.
    O sebeple konuşma hakkını kendimde gördüğümden yazıyorum.
    Hani akıl vermek gibi olmasın ama...
    İpad almanızı kesinlikle tavsiye etmem. Kullanımı zor, uygulamaları ücretli ve sınırlı...
    Netbook alabilirsiniz ama yanınızda taşıma ve farklı sıkıntıları beraberinde getiriyor.
    Ama kesinlikle ipad almaktan daha iyi bir fikir.
    Samsunga gelince...
    Bir teknik servis sahibi olarak söylemeliyimki...samsung galaxi serisinsen 2-3 veya büyük demezseniz galaxi not sahibi olmak bir ayrıcalıktır:)
    Bunu 3 yıldır galaxi serisini tanıyan biri olarak söylüyorum.Kur'anınız,
    Kitabınız, blogunuz, internetiniz, fotoğraf makineniz,telefonnuz, ajandanız, aklinizin hayalinizin almayacagi kadar çok ücretsiz uygulama vs.daha neler neler...bu aletin içerisinde...
    İşletim sistemi android olan bir cihaz almanızı tavsiye ederim.
    İpad bir marka.hani biraz hava atma yanı var sadece.işadamı kesimi için:) Marka tutkunuz varsa bilemem tabii:)
    ama samsungda hiç tereddüt etmeyin derim...

    YanıtlaSil
  7. CANIM SANA NE KADAR TEŞEKKÜR ETSEM AZ
    TAM İSTEDİĞİM BİLGİLERİ VERDİN BANA
    BEN NOKIA N8 KULLANIYORUM ÇOKDA SEVEREK TABİRİ CAİZSE TEPE TEPE KULLANDIM.TEK SIKINTIM ANDROİDİNİN OLMAMASI
    İPHONE GELİNCE ASLA TAKINTIM YOK TAKINTIM OLMADIĞI GİBİ ALERJİMDE VAR
    ZATEN SAMSUNG GALAKSY NOTE 2 Yİ ÇOK İSTİYORDUM OĞLUMUN ARKADAŞI IPAD VERDİ SENGÜL TEYZE KULLAN BİRAZ Bİ BAK DİYE ACABA DEDİM
    AMA GELEN YORUMUNDAN SONRA KARARIM KESİNLEŞTİ TATLIM
    BEN NOTE 2 İÇİN ÇALIŞMALARIMI HIZLANDIRAYIM
    ONDANDA ŞİKAYET FELAN GELİYOR DEDİLER BİRAZ ÜRKMÜŞTÜM İŞİN AÇIKCASI AMA BENİM KADAR ÇOK SEYEHAT EDEN BİRİ İÇİN EN İDEALİ O HER HALDE
    ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM TATLIM
    ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu