2 Aralık 2012 Pazar

PEYNİRLİ SUCUKLU KEK


 Biraz uyduruk bir isim oldu farkındayım ama ne isim vereceğime karar veremedim bir türlü bende böyle dedim siz daha güzel bir isim bulursanız söylersiniz.Ben bir arkadaşımda yedim çok beğendim üzerinde biraz değişiklik yaptım ve pazar kahvaltılarında yada ani gelen misafire ikram edebileceğiniz güzel bir lezzet çıktı.

MALZEMELER
3 YUMURTA
YARIMBARDAK SIVI YAĞ
YARIM BARDAK YOĞURT
BİR ÇİMKE TUZ
BİR PAKET KABARTMA TOZU
ÇÖREK OTU SUSAM
PEYNİR
DEREOTU
SUCUK
3 KAŞIK UN

YAPILIŞ

Yumurta yağ yoğurt bir kaba konup karıştırılır.Üzerine üç yada dört kaşık un kabartma tozu peynir ilave edilir.Kıyılmış dereotu ilave edlir.
Fırın kabı yağlanır unlanır,üzerine susam serpilir.Karışımı döktükden sonra onunda üstüne çörek otu serpilir.Fırına verilir.Orjinal tarif bu ben çocuklarım seviyor diye küçük kareler şeklinde sucuk doğrayıp ilave ettim içine.Yine çocuklar sevmiyor diye dereotu koyamadım.Buna rağmen çok lezzetli oldu.Tavsiye ederim hem kolay hem lezzetli


                                    SEYYAH HEPİNİZE HAYIRLI PAZARLAR DİLER

10 yorum:

  1. çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Seyyahım maşAllah,hamaratlığın üzerine yine:)
    Bu kek, dün sabah yaptığın kekten mi?
    Eğer o ise yapacağım ben de.
    Ellerine,emeğine sağlık..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  3. bence adı yerinde lezzetide güzel olmuştur bende yaparım ama sucuk hiç aklıma gelmedi hııı bir dahaki sefere bende koyayım eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  4. Hmmm denemem gerek,ellerine sağlık Seyyahım
    Hayırlı pazarlar,öptüm

    YanıtlaSil
  5. sen benim bitanem,canım annemsin,güzel annemsin,,,,,,,,elleri dert görmesin anacımmm

    YanıtlaSil
  6. bazen uyduruk tarifler çok lezzetli oluyor ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Vallahi bende çok beğendim yapacağım.Bir de pratikliği şahane .Seyyah'ım ellerine sağlık canımmmm.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, iadeyi ziyaret yapayım dedim, blogunuzu çok beğendim, tarifte çok güzel bence özellikle oğlum beğenecektir, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz sefa getirdiniz
      beğenmenize sevindim
      hayırlı akşamlar

      Sil
  9. ha ha bilmiyodum not aldım yaparım ki.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu