12 Aralık 2012 Çarşamba

VİŞNELİ CHEESE CAKE



MALZEMELER
  1. 4PAKET ETİ BURÇAK
  2. 200GR TERE YAĞ
  3. 2PAKET LABNE PEYNİRİ
  4. 2BARDAK YOĞURT
  5. 5YUMURTA
  6. 2BARDAK ŞEKER
  7. 2BARDAK VİŞNE SUYU
  8. 1BARDAK VİŞNE
  9. 2KAŞIK MISIR NİŞASTASI
YAPILIŞI
1-Bisküviler kırılıp eritilen tereyağ ile karıştırılır ve büyük dikdörtgen borcama bastırılır


2-Şeker ve yumurta çırpılıp labne peyniri ,yoğurt ilave edilip,daha önce bastırdığımız büskivilerin üzerine dökülür,fırında çok hafif pişirilir ve soğumaya bırakılır


3-2Bardak vişne suyu mısır nişastası ile pişirilir inmesine yakın vişneler ilave edilir
4-Soğumaya bıraktığımız karışımın üzerine dökülür.Dolapta soğutulduktan sonra afiyetle yenir


Aslında dilim şeklinde bir resim daha iyi olurdu başka yere gideceği için mümkün olmadı.
Evveeeeeet bu gün yine pasta yapma sırası bende değişik bir şey olsun dedim ve bu tarifi yaptım.Şu an yine saat gecenin üçü.Tavuklar gibi 11de yatınca 3de hortluyorum:)Madem uykum kaçtı yapayım sabaha hazır olsun dedim.Belki şimdi rahat uyurum..Otomatik yayınlamayı becerirsem sabah  7diye ayarladım olmassada nasıl olsa o saatte ben kalkarım.Hadi ben biraz daha uyuyayım:)
AFİYET ŞEKER OLSUN

14 yorum:

  1. ohh ellerinize sağlık çok güzel görünüyor canım çekti sabah sabah :) biara denemeliyim bu tarifi

    YanıtlaSil
  2. ohh mis olsada yesemm, ellerine sağlık ablacım

    YanıtlaSil
  3. ellerine saglik seyyahim .
    bir dilim bana göndersene gülüm .
    saat gece 11 -12 arasi iki saatlik kaliteli uykuya es degermis insan otamatikman kalkiyor gece
    sarildim duana talibim

    YanıtlaSil
  4. ay çok güzelmiş ama bu , harika, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Ben bu cheesecake 'i yerim yerim.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Ooooooo tatlım kıymatlım chessceke yapmış hani bana:)))Ellerine sağlık tatlım öpüyorum...

    YanıtlaSil
  7. Çok renkli çok güzel ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık Seyyahım. Ben labne sevmesem de kızlarım bayılıyor.. Onlar için aldım tarif..İyi akşamlar...

    YanıtlaSil
  9. Offf çok lezzetli görünüyor Seyyah teyze yaa~~ eminim tadı da öyle olmuştur:) eline sağlık ^^

    YanıtlaSil
  10. Bayıldımmm ellerine sağlık canım.
    Hayırlı akşamlar, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.Yalnız iki paket yoğurt yazmışsınız anlayamadım tahmini kaç bardak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlı sabahlar
      canım çok teşekkür ederim kimse uyarmadı bende fark etmedim
      2bardak yoğurt olacak
      teşekkürleer

      Sil
  12. çook severim ama hep hazır yerim.
    not aldım.
    bi bakıyim.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu