11 Aralık 2012 Salı

HAYIRLI SABAHLAAAAAAAAAAAR


Malum dün sabah Ankaraya gittim akşamda döndüm.Bu gün yukarıdaki resmi görünce gerçektende etkilendim çok şükür annem babam hala çaldığım kapının ardındalar.Rabbim sevdiklerimizi başımızdan eksik etmesin.Bir kaç saat bile olsa gördüklerine sevindiler.Tüm yorgunluğa değer.
Güzel bir hadisi şerif ile sözlerime son vereceğim

Ebû – Yâ\’la ile Taberâni\’nin rivayet ettigine göre, adamin biri bir gün Peygamber\’imize (S.A.S.) gelerek: «Ben cihâd etmek istiyorum, ama buna gücüm yetmiyor. Ne yapayim?» der.
Peygamber (s.a.v)\’imiz adama: »Anan veya baban sag mi?» diye sorar. Adam «Anam sag» diye cevap verir. Bunun üzerine Peygamber (s.a.v)´imiz adama: «O halde ona iyi bakarak Allah (C.C)´dan, rizasini kazanabilmeyi dile. Bunu basardigin takdirde sen hacc, ömre ve cihâd sevabi kazanmis olursun» diye cevap buyurdular.
Hala vakit varken anne ve babalarımızın kıymetini bilelim.Hepinize hayırlı sabahlar

11 yorum:

  1. Hayirli sabahlar ablacim Rabbim yokluklarini gostermesin.

    YanıtlaSil
  2. sanada hayr dolu bir sabah.bne mutlu kıymetini bilene

    YanıtlaSil
  3. Maşallah sana atom karıncam yerinde durmuyorsun:))
    Güzelliklerle dolu güzel bir gün dilerim öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. İnşaallah annne babamıza yeteri kadar kıymet verenlerden oluruz.Anneannemi 8 yıl olacak kaybedeli,annem daha bir cuma kabrini ziyareti ihmal etmemiştir,taaaa sarıgaziden Hekimbaşına gelir...sağken de annesine öyle kıymet verirdi,onun gibi evlat olurum inşaallah...

    YanıtlaSil
  5. hayırlı sabahlar sengül ablacığım :)

    YanıtlaSil
  6. Günaydın..Ne mutlu size ben babamı seneler önce kaybettim..Çok şükür ki annem hayatta..Allah onu başımdan eksik etmesin..Gölgesi bile yetiyor..Bu sabah hüzünlendirdin beni..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ARKADAŞIM
      ÇOK ÜZÜLDÜM SENİ HÜZÜNLENDİR DİĞİME
      BENDE HER AN KAYBETME KORKUSU İLE YAŞIYORUM UZAKLIK ZOR
      HASTA OLUYORLAR YANLARINDA OLAMIYORUM
      RABBİM BABA CIĞINIZA GANİ GANİ RAHMET EYLESİN
      CENNETİNDE KAVUŞTURSUN SİZİ
      KUSURUMA BAKMA NE OLUR
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  7. Günaydın Seyyah'ım benimde elimde bir tek anam kaldı..Babam çoktan göçtü gitti..Sabah sabah üzüldüm..

    YanıtlaSil
  8. ahh balammm ahhh....!!
    :(((
    ailemizin asırlık çınarını,babacığımızı kaybedeli,6 gün oldu:(
    hüzün hala taptaze iken üzerimizde,böylesi duygular nasıl titretti yüreğimi bir bilsen ablacım..:(
    aklıma yaşanan musmutlu anıları getirdikçe,içim parçalanıyor.
    keşke daha fazlası olabilse idi..
    sevdiklerimize her an dört elle gönülden sarılmalıyız,yaşam öyle kısa ki aslında...
    keşke her daim yanlarında olabilsek,
    sıkı sıkı sarılıp,her ihtiyaçlarında gönülden destekleyebilsekk...
    hayat işte,her birimiz yaprak misali savruluyoruz,,,
    ....:((
    sarıldımm ablacımm,muhabbet ve dua ile...

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir söz gerçekten. Annesi babası sağ olanlar onların kıymetini bilsin. Yoksa bir gün bir bakıyorsun çok geç kalmışsın.

    YanıtlaSil
  10. ne güzel sölemişsin haklısın.
    :)
    ankarada bu kış kış sertmiş.
    :)
    yaaa, neşvünema şuaya ne oldu.
    yok oldu.
    rahatsız ediyolardı.
    kapattı mı blogunu acaba.
    :)
    değmesin yağlı boya da dönmeyecek mi.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu