18 Aralık 2012 Salı

MİMLENDİM, MİMLEDİM

MEHTAB'IN RENGİ beni mimlemişti.Ama kermesten hastalıktan bir türlü elim varmadı.Mimin konusu kitaplardan bir GÖKKUŞAĞI oluşturmak.Benimki pek gökkuşağına benzemedi ama idare edin artık olurmu.Ne yapayımm kitaplrımın rengi gökkuşağına uygun değil :)



Benim gökkuşağıda benim gibi karanlık.Uzun zamandır mim yapmamışım onun için heveslendim.Gelelim kimleri mimlediğime.İsteyen mimlensin demiyeceğim evet şansslı mimliler

Selma's worldDenizin Yıldızı ,** ZEL **,
mehtapVuslaT,Ilhan Ucervişnapmormenekselerr
Derya Sezginsiyahkuğukitap eylemcisi,acemi blogger, asabi bakire

12 yorum:

  1. güzelmis ;)
    sevgilerimi biraktim can

    YanıtlaSil
  2. süper bir görüntü olmuş...
    Bir ok kitabı ben de okudum. Tosun Bayrak'ın Esmaü-l Hüsna adlı kitabını merak ettim. Nasıl acaba? Bu aralar Esma ile ilgili bir kitap almayı düşünüyorum da

    YanıtlaSil
  3. çok sağol seyyah gülcüm ama ben daha yeni taşındım sayılır...kitap kolimi açar açmaz mimine cevap vercem elim ermedi bazı kolileri açmaya daha...sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar iadeyi ziyarete geldim ve hoş yayınlar buldum:))) sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. heeey ne güzel. dünyadaki en güzel şeyler kitaplar.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Yok ablacım,senin gökkuşağında güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. güzel olmuş cnm. tşk ederim.

    YanıtlaSil
  8. Canım...günaydın..İnşallah..Yakında cevaplarım. Kocaman öptüm seni..

    YanıtlaSil
  9. ooo nasıl yapıcam bilmem ama deniycem :)teşekkürler...

    YanıtlaSil
  10. Seyyahım tekrar günaydınnn...Nasılsın..Bu gün adın benim yazımda geçivermiş..Çok öptüm..

    YanıtlaSil
  11. Gökküşağı'nız karanlık görünmüyor. Kitapların arasında sarı kırmızı renklerde var. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Bence de karanlık görünmüyor,sarı,yeşil,kırmızı her renk var:)İyi olduğunu umuyorum,Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu