9 Aralık 2012 Pazar

SEYYAH'TAN HABERLER

                                               HEPİNİZE HAYIRLI AKŞAMLAR

     
Biliyorum merakta bıraktım sizleri sonuçlar gayet iyi sadece kafaya tokadan başka bir şey takmama tavsiyesi aldım.Tabi yapabilene .Bunun haricinde Cuma gününden beri bir kermeste sorumluyum geç vakitte eve geliyorum geldiğimde de kendime bile hayrım olmuyor.Hemen blogumu açıyorum güzel arkadaşlarımın güzel yorum ları varmı diye onları okuyorum yeni yazılarınıza bakıyorum ama yorum yazacak halim kalmıyor koltukda uyuya kalıyorum.Onun için kusuruma bakmayın.Bir müddet yorum bırakamıyorum .Hafta içi kermes sakinlerse tekrar beraber oluruz.Bu arada salı günü günübirlik Ankara da olacağım:)


Her halde şu andaki durumumu en güzel ifade eden karikatür bu olur.Başka söze hacet yok 
SEYYAH HEPİNİZE HAYIRLI GECELER DİLER :)

30 yorum:

  1. Tatlı teleşlar hiç bitmesin inşAllah.Gelir geçer
    Allah'a emanet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum.gelipgeçiyor geröektende
      hayırlı sabahlar

      Sil
  2. Canımın içi sen iyi olda yorum bırakma kıyamam sana ben,bak ama kısmetse yazın İstanbula geldiğimde gezdiriceksin beni:)))Öpüyorum kocaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım arkadaşım
      sen yeterki gel ben seni zeliha yı nasıl gezdirdiysem öyle gezdireceğim hiç merak etme
      ALLAHA EMANET OL.HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  3. Birincisi; sonuçlarının temiz çıkmasından ötüsü hamd-u senalar olsun Yaradan'a.
    İkincisi; Ankara'ya geliyor olmana nasıl sevindim anlatamam, görüşmek, göz göze diz dize yürekleri tazeleyen hasbihalin tadına varmayı çok isterim lakin salı günü uzun süredir tatmadım burukluğu tadacağım gün olacak benim için. Bu nedenle gün boyu vakitsizlik problemi yaşama ihtimalim olabileceğinden ötürü, görüşme şansımızı kaçıracağım gibi görünüyor :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM SEN ZATEN AKLIMDASIN.BU SEFER ÇOK KISA BİR SEYEHAT ZATEN.EŞİMİN DAVASI VARDI BENDE FIRSATTAN İSTİFADE ANNEMLERİ GÖREYİM DEDİM.
      AMA BUNDAN SONRA SIK GELME PLANLARIM VAR MALUM BÜYÜKLER YAŞLANIYOR ARTIK.O ZAMAN SANA ÖNCEDEN HABER VERECEĞİM İNŞALLAH BULUŞURUZ.
      ALLAHA EMANET OL.HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  4. Böyle koşturmalar hayatın en keyifli yanı...

    Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GERÇEKTENDE ÖYLE
      EN AZINDAN BİR İŞE YARADIĞINIZI HİSSEDİYORSUNUZ
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  5. merhaba, kermes nerde acaba yakınız fırsat bulursam ugrayabilirim sevgiler... kolayı gelsinnn...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FADİCİM AKLIMA GELDİN ZATEN
      FERAHDA BÜYÜK BİR CAMİ VAR KARŞISINDADA TALEBE YURDU
      TAM O NOKTADA KOLAY BİR YERDE
      YOL ÜSTÜ.
      İNŞALLAH GELEBİLİRSEN GÖRÜŞÜRÜZ.BEN SALI HARİÇ ALLAH İZİN VERİRSE PAZAR A KADAR ORADAYIM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  6. hah haa her zamanki gibisin.
    :))))
    güzel haberler.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HUYLU HUYUNDAN VAZ GEÇERMİ DEEP
      BİR GÜN ÖNCE HASTANE BİR GÜN SONRA KERMES İKİ GÜN SONRA SEYEHAT
      İŞDE SEYYAH
      DIGIDIK DIGIDIK:)
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  7. Çok geçmiş olsun arkadaşım iyi olmana sevindim .Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHTABIM İLGİNE TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  8. Güzel koşturmacalar bunlar,allah kolaylık versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET EBRU CUM İNSAN KENDİNİ İŞE YARAMIŞ HİSSEDİYOR
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  9. geçmiş olsun, umarım hep hayırlı olsun haberler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM İLGİNİZE
      HAYIRLI SABHALAR

      Sil
  10. İyi haberlerine sevindim canım, Allaha emanet ol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜZEL KUĞUM SAĞOLASIN
      SENDE ALLAHA EMANET OL

      Sil
  11. Canım senin gül nefesin tatlı canın var olsun sağolsun.Özledim Seyyahım nasılmış bakayım dedim sana geldim.Canım takma kafaya diyorlar da elde mi imkansızı istemek .Bari fazla takmayalım der sevgilerimi yollarım Hayırlı yolculukların olsun Seyyah'ım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VİŞNEEMMM TEŞEKKÜR EDRİM İLGİNE
      AYNEN ÖYLEİMKANSIZI İSTEMEK
      EVET BU GÜN KENDİME GÜZEL BİR TOKAALACAĞIM BELKİ FAYDASI OLUR :)
      HAYIRLI SABAHLAR CANIM

      Sil
  12. BEN SİZİ GERÇEKTEN MERAK ETTİM YA BU BLOG OLAYI FARKLI BİR ŞEYMİŞ YÜZ YÜZE TANIŞMADIĞINIZ İNSANA DUYGULARINIZI ANLATIP SİZDE ONUN DUYGULARINI PAYLAŞIYORSUNUZ NEYSE CAHİLCE OLDU BİRAZ YENİ KATILDIĞIM İÇİN ARANIZA ANCAK ALIŞACAĞIM ÇOK SEVİNDİM SONUÇLARINIZA RABBİM SAĞLIKLI YAŞAM NASİP ETSİN SEVDİKLERİMİZLE GEÇMİŞ OLSUN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YOK GÜLÜM CAHİLCE OLURMU ÇOK DOĞRU
      BUNLAR HEPİMİZİN DUYGULARI
      TANIŞIRIZ İNŞALLAH EN KISA ZAMANDA
      BURASI BİRBİRİNİ ÇIKAR OLMADAN TANIYAN VE SEVEN İNSANLARIN DÜNYASI
      HAYIRLI SABAHLAR
      ALLAHA EMANET OLUN

      Sil
  13. Değerli seyyah gül,
    Gelmiş geçmiş olsun.
    Ama lütfen kendinizi çok yormayın.
    O ata söyleyin, biraz yavaşlasın. Bahara kadar enerji depolasın:)
    Hastalık postunu okuyunca dualar etmiştim bir şey çıkmasın diye, inanın çok rahatladım.
    Hoşçakalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AH CANIM O AT HİÇ USLANMIYOR
      GÜZEL DUALARIN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
      ALLAHA EMANET OL CANIM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  14. Şahane bir sözcükle karşılama, güle güle uğurlama. Harikasın seyyahım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VUSLATIM SEYYAH FARKI :)
      BEĞENMENE SEVİNDİM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  15. ist a gelince sizinle tanışmağıçok istiyorum inşallah kismet olur bende cuma günü kuweytte bir kermese türkleri temsilen katıldım türk el sanatlarını ve çinilerimizitanıtmaya çalıştık başarılıda olduğumuzu zannediyorum buralı hanımlar türk kadınlarını çok beyenip takdir ediyorlar türk kadınları için elıt hanımefendiler diyorlar ne yalan söyleyeğim buda beni gururlandırıyor kermesin yorgunluğunu bildiğimdensizi çok iyi anlıyor kolay gelsin diyorum kuweyt hazan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM NEDEN OLMASIN
      SADECE HABERİM OLSUN
      BU ARADA KEŞKE SENDE BLOG AÇSANDA BİZE KÜVEYT TEN HABER LER VERSEN RESİMLER PAYLAŞSAN
      ÇOK MERAK EDİYORUM ORALARI
      EVET KERMES YORUCU AMA MANEV TATMİNİ YÜKSEK
      ALLAHA EMANET OLUN HAYIRLI GECELER

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu