4 Aralık 2012 Salı

BİTEN YENİ BİR KİTAP, BAŞLANAN YENİ BİR İŞ



Daha önce kitabın arka kapağını yayınlamıştım.(bakınız)Bu gün itibarı ile kitabı bitirdim.1850 yıllarda Hindistanda yaşanan olayları akcı bir dille anlatıyor.Beni tek zorlayan şey bize yabancı olan bir sürü ünvan,isim kullanıldığı için karakterleri akılda tutmakda  zorlanmam.İsimler ünvanlar karmakarışık oluyorsunuz
Gandh'nin başlattığı isyana kadar bu kadar büyük isyan çıkmamış Hindistanda. Belkide Begümün estirdiği rüzgar iyi değerlendirilseydi bağımsızlık bu kadar geç gelmezdi.
Hindistan ,Britanyalılara karşı ayaklanmadan ve Hazret Mahal!in yönettiği (Begüm) savaştan tam 90 yıl sonra 1947de özgürlüğüne kavuşmuş.
Ben beğendim umarım sizde beğenirsiniz.
Gelelim yeni başladığım işe

Tel Kırma
Uzun zaman beceremiyeceğimi düşündüğüm için tel kırmadan uzak durmuştum.Baktım korkunun ecele faydası yok hiç olmaz ise kızlarıma bir kına örtüsü yapayım diye düşündüm ve o cesaretle başladım.
Korktuğum kadar zor değilmiş hatta keyifli bile denebilir.İnşallah bitiririmde burdan bitmişini de sizlerle paylaşırım.Tabi gezmekden nakış yapmaya fırsatım olursa :)
SEYYAH HEPİNİZE HAYIRLI AKŞAMLAR DİLER


2 yorum:

  1. tarihi romanları severim,, hangi ara okuyup da hangi ara el işleri yapıyorsunuz merak ettim. Maşallah diyim

    YanıtlaSil
  2. :))))) gezgin nakışçı.

    okurum ki bunu.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu