9 Aralık 2012 Pazar

MACERALI KURABİYE


Kermesde görevli olduğumu söylemiştim sizlere.Yiyecek ağırlıklı bir kermes benimde bu gün bir çeşit yapmam gerekiyordu.Uzun zamandırda denemek istediğim bir kurabiye tarifi var tamam dedim vakti geldi.Saat gecenin beş buçuğu tabi yorgunluktan erken yatınca gece beşde benim gözler açılıyor.Buraya kadar her şey normal başladım kurabiye yapmaya kendimce tüm malzemeleride hazır.Başladım yapmaya tam yarısına geldim a aa unum yetmedi aman Allahım ne yapacağım şimdi kurabiye kaldı yarım.Hemen telefonumu  aldım elime tamda sabah namazı vakti (KOMŞULAR AYAKTA OLAN VARMI BANA ACİL UN LAZIM)mesajı çektim.Beş dakika sonra kapım tıklanarak çağrıma cevap geldi bende derin bir nefes aldım.Güzel komşuluk ilişkilerinin faideleri :)Kısa kesde tarife gel diyorsunuz.Tamam tamam geldi tarif

MALZEMELER
yarım paket tere yağ
yarım bardak sıvı yağ
bir paket buğday nişastası
yarım paket kabartma tozu
bir yumurta
bir bardak pudra şekeri

YAPILIŞI
Kurabiye yapmayı hepiniz benden iyi biliyorsunuz maşallah klasik kurabiye yapıyorsunuz.Saece tere yağımız oda sıcaklığında olacak eritilmeyecek tek dikkat edilmesi gereken konu bu
Güzelce kurabiyeleri pişirdikden sonra kalorisi az geldiği için üzerine Nutella sürüyorsunuz.Oda yetmiyor üzerine cornfleks kırıntısı döküyorsunuz
Tadını size anlatmak isterdim ama bu mümkün değil:)Deneyin kendiniz karar verin.Benim hızlıca çıkmam lazım hepinize HAYIRLI SABAHLAAAAAAAAAAAAAAAAAR

Not ;Resmi çok güzel çekemedim aceleye geldi.Kusura bakmayın artık

29 yorum:

  1. hayırlı sabahlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. ah ah.. şu sabah kahvemin yanında, ne de güzel oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BİLSEYDİM HEMEN GÖNDERİRDİM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER LAYLA'CIM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  4. Gülcümmm ellerine sağlık canım,bol kalorili bir kurabiye olmuşşş..hayırlı haftalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE OLDU CANIM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  5. Kolay gelsin, çok yoğunmuşsunuz, komşunuzda harikaymış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE SEMA'CIM
      HAYIRLI AKŞAMALR

      Sil
  6. Çok güzel görünüyor, deneyeceğim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYTÜLCÜM BEĞENMENE SEVİNDİM
      MUHAKKAK DENE
      HAYIRLI AKŞAMALR

      Sil
  7. Seyyahım Günün aydın olsun. Bende ayaktaydım o saatte. Benide arasaydın keşke:)) ama çok uzağız demi. Kalpler yakın bedenler uzak..İyi haftalar dilerim. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TÜH GÜLÜM BİLSEYDİM ARARDIM:)
      TEŞEKKÜRLER CANIM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  8. Merhaba .komşu açısından çok sanslısın. Eline sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YASEMİNCİM GERÇEKTENDE ÇOK GÜZEL KOMŞU İLİŞKİLERİMİZ
      VAR BU BŞİR AYRICALIK BENCE
      TEŞEKKÜR EDİYORUM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  9. Evimde 3 elma var gidince deneyeceğim canım da çekti şuan 5 çayı şeklinde bu kurabiyeden olsaydı...ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MUHAKKAK DENE CANIM
      ENFES BİR KURABİYE
      PİŞMAN OLMAYACAKSIN
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  10. Kalorisi bence hala az...daha birşeyler ceviz falan...nasıl olur? Olmadı bal vs:)
    Bomba olmuş ablacım bunlar. Yiyen yerinde duramaz, kermestekiler için iyi de, diğerlerini bilemem...
    Ayrıca komşuluk işte bu yaaa dedim...maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASLINA BAKARSAN AYNI ŞEYİ DÜŞÜNDÜM
      CORNFLAKS YERİNE CEVİZ YADA FINDIK NEDEN OLMASIN
      ZATEN GÖTÜRDÜĞÜMDEN 15 DAKKA SONRA BİTTİ CANIM
      EVET KOMŞULUĞUMUZ GERÇEKTENDE ÇOK GÜZEL
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  11. Seyyah'ım anlatımın şahane olmuş.Tıpkı kurabiyelerin gibi.Unun yetmemesi,sabahın o saatin de çaresiz kalıpta koşaraktan komşunun gelmesi İşlerin yoluna düzene girip te halolmasına çok sevindim.Ellerine emeklerine sağlık olsun Canımmmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENİMKİ DOĞAL ANLATIM CANIM SEYYAHÇA :)
      KOMŞULARIOMIN HEPSİ ÇOK ÖZEL
      BEĞENMENE SEVİNDİM CANIM VİŞNEM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  12. enfes görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GERÇEKTENDE GÜZEL OLMUŞTU
      SAĞOL CANIM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  13. kermesinizi allah kabul etsin Sengül ablacığım , yazdıklarını okuyunca gerçekten ismine yakışır bir kurabiye olmuş :) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ALLAH RAZI OLSUN
      GÜZEL GEÇİYOR ÇOK ŞÜKÜR
      KURABİYE Yİ MUHAKKAK DENE CANIMÇOK GÜZEL OLDU
      HADİ HAYIRLI GECELER

      Sil
  14. Valla bu un isteme şekil ve saatine hayret ettim. :)) Bizim sitede böyle bir şey olacak , yok tamin edemiyorum sonunu. Sadece empati yaptım sabah 5 örneğin ben tesadüfen kapıyı açmışım elinde unla birisi duruyor. :)) Yok neyse elinize sağlık belli ki çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ŞAŞIRMAKTA ÇOK HAKLISINIZ İLHAN BEY AMA BİZ ÖZELLİKLEDE DÖRT KOMŞU KARDEŞ GİBİYİZ
      BAZEN DAHA YAKIN
      ÖRNEĞİN KOMŞUM BALIK YAPSA BENİM KZIM SEVİYOR DİYE KENDİ YEMEDEN BİZE GÖNDERİR
      BEN SÜTLAÇ YAPARIM DİĞER KOMŞUM SEVİYOR DİYE ÖNCE ONA GÖNDERİRİM
      VELHASILÇOK YAKIN SAMİMİ İÇTEN BİR KOMŞULUĞUMUZ VAR ARAMIZDA
      BÖYLE KOMŞULUKLAR KALMADI DİYECEK KADAR AZ HAKLISINIZ
      NEYSE UZATTIM AMA KURABİYEM GÜZEL OLDU
      ZİYARETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  15. valla iyiymiş sahiden o saatte mesaja cevap.
    ne apartman yaaaa.
    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NİYE ŞAŞIRDIN Kİ DEEP
      TAMDA SEYYAHA GÖRE BİR APARTMAN:)
      24 SAAT HİZMETTE :)
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu