26 Aralık 2012 Çarşamba

ORTAYA KARIŞIK

                              YENİ KİTAPLAR &ÇEKİLİŞLER& VE KARİKATÜRLER


İnternetten alışveriş yapmaya halatam olarak alışamadım ama artık devir internet devri bir yerden başlamak lazım dedim.Bir kaç kitapcıda da Vefa Apartmanını bulamamıştım fırsat bu fırsat deyip kitap yurdundan bu iki kitabı istedim iki gün sonra elime geçti.Hoşuma da gitti doğrusu.Yorulmadan aramadan bu birinci mevzum


İkinci mevzum ise yapmış olduğum çekiliş ile ilgili.Benim çekilişler hakkındaki düşüncem hem bloglar arası muhabbeti artması hemde yeni bloglara ulaşabilmek yeni arkadaşlar tarafından takip edilmek.Buraya kadar her şey normal.Benim kafama takılan bir şey var çekiliş duyurusu yaptım,ayın 25 inde çekeceğimi söyledim,çekilişimi yaptım.Benim düşünceme göre çekilişe gelen arkadaşlar çekilişe katıldıkları blogu ziyaret edip kazanıp kazanmadıklarına bakmaları gerek diye düşünüyorum.Onun için kazanan arkadaşların bloglarını ziyaret etmedim.Kazananların haricindeki arkadaşlar yorum bıraktılar kazananlardan ses seda yok daha .Yarına kadar asil arkadaşlardan ses seda çıkmaz ise yedek arkadaşlara başvuracağım.Yinede fikirlerinize açığım.Yanlış düşünüyorsun yanlış yapıyorsun seyyahım derseniz ne ala o zaman tekrar durumumu gözden geçireceğim.
Bu kadar kafanızı ütüledikden sonra iki üç karikatürle sizi güldüreyim bari





                                            SEYYAH HEPİNİZE HAYIRLI GECELER DİLER

23 yorum:

  1. Çok doğru düşünmüşsünüz bence de doğrusu bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler fikrime katıldığınız için.hayırlı akşamlar

      Sil
  2. Doğru düşünmüşsün ablacım.Çekilişe katılan sonucunuda kendisi takip etsin.Her şeyi karşıdan beklememek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım teşekkür ederim
      hayrılı akşamlar

      Sil
  3. Evet, haklısınız ama unutmuş olabilirler koşuşturmaca içinde. Belki bir mail atsanız veya bir ziyarette bulunsanız kötü olmaz.

    YanıtlaSil
  4. zaten yedeklere geçeceğim dedim ama içimede sinmiyordu.yinede yazı faydalı oldu.ikisi mail attı bile

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,

    Çekiliş için size başvuruda bulunulmuş ise, elbette başvuran bloggerlerin sayfanızı ziyaret edip kazananların kimler olduğunu öğrenmeleri en doğal bir davranış. Acaba bir aksilik oldu da internetten uzak kalmak zorunda mı kaldılar ki?

    Bizlerle paylaşmak üzere yayına hazırladığınız karikatürleriniz de gerçekten çok anlamlıydı. Ben en çok "İnternette Dürüstlük" olan karikatürü beğendim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  6. Kitaplar harika!
    Ben de okumak istiyorum Seyyahım:)
    Sen buradaki evinde bir kütüphane oluşturursan çok sevinirim:)
    Çekiliş konusuna gelince,doğru söze ne denir:)
    Kazanan arkadaşlarımızı tebrik ediyorum..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERAK ETME OKUDUKLARIMI GETİRECEĞİM KUMLUCA YA
      SANA BOL OKUMALI GÜNLER
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  7. Ben de birkaç ay önce netten kitap siparişi vermeye başladım ve gerçekten pek de keyifliymiş:) Sana da keyifli okumalar dilerim.
    Çekiliş sonucunu bazen hemen göremeyebilirler. Özel sebeplerden nete girememiş olma ihtimalleri de olabilir. Bence bir süre beklemekte fayda var.
    Karikatürlerle gülümsettin, teşekkürler.
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAKLISIN CANIM ÇEKİLİŞ KONUSUNDA ACELE ETMEMEM LAZIM
      NETTEN KİTAP İŞİNİ BENDE TUTTUM
      HAYIRLI GECELER DİLİYORUM

      Sil
  8. Merhaba,iadeyi ziyarete geldim güzel yorumunuz için teşekkür ederim. sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Seyyah, siz benim sayfama uyesiniz Sengul Oncel olarak ama bana hic baglanti yeri vermiyordu isim, dolayisi ile kim oldugunuzu bilmiyordum, diger bloglarda Seyyah olarak yorum yazinca birkac kez sayfaniza geldim ama hic dikkat etmemisim, blog ismi oncelsengul yani bende uye olan diye..simdi farkettim..Cunku bazen uye oluyor arkadaslar sagolsunlar ama ben onlara olamiyorum cunku baglanti yeri olmuyor..seyyah ile Sengul Oncel in ayni kisi oldugunu ancak anlayabildim..Kitap cekilisleri , hediye cekilisleriniz var ne guzel ama yurtdisindan katilmak mumkun olmaz tabiki ama ben katilanlara yada ikinci secileceklerede iyi sans diliyorum..msg uzun oldu kusura bakmayin..sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Bu arada siz yine birkac gun bekleyin derim, bazen mesgul olunuyor ziyaret edilemiyor..yoksa tekrar gelmemekten degil..kendimden biliyorum:) Ama siz bilirsiniz tabiki..

    YanıtlaSil
  11. Karikatürler çok güzel. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. hahaaaaaaaaaay karikatürlere bayıldım :))
    süpersin ablam........

    YanıtlaSil
  13. Öldümmmmmmmm gülmekten Seyyahım..Allahcc da seni güldürsün..Sevgilerimle..
    Mimini cevapladım kendimce..

    YanıtlaSil
  14. ben adresimi nereye yollamam gerekiyor diye yazdım kazananları açıkladığınız postun altına ama sizden cevap alamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BURAYA GÖNDER
      BEN AÇIKTAN YAYINLAMAM
      oncelsengul@gmail.com

      Sil
  15. resimlerde ayrıca eğlendim :)
    tşkler
    çekiliş hakkındaki düşüncelerine katılıyorum
    çekilişe katılıp birdaha uğramayan arkdşlar mail tlfon vs sürekli peşlerinde koşturuyolar.. :( sabır işi

    YanıtlaSil
  16. vefa apartmanı merak ettim.
    karikatürler her zamanki gibiii.
    bunnları hiç bırakmaaa hep koy ki.
    :)
    gelip bakmadılar ha ilginçmiş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VEFA APARTMANINI OKUMYA BAŞLADIM
      BİR İKİ GÜNE KADAR NETİCELENİR
      AZ KALDI MERAK ETME
      :)

      Sil
  17. merhaba arkadaşlar
    tabiki takip ediyoruz ama bazen evdeki işler çarşıya uymayabiliyor
    adresimizi mailinize cevap olarak yazdım ama umarım yeterlidir

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu