24 Aralık 2012 Pazartesi

NOSTALJİK YELEK

TEYZEMİN MARİFETLERİ


(ESKİYE RAĞBET OLSA BİT PAZARINA NUR YAĞAR)derler işde şimdilerde biz bu günleri yaşıyoruz.Her şeyin eskisi makbul.Bu motifleri de bilmeyeniz yoktur.Benim bebeklik battaniyem bile bu motiflerdendir hatta.Bir gün onuda paylaşırım.Teyzemin hamartlığını biliyorsunuz daha önce onun marifetlerini paylaştım sizlerle bu seferde kızıma bir yelek örmüş görür görmez bayıldım.Birazda kıskandım laf aramızda.


Gerçi nankörlük yapmamam lazım ben küçükken çok örmüş giydirmiş teyzem beni.Bütün resimlerimde çeşit çeşit elbiselerim var.Tarih tekerrürden ibaret derler şimdide kızlarıma çalışıyor teyzecim.El emeği göz nuru onun için çok kıymetli  yukarıdaki resimde yeleğin arkasını görüyorsunuz.
Güldehan hanım bu sefer yarım mankenlik yaptı bana saçı başı düzgün değilmiş ,kendini iyi hissetmiyormuş.Ne yapalım bende bu kadarı ile idare edeyim dedim.Sonuçda buna da şükür.

                 EVVEEEEET SEYYAH HEPİNİZE HAYIRLI GÜNLER DİLER

28 yorum:

  1. SİZ AİLECEK HAMARATSINIZ SEYYAHIM:)
    42 MİLYON KERE MAŞALLAH..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım
      senin kadar hamarat olamam ben
      hayırlı akşamlar

      Sil
  2. Günaydın canım ve gerçekten nur yağıyor bit pazarına çünkü eski şeyler daha değerli:))
    Çok öptüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE TATLIM
      BENDE ESKİŞEYLERE ÇOK DEĞER VERİYORUM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  3. desenleri çok güzel...
    çok sevdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ŞİRİNEM BEĞENMENE SEVİNDİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  4. Kızıma küçükken bende yapmıştım modası hiç geçmeyen bir model.Teyzenin ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL GÜLÜM
      ÇOK ESKİ OLMASINA RAĞMEN HALA SEVEREK KULLANDIĞIMIZ BİR MODEL DEĞİLMİ
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  5. Aynısında bir tanede bende var. Ben küçükken çok modaydı annem örmüştü. Birden o geldi aklıma:))
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ZATEN DİREK ESKİYİ GETİRİYOR İNSANIN AKLINA
      NOSTALJİ DEDİKLERİ ŞEY BU OLSA GEREK
      HAYIRLI AKŞAMALR

      Sil
  6. Pek hoş olmuşşş. Güle güle giysin. Görünce hatırladım , iyi de oldu, bunun çok benzeri bir şalım vardı,nerelerde acaba, bulmalıyım onu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENCE BUL FÜSÜN CUM ŞU AN ÖRGÜ YİNE ALTIN ÇAĞINI YAŞIYOR
      SEVGİLERİMLE
      HAYIRLI AKŞAMALR

      Sil
  7. çok güzel gerçekten rengarenk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  8. MaşaAllah ablacığım, nasıl da güzel olmuş gerçekten.
    Bende bu motiften yapılan battaniyelere bayılıyorum.
    Teyzeciğinin ellerine yüreğine sağlık.
    Muhabbetlerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BENİM BEBEKLİK BATTANİYEM BUNUN AYNISIYDI
      NEREYE KOYDUĞUMU BULUR BULMAZ PAYLAŞACAĞIM SİZLERLE
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  9. çok güzel bir yelek olmuş güle güle giysin inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİZ ABLASI
      HAYIRLIU AKŞAMALR

      Sil
  10. Merhabalar,

    Şu anda kendi el emeğiniz ve göz nurunuz ile ürettiğiniz bu güzel yelekten kimin sırtında var? Sadece sizin değil mi? Çünkü bir eşi ve benzeri daha yok! Bu nedenle bu yelek çok kıymetlidir işte!..

    Fotoğrafta motifler parlak bir görünüm almış, sanki ışığı yansıtan fosforu varmış gibi.

    Çok ta güzel olmuş, motifler, motiflere verilen renkler ve dizilimi de bir sanat eseri olmuş. Elinize, emeğinize ve göz nurunuza sağlıklar dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAH RAZI OLSUN RECEP BEY
      SİZDE ZEVKLİ BİR İNSANSINIZ ANLAŞILAN
      ALLAHA EMANET OLUN

      Sil
  11. Teyzeciğinin ellerine sağlık canımmmmmmmm öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DERYAM TEŞEKKÜR EDERİM TATLIM
      DAHA GÜZELLERİ SANA OLSUN
      HAYIRLI AKŞAMALR

      Sil
  12. elleri dert görmesin...bu gün bende 3 renk yün aldım,ilk defa,bu motiflare sarmak istiyorum,bakalım becerebilecekmiyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BECERİRSİN TABİ
      BECEREMEMEK NE DEMEKPASTADAN KOLAY
      HAYDİ RAST GELSİN
      BENDE ÇOK DEĞİŞİK BİR MODEL DAHA VAR
      ONUDA GÖSTERİRİM BİR ARA SANA
      HAYIRLI AKŞAMALR

      Sil
    2. bu gün 5 renk ip aldım,ilk deneyimim...başladım bismillah..

      Sil
  13. Sizin ördügünüz pembeli lilalı olan aynı örnekti sanırım onu çok beğenmiş tim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET AYNI ÖRNEKDİ
      SADECE DAHA KALIN VE EBRULİ İPTEN YAPMIŞTIM ONU
      KOLTUK ŞALI OLARAK
      BU DAHA İNCE VE DAHA RENKLİ
      BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  14. kıskanılmıcak gibi diil ki.
    :)
    kuaföre gitseydi önceeee.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu