21 Ocak 2013 Pazartesi

BİTEN YENİ KİTAP


MART MENEKŞELERİ


Bir kadının yüreği sırlarla dolu bir denizdir...

Gerçek aşkı yaşadığına inanan ünlü yazar Emily Wilson, kocasının başka bir kadını ona tercih ettiğini öğrenince, hayal kırıklığına uğrar. Tüm bu olanlara rağmen yine de tek bir damla gözyaşı dökmez.

Büyük yengesi Bee, Mart ayını Bainbridge Adasında geçirmesi için onu davet eder. Emily ruhunda açılan yaraların iyileşmesi umuduyla, bu teklifi kabul eder.

Adanın mistik havasıyla huzuru yakalamaya çalışan Emily, 1943 yılında yazılmış kırmızı kadife kaplı bir günlük bulur. Bu günlük onu geçmişin tozlu sayfalarına hapsolan gerçek bir aşk hikâyesine ve altmış yıllık bir aile sırrına götürecektir...

Umudun, hüznün ve pişmanlığın bir arada işlendiği büyüleyici bir roman… İlk kitabı Mart Menekşeleri ile Library Journal En İyi Kitap Ödülüne layık görülen Sarah Jio, insan kalbinin, ne kadar hatalı olursa olsun sevdiklerimizi her zaman affedeceğini eşsiz bir dille anlatıyor.

"Aşk, tarih ve gizem… Daha ne olsun? Mart Menekşeleri, geçmişimizin er ya da geç sürprizlerle karşımıza çıkacağını hatırlatan muhteşem bir roman."
Jodi Picoult

"Tarih, gizem ve aşkın mükemmel bir karışımı… Bu romanı elinizden düşüremeyeceksiniz."
Library Journal


SU GİBİ AKIP GİDEN BİR KİTAP.ÇOK ÇOK BEĞENDİM.HER ZAMANKİ GİBİ FAZLA DETAYA GİRMİYORUM ŞU KADAR SÖYLİYEYİM ŞÖYLE BİR BAKAYIM DİYE ELİME ALDIM VE ERTESİ GÜN KİTABI BİTİRDİM.O KADAR SÜRÜKLEYİCİ BİR KİTAP.
HEPİNİZE TAVSİYE EDERİM.HAYIRLI AKŞAMLAR



22 yorum:

  1. Seyyahcım sana kitap dayanmıyor bakıyorum da! :) Maşallah!
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BU ARALAR ÖYLE OLDU
      NEDENSE ELİŞİ FELAN YAPAMIYORUM KENDİMİ OKUMAYA VERDİM
      TEŞEKKÜRLER TATLIM

      Sil
  2. Kitabi tavsiye ettiginize gore notumu aldim, buradan bakmaya calisacagim..tesekkurler..menekselerede bayildim, ne kadar ic acici ne kadar guzeller..sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK KEYİFLE OKUDUM CANIM
      İNŞALLAH BULURSUN
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  3. Seyyah'ımm canım bayılıyorum hızına. Keşke emekli olsamda bende böyle hızlı okusam, gezse, araştırsam.. Oh sefan olsun.Hele karikatür öldüm bayıldım. İyi akşamlar canım benim..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VUSLAT'IM BEĞENMENE SEVİNDİM
      İNŞALLAH EMEKLİKİĞİNDE HER ŞEY GÖNLÜNCE OLUR
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  4. bu aralar pek sözü ediliyor kitabın ,bakalım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK HAFİF KEYİFLE OKUNAN BİR KİTAP
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  5. Ben de çok istiyorum bugün alıp yarına bitirmek ama mümkün olamıyor:)
    Ben demi yavaşım sen mi çok hazlısın anlayamadım :)
    Deniz yıldızına katılıyorum,sana yetişmek çok zor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEN BİRAZ FANATİĞİM HER HALDE BU KONUDA
      BAŞLADIMMI DURAMIYORUM
      BU ARADA BİRAZ DAHA KEYFİNE VARDIM OKUMANIN
      LAF ARAMIZDA BİTEN 2 KİTABIM DAHA VAR ŞU ANDA NAZARA GELMEYEYİM İDYE YAYINLAMIYORUM DAHA:)
      HAYIRLI SABAHLAR GÜLÜM

      Sil
  6. Güzel bir kitaba benziyor, ilk fırsatta alıp okumak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEVDA'CIM GERÇEKTENDE ÇOK GÜZEL
      TAVSİYE EDERİM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  7. Seyyahcım okadar kıskandırıyorsun beniki anlatamam :) Kızımın büyümesini dört gözle bekliyorum birşeyler okumaya başlamak için :) Çok kıskanç kendisi elimde kendisinden hariç herşeyi kıskanıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ZAMAN İŞİN ZOR
      BEN O YÖNDEN ŞANSLIYIM
      KÜÇÜĞÜM 12 YAŞINDA BU ARALAR SIKI YÖNETİM İLAN ETTİM
      AKŞAMLARI YARIM SAAT TELEVİZYONU KAPATIP BERABER KİTAP OKUYORUZ ONUNLA
      HAYIRLI SABAHLAR CANIM

      Sil
  8. heeey okuycam bunuu.
    anneme verdim o okuyor.
    çok severim sanırım.
    :)
    umarım iyisindir.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BNCEDE SEVERSİN
      SANA ÇEREZ GİBİ GELİR ZATEN
      :)
      PEK SAYILMAZ ):
      NERDEN ANLADIN?

      Sil
  9. Ne kadar hızlı okuyorsun. Ve hep değişik tarzlar. Ben de okuyorum ama son zamanlarda süreklilik azaldı nedense. Senden aldığım şevkle okuduğum kşitabın son 50 sayfası kaldı bu akşam bitireyim.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÖZELLİKLE ÖZEN GÖSTERİYORUM
      AYDA EN AZ DÖRT KİTAP OKUMA HEDEFİM VAR
      ROMAN ,TARİH,KİŞİSEL GELİŞİM,TASAVVUF
      ÇEŞİTLİ OLSUN İSTİYORUM
      İNSANIN UFKU GENİŞLİYOR
      BU ARA ÇOK KEYFİNE VARDIM OKUMANIN
      AKŞAMLARI KIZIMIDA ALIŞTIRMAK ADINA YARIM SAAT TELEVİZYONU KAPATIP BERABER KİTAP OKUYORUZ
      EEEE BU KİTAPLARI BİRİNE MİRAS BIRAKMAM LAZIM DEĞİLMİ:)
      ÇOK AĞIR KİTAPLAR OKUYAMIYORUM BELKİ ONUN İÇİNDE HIZLIYIM
      TEŞEKKÜRLER YORUMUNUZ İÇİN
      İYİ SABAHLAR

      Sil
  10. Ben de okudum beğendim , hatta bugün annem elimdeki bitince ne okusam diye düşünüyordu bu kitabı tavsiye ettim, yazıları büyük sayfa düzeni güzel,kolay,akıcı diye:)

    Keyifli okumalar, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENCE ANNENDE KEYİFLE OKUR TATLIM
      BEN ÇOK KEYİF ALDIM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  11. Seyyahcım blogumda seni mim ledim cevap yazarsan sevinirim ..Sevgiyle kal :)

    http://www.besparasiz.net/2013/01/eski-oyuncaklarnz-paylasrmsnz-mim.html

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Sengül ablacigim.Sana bu kadar kitap okudugun icin masALLAH diyorum.RABBIM seni nazarlardan korusun.Bende bu kitabi burada bulabilirsem alip okumak istiiyorum.InsALLAH sende olan bu okuma aski banada bulasir.Saglicakla kal ablam.RABBIME emanetsin.Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu