6 Aralık 2012 Perşembe

HEM DERTLEŞELİM HEM GÜLELİM

SEYYAH HASTANEDE


Tamda yukarıdaki karikatürde olduğu gibi bu gün doktora gitme kararı aldım.Bana göre görünürde çok da önemli bir şeyim yoktu ama bir kaç haftadır uykusuzluk ,halsizlik,bi sıkıntı ne bileyim böyle bir keyifsizlik hali vardı.Normalde de astım hastası olduğum için ilerlemeden bir görüneyim dedim iyiki de gitmişim.Uzuuuuuuuuuuun bir bekleyişten sonra artık özel hastanelerde devlet hastanelerini aratmıyor,sıra bana geldi Allah dan her zaman için çantamda okunacak kitabım olurda bu sıkıntılı bir buçuk saati böylece keyifli geçirmiş oldum.
                                                                görünürde bir şeyiniz

Sıra bana geldi gelmesine ama girdiğim gibi kendimi acilde bulmam da bir oldu yani tansiyon fırlamış bir yerlere  doğru dil altı her neyse kafamı karıştırmak için bir sürü de tahlil verdiler ama onların sonucunu yarın alacağım.İnsan oğlu nun ne olacağı hiç belli değil yarım saat öncenle yarım saat sonran o kadar belirsizki
hayat o kadar kısaki malesef o kısacık hayata bir sürü lüzumsuz üzüntüler koyuyoruz.Bu  kısa hayatı maddi manevi  dolu dolu yaşamak lazım.Niye böyle derinlere indiğime gelince doktor dikkat etmessen beyin kanaması geçirirsin dediği an her halde bir ampul yandı beynimde :)


Muhtemelen ben tedaviye cevap veririm diye düşünüyorum.Tek yapmam gereken bu koşuşturmaca içinde ilaçlarımı  düzenli almak.E bu kadarınıda yaparım artık.Zahmet olmaz ise.
Sözlerimi Kanuni Sultan Süleymanın bir dizesi ile son veriyorum


Halk içinde muteber bir nesne yok devlet gibi
Olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi

SEYYAH HEPİNİZE HAYIRLI GECELER DİLER

50 yorum:

  1. çok geçmiş olsun canım ne güzel ifade etmişsin karikatürlerle sen çok yaşa bizide güldürdün yarın bir şey çıkmaz İnşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İNŞALLAH CANIM
      İLGİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM

      Sil
  2. Arkadaşım aman kendine dikkat et ilaçlarını ihmal etme atalarımız boşuna dememişler her şeyin başı sağlık geri kalan her şeyin bir çözümü var.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Canımm çok geçmiş oldunn,dikkat et kendine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM
      TEŞEKKÜR EDERİM İLGİNİZE

      Sil
  4. Geçmiş olsun
    Bende dün annemi kardiyoloji servisine götürdüm. Aynen dil altları ekg falan ama sadece düzenli ilaç değil yiyeceklerden yürüyüşe kadar bir sürü şey söyledi, Sizde dikkat edin. Bol bol temiz havayıda ihmal etmeyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜL CÜM MUHTEMELEN ONLARIDA YARIN SÖYLER
      İLGİNİZE TEŞEKKÜR EDERİ,M
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  5. ablacığım geçmiş olsun...
    ilaçlarını ihmal etme...
    çok öpüyorum...
    hayırlı geceler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım ilgine teşekkür ederim
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  7. gülmek her derde deva,sen bunu yakalaşmış gibisin:)
    geçmiş olsun,allah beterlerinden korusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EBRU'CUM GENELDE YAKALADIĞIMI DÜŞÜNÜYORUM AMA
      BAZEN YETMİYOR HER HALDE
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  8. Geçici olsun üzücü olmasın..al ilaçlarını ablacım tasalarının miktarını da azaltmaya çalış..sana katılıyorum an be an değişiyor herşey belli olmaz sonramız yarınızım..kıymet bilmeyişimiz de cabası..neden bu kadar hafife alıyoruz yaşamayı sağlığı bilemiyorum..Allah aratmasın bu günlerimizi inşallah sonuçların da iyi çıkar Rabbim sıkıntı vermesin..
    Öpüyorum ablacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM İYİKİ SİTEM ETMİŞİM BAK
      SENİ BURADA GÖRMEK HOŞUMA GİDİYOR
      TASALARIN MİKTARINI AZALTMAKDA ZORLANIYORUM BEN
      DIŞARIYA KARŞI İNANILMAZ POZİTİF BİR İNSANI
      ARKADAŞLAR BİLE SEN BİZE TERAPİSİN DERLER AMA
      KENDİME GELİNCE NEDENSE TIKANIYORUM
      HER NEYSE RABBİM ÇARESİZ DERT VERMESİN
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  9. alemsin ben de bi kere yaptım onu bir sürü test git gel sonunda hasta oldum tabi.

    sonuç yıllardım kullandığım kansızlık ilacı değişti başka ilaç verildi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE
      HASTANEYE Bİ SELAM VEREN BİDE VERMEYEN PİŞMAN
      RABBİM TÜM HASTALARA ACİL ŞİFALAR VERSİN İNŞALLAH
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  10. Hergün neler ile sınanıyoruz,geçmiş olsun, kötü şeyler düşünmeyelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. POZİTİF DÜŞÜNCE DİYORSUNUZ YANİ
      DOĞRU HAKLISINIZ
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  11. Valla bende bugun doktora gittim kolum kasiniyor diye.doktor antibiyotik yazdı.kullanmayı düşünmüyorum.çünkü antibiyotik hastalığı gidermiyor sadece donduruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM SANADA GEÇMİŞ OLSUN
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  12. Şifanın en acili,mutluluğun en kocamanı senin ve sevdiklerinin olsun mutlu geceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BE NE GÜZEL DUA BÖYLE ARKADAŞIM
      TEŞEKKÜR EDİYORUM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  13. Çok çok geçmiş olsun.Dil altı alma durumuna kadar hisstmediniz mi tansiyonun çıktığını? Aman dikkat edin. Haddim olmayarak bir tavsiyede bulunmak istiyorum. Sabahları aç karnına bir fincan alıç otu kaynatıp için inanılmaz faydalı oluyor. Bir de solgar firmasının tamamen bitkisel sarımsak hapı gene sabah aç karnına çok etkili. İçinde kimyasal hiç bir şey yok. Tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE BÖYLE BİR PROBLEM VAR İLHAN BEY 20 YE ÇIKIYOR
      Bİ TUHAFLIK OLDUĞUNU HİSSEDİYORUM AMA TAMAMEN TESADÜF OLARAK GİTTİĞİM ZAMAN ÇIKIYOR ORTAYA DOKTOR BİRAZDA ONDAN KORKUTTU GALİBA GÖZÜMÜ ANLAMASSIN NORMAL BAŞ AĞRISI ZANNEDERSİN BEYİN KANAMASI GEÇİRİR SİN DİYOR
      TAVSİYELERİNİZİ DİKKATE ALACAĞIM
      HATTA BIRAKTIĞIM SARMISAK HAPINI AKŞAM İTİBARI İLE ALMAYA BAŞLADIM
      TEKRAR TEŞEKKÜRLER,HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  14. AAA ONEDEMEK YARİN TAHLİLLER GÜZEL GELİR İNŞALLAH CANINIZI SIKMAYIN HİÇ BİR ŞEY OLMAZ HAVA ŞARTLARIDA İNSANIN ASHABINI BOZUYOR BUNALTIP HALSİZ BIRAKIYOR MAŞALLAH SİZE HADİ BİZLERE GÜZEL HABERLERLE DÖNÜN ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN(AMİN)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SİZLER VARKEN GERÇEKTEN DE BİR ŞEY OLMAZ
      NE GÜZEL MORAL VERİYORSUNUZ
      TEŞEKKÜR EDERİM İLGİNİZE
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  15. çok geçmiş olsun, inşallah tahlillerin iyi çıkar sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MENEKŞEM TEŞEKKÜR EDİYORUM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  16. Gecmiş olsun. Rabbim başka dert vermesin inşAllah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM ALLAH RAZI OLSUN
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  17. Allah şifa versin, inşallah olumsuz bir şey yoktur..
    Karikatürler de tam yerinde :))Bazen gerçekten kafamızı karıştırmak için tahlil yapıyorlar :) bizzat şahidim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK ŞÜKÜR ÖNEMLİ BİR ŞEY YOK
      BİRAZ DAHA AZ DÜŞÜNECEKMİŞİM
      TEŞEKKÜRLER İLGİNİZE

      Sil
  18. Seyyahım ben bunu okuduğumda sabah saatleri olmuştu. Şimdi sen tahlil sonuçlarını almış, ciddi birşeyin olmadığını öğrenmiş ve şık bir kahvaltı yapıyor olmalısın.. Yada eminim böyle olacak..

    Sevgilerimle..Güzel haberlerini bekliyoruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VUSLATIM ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM
      ALLAH RAZI OLSUN
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  19. geçmiş olsun..
    sabırlar diliyorum size..
    bende ilaca bağımlı yaşıyorum 5 yıldır ilaç diyince tiksinti geliyo artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE BENDE BAŞLIYORUM
      BİRAZ GÖZÜM AÇILINCA TEKRAR BIRAKIYORUM
      TEŞEKKÜRLER İLGİNİZE

      Sil
  20. Çok geçmiş olsun. İyi ki gitmişsiniz doktora. Tansiyon şakaya gelmiyor maalesef.
    Karikatürler de çok hoş :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DENİZCİM TEŞEKKÜR EDİYORUM İLGİNE
      ALLAH RAZI OLSUN
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  21. heeeey ama dikkat etsene.
    sadece ilaç almak yetiyo muymuş.
    biraz yavaşlayıp sakin yaşasanaaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MALESEF SADECE İLAÇ ALMAK YETMİYORMUŞ DERİNİM
      AZ DÜŞÜNCEM AZ TAKACAĞIM KAFAMA
      TABİ YAPABİLİRSEM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  22. Merhabalar,

    Önce size geçmiş olsun dileklerimi iletir, Cenab-ı Mevla'dan size sağlık, sıhhat ve afiyetler dilerim.

    Herşey bizim için yaratılmış. Başımıza gelmeden tedbirli olmakta fayda var. Elbette bir gün hepimiz öleceğiz ama, yaşarken yaşam kalitemiz bozulmasın.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RECEP BEY ÇOK TEŞEKKÜR EDRİM
      HAKLISINIZ İNSAN SAĞLIĞIN KIYMETİNİ BİLMELİ AMA BAZEN YAŞAM KOŞTURMACASI İÇİNDE İHMAL EDEBİLİYORUZ
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  23. size geçmiş olsun dileklerimi ve dualarımı gönderiyorum maalesef herşey biz insanlar için inşallah tahlilleriniz iyi çıkar geçmiş olsun kuweyt hazan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAZAN'CIM TEŞEKKÜR EDİYORUM İLGİNE
      MERAK ETME SONUÇLAR İYİ
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  24. Çok geçmiş olsun, acil şifalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEVDA'M ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM İLGİNİZE
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  25. Geçmiş olsun Seyyahım, kendine dikkat et ,İnsan sağlamen anlamıyor da hastalık yapışınca pişman oluyor,tansiyon tehlikeli dikkat et canım tuz,şeker ve unlu gıdalar dikkat et.
    Sevgilerimle kocaman öpücükler gelsin sana şifa niyetine:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜZEL KUĞUM ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM İLGİNE
      EVET DİKKAT ETMEK GEREKİYOR
      BEN CANIMIN KIYMETİNİ BİLMİYORUM
      CANIM GÜZEL DİLEKLERİNİ VE ÖPÜCÜĞÜNÜ ALDIM KABUL ETTİM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu