13 Aralık 2012 Perşembe

BİTEN YENİ BİR KİTAP


Aslında biteli bir kaç gün oluyor ama kermes işlerinden dolayı yazmaya fırsat bulamadım.Çok keyifle okudum biraz sonunda hayal kırıklığına uğradım ismi İstanbul Kahini olunca kehanetlerle dolu bir kitap bekliyorsunuz ama tamamen farklı bir sonla bitiyor.Yinede fazla yorulmadan keyifle okunabilecek bir kitap.Çerez misali.

Arka Kapak

Osmanlı İmparatorluğu'nun Son Dönemini, Sultan II. Abdülhamit'in Danışmanı Küçük Yahudi Kızı Eleonora Cohen'in Gözlerinden Keşfedin.

"Büyüleyici bir roman… Tutku ve entrika dolu, baştan çıkarıcı bir öykü… Bir oturuşta okunabilecek, tüyler ürperten tanımlarıyla okuyucuyu başka bir yer ve zamana taşıyacak."
-Today's Zaman

"Bu muhteşem romanda Osmanlı İmparatorluğu'nun efsunlu sesleri ve ihtişamlı görüntüleri adeta sayfalardan dışarı taşıp canlanıyor."
-Booklist

"Sarsıcı, muhteşem bir roman… Michael David Lukas, yıkılmak üzere olduğunu bilmeyen Osmanlı İmparatorluğu'nun kokusunu, seslerini, parıldayan güzelliğini, hilekâr entrikalarını ve aynı zamanda naifliğini ustaca yakalıyor."
-Siobhan Fallon

"Bu sihirli roman, Osmanlı İmparatorluğu'nun büyülü ve mistik dünyasını daha önce benzeri görülmemiş bir başarıyla anlatıyor."
-Book Beast

"İstanbul Kâhini, okuyucusunu büyüleyip ayaklarını yerden kesiyor."
-Vanity Fair
Bunlarda kitap hakkında başka yazarların düşündükleri
seyyah hayırlı geceler diler

12 yorum:

  1. Merak ettim, okumam lazım bir ara,en kısa zamanda:)))
    Hayırlı akşamlar canım.

    YanıtlaSil
  2. kitaplarla ilgili olarak mimledim seni...

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı günler Seyyah'ım

    Dışarıdaki muhteşem hava kadar güzel olsun günün

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,

    Size nazar değmemesi için önce Maşallah demeliyim. Siz bir kitap kurdusunuz. Okuyup bitirdiğiniz kitapları özetiyle birlikte blogger arkadaşlarınızla paylaşmanız da büyük bir incelik. Söz konusu kitapla ilgili en azından bir ön bilgiye sahip olmamızı sağlıyorsunuz. Teşekkürlerimi sunarım.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER RECEP BEY
      SEVİYORUM GERÇEKTEN KİTAP OKUMAYI
      İSTANBUL İÇİNDE BİLE UZAK BİR YYERE GİDDECEKSEM HEMEN KİTAP KOYARIM ÇANTAMA YOLDA OKURUM DİYE
      SAĞOLSUN ABİM KAZANDIRMIŞTI BANA KİTAP OKUMA ALIŞKANLIĞINI
      ÇOK BÜYÜK KÜTÜPHANESİ VARDI
      BANA ORDAN KİTAP SEÇER VERİR EĞER O KİTABI ANLATIRSAM İKİNCİ KİTAI ÖYLE VERİRDİ BANA
      UZATIM GALİBAKUSURA BAKMAYIN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  5. Bu kitap bir arkadasımda var diye hatırlyorum,,

    Elimde ne çok kitap var bilsen !!! Sıraya girerler inşallah
    Am a istanbul söz konusu olunca doymak bilmem ki ben. :))

    Sevgiler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AH AH ELDEKİ KİTAPLARI SAYMAYA KALKSAM BENDE SENDEN GERİ KALMAM İNANKİ
      YİNEDE GÖZÜMÜ KİTAAPLARDAN ALAMIYORUM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  6. hiç duymadım görmedim bi bakıyim.
    adında istanbul geçen herşeyi seviyon değil mi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET İSTANBUL OLSUNDA NE OLURSA OLSUN
      CANIM İSTANBUL'UM :)

      Sil
  7. duymamşıtım daha önce , teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YENİ ÇIKMIŞ YOKSA SENDEN KAÇMAZDI EMİNİM HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu