3 Aralık 2012 Pazartesi

‎3 ARALIK DÜNYA ENGELLİLER GÜNÜ.
Bu gün SAĞLIKLISIN ama yarın!



12 yorum:

  1. çok haklısın cnm. yarın ne olacağımız belli değil. her insan bir engelli adayıdır derler.

    YanıtlaSil
  2. Çok haklısın çok.. Günleri kutlu ömürleri engelsiz, olsun..

    YanıtlaSil
  3. Rabbim, engellere takılmadan kıymet bilenlerden, şükrünü eda edenlerden ihsan eylesin, engelleriyle sınananlara da güç kuvvet versin İnşaAllah...

    YanıtlaSil
  4. günlerdir yoktun ya gelmedin.
    ben de blog okuyamadım günlerdir.
    ama görmüştüm dün zel ve ays le.
    sevinmiştim.
    bu akşam okucaktım.
    ama bak sen geldin.
    sevindim.
    :)

    YanıtlaSil
  5. HEP AKLIMDASIN
    YAZILARINI HEMEN OKUYORUM AMA YORUM YAPMAK İÇİN FIRSATIM OLMADI GEZMEKTEN
    ANLARSIN YA
    YOKSA BEN SENİN BİR TANE YAZINI BİLE KAÇIRMAMKİ DEEP
    SEN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİSİN
    KİMSEYİ OKUMASAM SADECE SENİ YİNE OKUYORUM YERİN AYRI
    HAYIORLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  6. heyooooo.
    ama ben de seni okuyorum zaten.
    ben de bikaç gün giremedim işten güçten ama okuyorum tebii.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    değerli Seyyah Gül
    iade-i ziyaret yapayım dedim:)
    İlk yorumum bu posta nasipmiş.
    Ben bir engelli ablası olarak şu kadarını söyleyeyim; gerçekten engel aslında beyinlerde. Biz engelli olan, ama çok büyük oranda bedenini kullanabilen kardeşimize 20 yıldır haline şükretmeyi ve aslında hayatını karartacak bir engeli bulunmadığını kabul ettiremedik. Öyle bir duvar ördü ki etrafına kimse içeri giremiyor... Allah iman ile tüm engelleri aşmak nasib eylesin. Bir insanın kendine inancı yoksa herşey zorlaşır. Bir insanın yaradana imanı yoksa herşey anlamını yitirir...
    Engellerin kalkması ve güzele, hayra, iyiliğe dönüşmesi ümidiyle...

    YanıtlaSil
  8. Evet ama sadece bugün değil bütün sene bir şeyler yapmak gerek. Bugün internette çok anlamlı paylaşımlar vardı. Seni de kutluyorum hassasiyetin için.

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar,

    Ben de asıl engelin, insan bedeninden değil de beyninden kaynaklandığına inananlardanım.

    Beden ve zihin engelli tüm kardeşlerimizin Dünya Engelsizler gününü kutlarım.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  10. gül hanım bu yazınızı okumak bu gün bu saatte kısmet oldu bende burada engellilere bir arabada bizden plastik kapak kampanyasını başlattım inanın yabancılar bile yardımcı oluyorlar paketlerle türkiye ye gidenler taşıyorlar inşallah faydalı oluruz her şey gönlümüzce olsun

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu