23 Ocak 2013 Çarşamba

CAN SIKINTISININ İLACI


BU HAFTA HİÇ İSTEMEDİĞİM HALDE BİR ARKADAŞIMI ÜZDÜM.ÜZMEYİ İSTEYECEĞİM SON KİŞİ.TAMAMEN ELİMDE OLMAYAN SEBEBLERDEN.ÖYLE İÇİME DERT OLDUKİ ANLATAMAM.KAÇ GÜNDÜR YERDEMİYİM GÖKTEMİYİM BİLMİYORUM.SEVDİKLERİME ÇOK DEĞER VERİRİM VE ASLA ONLARI BİLEREK KIRMAK İSTEMEM.AMA BAZEN OLAYLARIN ÖNÜNE GEÇEMİYOR İNSAN.KAÇ GECEDİR DĞRU DÜRÜST UYUYAMIYORUM BİLE.YATIYORUM AKLIMDA KALKIYORUM AKLIMDA.SADECE BENİ ANLAMASI İÇİN DUA EDİYORUM.ELİMDEN BAŞKA HİÇ BİR ŞEY GELMİYOR.BU CAN SIKINTISINDADA KENDİMİ ÖRGÜYE VERDİM YA BAŞ AĞRISINDAN KAFAMI KALDIRAMIYORUM YADA DELİ GİBİ ÖRÜYORUM.ORTASI YOK BU ARA.RABBİM İNŞALLAH FERAHLIK VERİR GÖNLÜME
MALUM KOLTUK ŞALI VE YASTIKLAR ÖRMÜŞTÜM.2YASTIĞI DİKTİRMEYİ BAŞARDIM.İPLERİM ARTTI HADİ OLDU OLACAK BİRDE PUF'UMA ÖRTÜ YAPAYIM DEDİM,FENA OLMADI BENCE  


 KARAMEL'İNDE HOŞUNA GİTMİŞ OLACAKKİ HEMEN Bİ KEYFİNE BAKTI BİZİM KIZ


SANKİ BÜTÜN BU ÖRTÜLERİ HANFENDİ İÇİN YAPIYORUM.HEMEN GELİP ÜSTÜNE KURULUYOR ÖYLEDE GÜZEL UYUYORKİ ANLATAMAM.
BU ARADA BU PROJE BİTİNCE YENİ PROJE ARAYIŞLARINA GİRDİM ÖNCE DEĞMESİN YAĞLI BOYA'NIN BLOGUNDA VAGON TEKERİ MODELİNİ GÖRDÜM SONRA BAŞKA BLOGLARDA DEĞİŞİK DEĞİŞİK ENTRESAN MODELLER.EN SONUNDA PATCHWORK DENDE TANIDIĞIM ALTIGEN MOTİFLERDE KARAR KILDIM


BU BLOGDA GÖRDÜĞÜM ORJİNAL MODEL.BEN AYNI MODELİ YAPAMADIM BAŞKA YAPTIM.

BUDA BENİM İLK ALTIGEN ÇİÇEĞİM.BAKALIM NASIL OLACAK DEVAMI.HENÜZ KARAR VEREMEDİM TEK RENKMİ YAPSAM YOKSA RENGARENK Mİ YAPSAM
ZAMANA BIRAKTIM.HEPİNİZE HAYIRLI GECELER

31 yorum:

  1. üzeriz bazen birilerini.
    olur öyle şeyler.
    insanız.
    karamel ağzının tadını biliyormuş evet.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK ÜZÜLDÜM AMA ÜZÜLDÜĞÜM KADAR OLMADI ÇOK ŞÜKÜR
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  2. İstemedende olsa bazen böyle şeyler yapabiliyoruz,eminim arkadaşınızın gönlünü almışsındır.
    Şal çok güzel olmuş iyi günlerde kullanmanı dilerim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
      ALDIM ÇOK ŞÜKÜR RAHATLADIM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  3. Uzulmeyin inaniyorum arkadasiniz sizi anlayacaktir. Bende battaniye oruyorum. Bitsin gostericem sizinkiler harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERAKLA BEKLİYORUM BATTANİYENİZİ
      GERÇEKTENDE ARKADAŞIM BENİ ANLADIM BENDE ÇOK BÜYÜK BİR YÜKDEN KURTULMUŞ OLDUM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  4. Ah..o huzursuzluk ne derece huzursuzdur gercekten..bir de hakli olunca insan zamana birakmak tek care gibi gorunur..Allahim ferahlik versin ablacim..

    ..tasinmasi zor bir histir o.

    Yeni projen hayirli olsun ablacim,Karamele bayildim..

    O koltuga uturup bir gun o sala sirtimi dayayim o pufa ayaklarimi uzatip bana tatli ellerinle kahve yapacagini biliyorsun degil mi :)

    Gelecegim bir gun INSALLAH!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIMIN İÇİ BENDE O KOLTUĞA OTURDUĞUN VE BENİM SANA SERVİS YAPTIĞIM GÜNLERİ DÖRT GÖZLE BEKLEYECEĞİM İNANKİ
      ÇOK ŞÜKÜR RAHATLADIM GÜLÜM DUALARINIZLA
      ALLAHA EMANET OL Bİ TANEM

      Sil
  5. Allah yüreğine ferahlık,
    arkadaşına ise; günlerdir bunun sıkıntısıyla uyuyamayacak kadar duyarlı bir arkadaşını,
    seni anlayacak bir gönül versin...
    hata yapabileceğimiz muhakkak,
    mütevazi olup, hatasını kabul eden bir dost ise çok zor bulunuyor Sevgili Seyyah...
    gül kadar nazik yüreğinin nasıl burkulduğunu hissettim...
    ahh keşke arkadaşlar bu kadar kolay incinmese, kırılmasa...ah!
    sizi iyi tanıyan biriyse durum düzelir inşallah...
    insanız ve bazen yanlış yaparız, o anlar bizim kırılgan yanlarımız...
    karşıdaki bunu anlamalı, bir de o kırılmamalı...
    o zaman işte gül incitiyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ALLAH RAZI OLSUN
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  6. Günaydın arkadaşım Benimde bir kedim vardı 8-9 sene önce adı Karamel sarı ipek gibi tüyleri aklıma getiriverdin birden bire.. Aykadaşın seni tanıyor ise eminim kırılmamıştır gerçekten kırmak istemediğini anlamıştır..Bahsettiğin GezginAy ise bence kırılmamış sana naz yapıyor:))
    Örtülerin şahane olmuş.. Bayıldım..Güle güle kullan canım..Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YOK GÜLÜM GEZGİNAY DEĞİL
      BU GÜN İTİBARI İLE HALLETTİM ÇOK ŞÜKÜR
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  7. Ablacım, geçen bir söz okudum çok hoşuma gitti.
    Dün bahsettim mi bilmem.
    "Yaşadıklarım benim imtihanımdı! Bana bu günlerimde nasıl davrandığınız ise sizin imtihanınızdı"

    Yaşadığımız bazı şeyler farkındalıklar kazanmak içindir.Kim bilir belkide sıkıntılı başlayan bu durum hayırlıdır.Öldürmeyen güçlendirir ya, böyle bir kırgınlık sonrası bitmiyor devam edebiliyorsa arkadaşlığınız daha bir güçlü yola devam edeceksiniz inşallah.

    Vuslat:))
    Ben değiliiiim:)

    güne güzel bir başlangıç yapmamı sağladınız, seviyorum sizi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HARİKA BİR SÖZMÜŞ BAYILDIM
      BİZDE SENİ SEVİYORUZ
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  8. Merhaba:))Güzel ziyaretinizi iadeye kusura bakmayın biraz geç geldim ama geldim:))
    Harika bir blogunuz var emeğinize ellerinize gözünüze sağlık.
    Şimdi karemelin yerinde ben olup o yumuşacık örtünün üzerinde kıvrılıp tv izlemek isterdim:)) benim de erkek kedim var fotolarına bakın:))yakışıklımın...
    Ayyy canım zarif işler yapanların ruhuda zarif oluyor anladığım kadarıyla sizde öylesiniz kimseyi kırmayan. Bende öyleyim azıcık farklı olsak karşı tarafda yanlış anıyor bazen her şeyi zamana bırakın derim.Zman herşeyin ilacı...
    Daha sık görüşmek için sizi izlmeye aldım sizde beni alırsanız sevinirim. sevgileirmle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ESTAĞFİRULLAH NE DEMEK
      GEÇ OLSUN GÜÇ OLMASIN
      BLOGUMU BEĞENMENİZE ÇOK SEVİNDİM
      HER ZAMAN BEKLERİM
      HEMEN BENDE SİZİ SIKI TAKİBE ALIYORUM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  9. Dostlar birbirini anlar ve her şey yoluna girer. Ördükleriniz çok güzel olmuş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER FADİŞİM
      ÇOK ŞÜKÜR ANLAŞTIK BEN FAZLACA EVHAMLI DAVRANMIŞIM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  10. Ama bu olmaz ki tığ işi bilmiyorum diye tatlım bende isterim banane:)))Çok şık emeğine sağlık tatlım öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BEN ÖRERİM MERAK ETME
      İSTEDİĞİN BU OLSUN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  11. Eminim O arkadaşın da aynı huzursuzluğu yaşıyordur..Seni en iyi anlayacak olan en sevdiğin arkadaşın olur, merak etme sen canım :)
    Örgülerin de bir harika olmuş..Bence arkadaşın bu örgüleri bir an önce bitiresin diye bekliyor, örgüler bitince seni arayacak :)
    Güle güle kullan inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOLUN ALLAH RAZI OLSUN
      ÇOK ŞÜKÜR HALLOLDU
      ALLAHA EMANET OLUN

      Sil
  12. Seyyahım ne desem bilemedim.
    İnsanız sonuçta ve her anımız birbirine uymuyor hiç.
    Bazen ben de yaşıyorum böyle,sonra fena üzüyorum kendimi.
    Ama dedim ya insanız.
    Ve sen içi dışı birsin,en güvenilecek,asla zarar gelmeyeceklerdensin.
    Bir de renkli,hamarat bir tipsin:)
    Neler yapmışsın böyle,ağzım açık kaldı!
    pufa bile giydirmişsin ya örgüyü,helal olsun diyorum başka bişey diyemiyorum:)
    Ellerine,emeğine,fikrine sağlık..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NE YAPARSIN BU ARALAR KENDİMİ ÖRGÜYE VERDİM
      ALLAH RAZI OLSUN HAYIRLI GECELER

      Sil
  13. insallah feraha erersin. bu nasil can sıkıntısiymıs ki ortaya ne guzel isler cikarmis. masallah. altigeni cok sevdim. ah bir zaman bulabilseeeem ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FERAHA ERDİM NİHAYET GÜLÜM
      ALLAHA EMANET OLUN

      Sil
  14. Gerçek arkadaşınsa seni anlar hatta onun sana adım atması gerekir neden böyleydin diye.o zaman belkide aranızdaki kırgınlık yok olur. Belkide sen haklı olabilirsin. Zaman zaman gerçek arkadaş gibi görünenlerde keseri kendine yontabiliyor. o kadar üzme kendini her şey olacağına varır. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ANLADI ÇOK ŞÜKÜR
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  15. Ablacım kendini bu kadar bunaltacağına direk konuşsana o kişiyle beli o da kendi kendini yiyordur sende rahatlasan o da rahatlasa erteleme bence hayat ertelemeleri sevmez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TAVSİYENE UYDUM VE BU GÜN KONUŞTUK
      ÇOK ŞÜKÜR RAHATLADIM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  16. senin o kadar tatlı bir uslubun var ki sanmıyorum insan sana kırılamaz kesinlikle doğru gördüğün ve öyle hissettiğin için yapmışsındır ne yaptıysan arkadaşın seni tanıyorsa asla kırılmaz yumuşacık yüreğin üzülmesin daha fazla seni seviyorum seyyahım canım öpüyorum ve emeklerini beğenerek takip ediyorum ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu