30 Kasım 2012 Cuma

UMUT SEPETİ İSTANBUL'DA

Bu sabah aldığım bir mesaj beni ziyadesi ile mutlu etti.Sengül Abla ben İstanbulda'yım Zeliha.Allahtan öğlede sonra müsaiitim yoksa çok üzülürdüm.Her neyse öğlen Üsküdar iskelesinden aldım Zeliha'mı doğru Kanlıcaya ona sözüm vardı çünki gezdiğim her yeri gezdirmek üzere .Ee ee verilen sözü yerine getirmek lazım.

Zeliha'm hem Kanlıca yı hemde Kanlıca yoğurdunu çok beğendi.Dur dedim daha bu neki gördüklerin göreceklerinin teminatı :)
                             

Yağmurun müsade ettiği kadar etrafı gezdik  bu arada Zeliha bana özendi  ve seyyah fotoğrafı çektirdi


Bizim kız boğaza nazır resim çektirdi.Sahildeki taşların üzerinde.Dediğine göre İstanbul benle ayrı bir güzelmiş.Ben Zeliha'nın yalancısıyım.Elçiye zeval olmaz


 Bu günün anısına Zeliha'm  bana çok güzel bir yüzük aldı.Başka güzelliklere yelken açmak için tekrar yollara düştük .Şimdi yemek yemek üzere dışarı çıkıyoruz diğer gezi postları gece yayınında daha gezilecek yer çok.
 HADİ ŞİMDİLİK HOŞÇAKALIN

16 yorum:

  1. zeliha ve sengül ablacığım sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM TEŞEKKÜR EDERİZ
      ŞU ANDA KARŞILIKLI OTURUYORUZ
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  2. OHH miss gibi imrendim doğrusu ne güzel :)

    YanıtlaSil
  3. oohh ne güzel dostluklar böyle yagmur çamur demeden gezilmiş, yakınımdan geçtınız bir gün bende beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen çağır yeterki fadi cim biz geliriz en azından seyyah gelir.bende beklerim
      hayırlı akşamlar

      Sil
  4. Blog arkadaşları ile gezmek çok keyifli oluyor Allah arkadaşlığınızı daim etsin.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Keyifli seyahatler :) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ya ben ne diyeyim kendime ,nasıl üzüldüm sizlerle görüşüp tanışamadığıma :(Seyyah'ım Gül'üm bundan böyle telefonuma gelen her mesaja anında bakma kararı aldım.Ahh keşke telefonumu çaldıraydın desem de demek ki kısmet değilmiş.Canım artık bir daha ki sefere inşaAllah.Sevgiler,selamlar.

    YanıtlaSil
  7. ooh ne güzel,kız kıza gezme keyfi üzerine yok.
    ben gelirsem bana da ısmarlar mısın kanlıca yoğurdu?tadı damağımda kaldı:)

    YanıtlaSil
  8. Istanbul dedinizmi akan sular durur benim icin.bir gelebilsem dk uyumuycam yaa :)

    YanıtlaSil
  9. Harikasınız canlar orada olmuş kadar oldum sesinizi duyunca öpüyorum:)))

    YanıtlaSil
  10. inanmıycaksın komşu ama dün biz de kızımla eski mahallemize, doğancılara gidip, keyifli bir davete katıldık bloğuma da yazdım hatta bugün.. Çarşıları, iskeleyi yad ettik :)

    YanıtlaSil
  11. Oh ne güzel gezmiş, ne hoş dolaşmışsınız..Sevgilerimle ikinize de..:))

    YanıtlaSil
  12. bende süleyman efendi kurslarına gitmiştim
    baş bağlama şeklim değişsede çok severim bu tür bağlamayı ;) sanada yakışıyo

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu