1 Aralık 2012 Cumartesi

3 SİLAHŞÖRLERİN EYÜP BULUŞMASI

(GEZGİNAY,UMUTSEPETİ ,SEYYAHGÜL)


Malum dün Zeliham makinası yanında olmadığı için çok üzgündü ne yapalım ne yapalım  hadi Gezginay la buluşalım dedik.Malum arkadaşımızın fotoğraf blogu var ve birbirinden güzel resimler çekiyor . Ve GEZGİNAY mesaj çektik.Olumlu cevap gelince buluşma yeri olarak da Eyüp de kara kıldık.Fotoğraf bahane buluşmak şahane .Yağmur bir an olsun fırsat vermedi bizde Pier Loti ye çıkalım dedik


 Dedik demesine ama Zelihamın yükseklik korkusu olduğundan haberimiz yok.Ne yapsın Seyyahın ısrarlarına dayanamayıp korkusunu yenmeye çalıştı.Onun içindirki Güldehanın elini sıkı sıkı tutup inene kadarda bırakmadı.Ama sonuçta cesaret Zeliha yı Pier Loti ye çıkardı :)


Bu arada Gezginayı görür görmez biz kırkı yıllık dostmuşuz gibi hissedince bun u yazmaktada geç kaldım.Ayşegül çok candan çok içten samimi daha ne diyeyim bizden benden biri.Çok sevdim kendisini kanım kaynadı adeta.


                                   
                                      Pier Lotide çaylarımızı içtik uzun uzun sohbet ettik.


Hızımızı alamayıp Fethi paşa korusuna geçtik.Kah fotoğraf hakkında kah blog hakkında kah dostluklar hakkında konuştuk.Oradan ayrılırken Zeliha ve benim emin olduğumuz bir şey vardıki biz çok samimi bir dost kazanmış olduk.Buraya kadar ki resimler benim garibandan .Daha profosyenel resimler her halde Gezginaydan gelir diyorum.
Ben bunu yayınladığım zaman Umut sepetim her halde Kumluca yollarında olacak.Hayırlı yolculuklar Zeliham yine bekliyoruz.

15 yorum:

  1. sefanız olsun :) güzel bir gün geçirmişsiniz sengül ablacığım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol şehrinazım gel beraber gezelim
      hayırlı geceler

      Sil
  2. Ne kadar güzel yerleri gezmişsiniz. İstanbul'da yaşıyoruz sözüm ona bir kere gitmedim. Pier Loti'ye. Hemen dostluk kurmanız da çok güzel. Kutluyorum sizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçektende öyle İlhan Bey.Dünde Küçük Su Kasrını gezdim.Muhteşemdi 23 senedir İstanbuldayım ilk defa dün gezdim.Bu arada Pier lotiyi tavsiye ederim birde elma çayı için olurmu

      Sil
  3. iyi yaptınız valla, ne güzel dostlukları böyle güzel yerlerde degerlendirmek dahada güzel olmuş, yüreginize saglık ..anlaşılan siz iyi ve zevkli bir evsahibisiniz sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM İLTİFAT ETMİŞSİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
      MİSAFİRİ ÇOK SEVİYORUM ÖZSELLİKLEDE UZAKTAN GELDİKLERİ ZAMAN İSTANBULUMUN HER YERİNİ GEZDİRMEK GELİYOR İÇİMDEN TABİ HIZIMA AYAK UYDURABİLİRLERSE :)
      ÇOK GÜZEL GEÇTİ GERÇEKTEN
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  4. Ohhh sefaniz ve de gezmeleriniz bol olsun... iyi geceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM DARISI SENİN BAŞINA :)
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  5. ablam çok güzel bir gezi olmuş...

    YanıtlaSil
  6. SAĞOL CANIM
    ÇOK GÜZEL GEÇTİ GERÇEKTEN

    YanıtlaSil
  7. Sengül abla,gerçekten çok keyif aldığım bir gün oldu
    Zeliha ve seninle vakit geçirmek nefisti:)

    fotoğrafları face. yüklemeye çalışıyorum ama benim bilgisayarda bir sorun var sanırım yükleyemiyorum zorla bir iki tanesini anca yükleyebildim

    Sabah 5 gibi evden çıkıp biraz evvel geldim ve tekrar çıkıyorum dönünce blogta paylaşacağım inşallah

    çok öpüyorum sizleri iyi ki tanıdım:)

    YanıtlaSil
  8. Herşey için çoook teşekkür ederim ablacığım:)
    Geldim evimdeyim:)
    Öpüyorum sizi çok:)

    YanıtlaSil
  9. ne güzeeel çok sevdim bu postu.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu