13 Ocak 2013 Pazar


YARIN GELİYORUM İSTANBUL'UUUUUUUUUUUUUUM

9 yorum:

  1. Az ileriye gidersen bana gelirsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :))))))))) beklerimmmmm isterimmmmm

    YanıtlaSil
  2. canıııııııııııım
    ah şu vize derdi olmasa ben çoktan senin yanına geleceğim
    ALLAHA EMANET OL GÜLÜM

    YanıtlaSil
  3. İstanbul gibi olmalı kadın dediğin Fethi zor Fatihi tek :) Bende İstanbulu çok seviyorum ve orda olmaktan mutluluk duyuyorum bu arada Hayırlı yolculuklarınız olsun :)

    YanıtlaSil
  4. bak ben buna çok sevindim

    Akşam eve gelirken aklıma geldin ne zaman dönüyor diye kendi kendime soruyordum:)

    Allah yolunuzu açık etsin ablacım

    YanıtlaSil
  5. Dogru soze ne denirki.... Gercekten her kosesi cennet vatanimizin... tabi bilene birde kiymet bilene ....

    YanıtlaSil
  6. Bende gelebilsem bi İstanbul'ummmmmmm :)))

    YanıtlaSil
  7. Seyyah gelir ,hoş gelir:)
    İstanbul seni özlemişti bence:)
    Çok selamlar belde-i tayyibeye..

    YanıtlaSil
  8. İstanbul tiryakilik değil mi? Mıknatıs gibi insanı nerede olursan ol çekiyor.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu