25 Kasım 2012 Pazar

YORUCU GEÇEN GÜNÜN ARDINDAN



İki gündür çok yoğun geçen tempomdan sonra bu gün sıkılmış limon modundaydım.Dışarıya çıkmadım çok istememe rağmen kitap fuarınada gidemedim.Gözüm yemedi o yolu.Halbuki alacağım bir sürü kitap vardı neyse sağlık olsun diyelim.Ne mi yaptım bütün bir gün ?Nakışımı işledim yarın kursum var malum biraz hocamın gözüne gireyim dedim ama ha iğne ile kuyu kazmak ha hesap işi yapmak hiç bir farkı yok


O kadar uğraştım bir kareyi bile bitiremedim amaa her yerlerim tutuldu.Pes ettim bu gecelik bu kadar.Modelimi beğendinizmi?Bu arada bir sürü örgü blogu keşfettim modeller aldım.



Şimdi bu battaniye başladım ama daha çok çok güzelleride var.İnce işden yorulunca iyi oluyor yada misafirlikde hesap işi yapamıyorsunuz o zaman bu çerezlik işler devreye giriyor.
Güzel iki karikatürle postuma son veriyorum.Beğenirsiniz umarım




                                     
                                     SEYYAH HEPİNİZE HAYIRLI GECELER DİLER

25 yorum:

  1. Hey maşallah hamarat hatunu hali başka öpüyorum canım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YOK GÜLÜM BE SENİN KADAR DEĞİL
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  2. Seyyahım bende örgü bloglarına bayılıyorum, saatlerce geziyorum bloglarda, incelerken çok keyif alıyorum,yapmak için zaman problemim var.

    Sen iyisin sana şaşıyorum zaten nasıl yetişebiliyorsun her şeye!
    Hayırlı akşamlar canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜZEL KUĞUM
      BENİM TEK ŞANSIM UYKU İLE ARAMIN OLMAYIŞI
      HER ŞEYE YETİŞMEM BİRAZ DA RUHUMUN HİPEREKTİFLİĞİNDEN
      ZAMAN ZAMAN YORUCU OLUYOR

      Sil
  3. eline saglık ama zordur herhalde ,elde yapmak, ben makınada yapmıştım.. bir gün paylaşırım hayırlı akşamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GERÇEKTEN ZOR
      GÖZLÜK KULLANMAZKEN BUNU İŞLERKEN YAKIN GÖZLÜĞÜ TAKIYORUM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  4. bence kitap fuaraına gitmemekle çok birşey kaçırmadın Şengül ablacım ben gittim çok beğenmedim ..sende benim gibi kitaplarını d&r dan sipaiş et fuardan cok daha uygun..
    hem nakış hem örgü maşallah diyorum :))nakış örneğinide battaniye modelinide çok beğendim..ellerine sağlık ..
    şu fedakarlık yapan adama bayıldım beni güzel güldürdü:))
    hayırlı akşamlar..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Örgü örmek gerçekten özellikle akşamları güzelde hesap işi çıkkk
    Sizi sıkmasın...
    Örnekte güzel Ellerinize sağlık şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok keyif alıyorum bulmaca çözmek gibi ama çok dikkat istiyor devamlı yapamıyorum araya değişik işler koyuyorum

      Sil
    2. teşekkür ederim ayrıca beğenmenize sevindim

      Sil
  6. bedensel yorgunluk dinlenince geçer,Allah beyin yorgunluğu vermesin:)
    battaniyeyi çok sevdim özellikle de renklerini.
    ellerinizi,gözlerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım
      evet malesef bizde renklerde biraz problem yaşıyoruz
      yabancıların renk tonları bizde yok
      beğenmenize sevindim hayırlı akşamlar

      Sil
  7. Bunlari nasil yapiyorsunuz, ben hic beceremem:( Paylasim ve karikaturlerle gunu guzel kapatiyorum..size iyi gunler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım
      hayırlı sabahlar

      Sil
  8. ELLERİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK. ÇOK GÜZEL İŞLER.

    YanıtlaSil
  9. http://bahargokcen.blogspot.com/2012/09/aplikeli-mutfak-perdem-ve-aksesuarlarm.html?showComment=1353919672647#c2897052284109259700

    yukarıdaki linkde yaptığınız yoruma geç de olsa cevap yazayım istedim:)

    öncelikle iltifatlarınız için çok teşekkür ederim...

    sizin bloğunuzu da çok beğendim, zevkle takip edeceğim,
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Seyyahım çok beceriklisin maşAllah.

    Bu arada o paylaştığın karikatürlerden dolayı epey güldüm.

    Selam ve sevgilerimi yolluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM SAĞOLASIN
      İNSAN GÖRMEDEN ÖZLERMİ
      BİLMEDİĞİM BİR SEBEBDEN BEN SENİ ÖZLÜYORUM YAHU
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  11. Cok guzel olmus. elletinize saglik

    YanıtlaSil
  12. Elişi harika. Göz nuru harika.. Ellerine sağlık canım benim. Birde üstüne karikatürler iyi gitti hani:))

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık ablam...
    çok güzel olmuşlar...

    YanıtlaSil
  14. emeğine sağlık ablacım yoruluyor insan ama sonuç insana mutluluk katıyor dimi :) çok sevdim ikisinide..
    kitaplar için üzülme derim ortamın havasını almak elbetteki başka ama :) inetrnetten takip edersen indirimli kitaplar bulmak mümkün popüler olanlarda dahil :) karikatürleri görmüştüm ve yine kahkaha attım :) ay çok konuştum hadi ben gideer :))

    YanıtlaSil
  15. Battaniyeye bayıldım. Karikatürler de ne güzel öyle :)

    YanıtlaSil
  16. Son karikatüre çok güldüm, iyi oluyor bu karikatür olayı ara sıra.

    YanıtlaSil
  17. karikatürle komik.
    tabii beğendim de yorma kendini.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu