1 Aralık 2012 Cumartesi

ECDADIN DİLİ OSMANLICA 18


7 yorum:

  1. Ben bugünkü Türkçe alfabeden çok memnunum, Atatürk'ümüzün eline sağlık, iyi ki, Latin alfabesine geçiştirmiş. Daha kolay, çetrefilli değil, karmaşık hiç değil, çok sade...
    her şeyin yenisi, çağdaşı makbuldür bana göre, eski eskide, geçmiş geçmişte kalır, nasıl şimdi deveyle seyahat etmiyor, kömürlü ütü kullanmıyor, merdaneli makinede çamaşır yıkamıyorsak yenilerini kullanıyorsak diller de öyledir, eskir:)sana şimdi merdaneli makine verelim çamaşırını onda yıka deseler ister misin? :))))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Biraz önce Risale-i Nur -Sözler- okumaya başladım ve tevafuk oldu ki, osmanlıca öğrenmem gerektiğini düşünüyordum.Birden karşıma yazınız çıktı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım osmanlıca bana çok keyif veriyor bulmaca gibi çözmek keyif veriyor
      hayırlı sabahlar

      Sil
  3. Hayırlı bereketli geceler tatlımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizede hayırlı bereketli sabahlar

      Sil
  4. hayırlı bereketli geceler azcık osmanlıcam var:))bendende hayırlı bereketli pazar günü

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu