10 Aralık 2012 Pazartesi

ÇÖP KAMYONU KANUNU ?


Kadın taksiye binmiş ve hava alanına gitmek istediğini söylemişti. Sağ şeritte yol alırken siyah bir araba park ettiği yerden aniden yola, önlerine çıktı.
Şoförü çarpmamak için sert şekilde frene bastı. Taksi kaydı, ama diğer arabaya çarpmaktan kıl payı farkla kurtuldu. Siyah arabanın sürücüsü camdan başını çıkarıp bağırmaya ve küfretmeye başladı.
Taksi şoförü ise gayet sakin ona gülümsedi ve içten bir şekilde el salladı.
Kadın bütün bu olanları şokunu yaşarken, taksi şoförünün tavrına daha da şaşırmıştı.
Sordu:
"Neden böyle davrandınız? Adam neredeyse arabanızı mahvedip ikimizi de hastanelik edecekti."
Taksi şoförü gülümsemeye devam ederek:
"Çöp Kamyonu Kanunu" dedi.
Kadın:
"Çöp Kamyonu Kanunu?" diye sordu, anlamamıştı.

Şoför açıkladı:
"Pek çok insan, çöp kamyonu gibidir.
Her tarafta içleri çöp dolu olarak dolaşıyorlar; kızgınlığı, öfkeyi ve hayal kırıklığını biriktiriyorlar. Ancak doldukça çöpleri bırakacak bir yere ihtiyaç duyuyorlar. Bu bazen ben, bazen de siz olabilirsiniz. Kişisel almayın. Sadece gülümseyin, onlar için iyi şeyler temenni edin ve yolunuza devam edin. Onların çöpünü alıp işyerinize, evinize veya sokaktaki diğer insanlara dağıtmayın."

Başarılı insanlar, çöp kamyonlarının günlerini mahvetmesine ve ellerine geçirmesine izin vermezler.

Hayat sabahları pişmanlıklarla uyanmak için çok kısa, dolayısıyla "size iyi davranan insanları sevin, iyi davranmayanlar için iyi temennilerde bulunun."

Hayat, "%10 " onunla ne yaptığınız, "%90 "onu nasıl alıp karşıladığınızdır...

Bu gün kermesten gelince hemen bilgisayarımın başına geçtim ve gezinirken Rusyada çalışan abimin bu hikayeyi paylaştığını gördüm.Çok beğendiğim için sizlerle paylaşmak istedim.Beğenmeniz dileği ile
                       
                              SEYYAH HEPİNİZE HAYIRLI GECELER DİLER:)

17 yorum:

  1. düşündüresi ve ders alınası bir anektod ama ben bu hümanist taksi şoförünün hangi şehirde,hangi çağda yaşadığını merak ettim en çok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASLINA BAKARSAN HAKLISIN
      BÖYLESİNİ BULMAK ZOR
      HAYIRLI SABAHLAR EBRU'CUM

      Sil
  2. İyi yapmışsın canım kendi payıma çok dersler çıkardım,
    Hayırlı akşamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜZEL KUĞUM İNŞALAH UYGULAYABİLİRİZ BU DERSLERİ
      HAYIRLI SABAHLAR CANIM

      Sil
  3. Ne kadar güzel bir hikayeymiş... Keşke her zaman uygulayabilsek ama bazen olmuyor işte :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAKLISIN SEVDA CIM UYGULAMA KISMI BİRAZ ZOR
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  4. Seyyahım çok güzel de taksi şöförünün sabrı her şeyden de güzelmiş.Ahh o sabırdan az biraz da biz de olsa.Canım sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VALLA BENDE HİÇ YOK VİŞNEM
      BAZEN TRAFİKDA KAFAYI YİYORUM YANİ
      BELKİ OKUYA OKUYA FAYDA EDER
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  5. Bu paylaşım bana ilaç gibi geldi .Çünkü trafikte sık sık taksi şoförünün durumunda oluyor ve buna çok sıkılıyordum.Demek ki öyle davranmalı.Deneyeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜNEŞİM NE MUTLU BANA BEĞENMENE SEVİNDİM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  6. İnsanlar ayna gibidir bazen ablacım..
    Sevgiler sana da hayırlı geceler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BU TEZİ BENDE SAVUNURUM
      GÜLER YÜZ VERİRSEN GÜLER YÜZ ALIRSIN
      AMA BAZEN SINIRLARIMIZ ZORLANIYOR
      HAYIRLI SABHALAR

      Sil
  7. seyyahim müthis
    müslümanin olmasi gerektigi hal
    güzel bakip güzel görmek
    güzel görmeyi nasip eylesin yaradan
    sevgilerimi dualarimi biraktim
    duana talibim

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşım çok güzel bir hikaye. Ben daha yeni okuyabildim.. Benden de sana iyi huzurlu akşamlar...Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  9. Hayat, "%10 " onunla ne yaptığınız, "%90 "onu nasıl alıp karşıladığınızdır...
    İşte bunu çok sevdim :)
    Sevgiler... :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu