14 Kasım 2012 Çarşamba

TELEFON KILIFI

Yazıyı yazarken kendi kendimede gülüyorum şu an.Dün Değmesin Yağlı Boya nın blogunda gezerken bir telefon kılıfı yaptığını gördüm hamarat arkadaşımın bilgisayarda mahir olduğu kadar elişindede marifetli
Sabah aklıma geldi hiç tarzım olmamasına rağmen bir tane de ben yapayım dedim.Bu arlar nedense örgü keyif veriyor bana kullanmasamda hediye ederim.İşde bu da benim  telefon kılıfım


Aslına bakarsanız bunda biraz nokia nında suçu var telefona servet ödüyoruz kılıfa gelince bir tane bile yok.N8 kullanıyorum değişikliği çok seviyorum ama nafile yüzlerce çeşidi var diyede ıphone alamam ya canım değilmi.Neyse çenem düştü yine.Bol hobili günler

11 yorum:

  1. Ablacimmm cok guzel olmus ya bu :) bu arada ayni teli kullaniyoruz bunun cametasina hastayim iphoneumu bu sebep icin esime verdim ;) cok guzel olmus ablam yaa :)

    YanıtlaSil
  2. SENİN KADAR HAMARAT OLMASAMDA İDARE EDERİM HER HALDE
    ALLAHA EMANET OL
    MUHARREMİ ŞERİFİN MIUBAREK OLSUN
    DUADAN UNUTMA

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık ablam...
    çok güzel...
    çok şirin olmuş...
    güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  4. AY BEN ABLAM DİYEN DİLLERİNİZE NE DİYEYİM
    NASIL MUTLU EDİYORSUNUZ BENİ
    ALLAHA EMANET OLUN
    HAYIRLI AKŞAMALR

    YanıtlaSil
  5. hamarat bacilarim benim .azicik dokunayim ekrana banada bulassin hamaratlik
    yerim sizi ben
    yeni yilin mubarek olsun can simdiden kutlayayim
    hayirla saglikla

    YanıtlaSil
  6. Bence de çokk güzel olmuş.Ellerine sağlık canım:)
    El emeği göz nuru hediyenin yeri değeri bir başka güzel.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Şengül ablacım çok güzel olmuş cicli bicili ellerine sağlık..iyi günlerde kullan..
    bu aralar banada örgü örmek keyif vermeye başladı:))

    YanıtlaSil
  8. Hamarat kardeşim benim süper olmuş ellerine,emeğine sağlık öptüm kocaman...

    YanıtlaSil
  9. Hamarat insanın hali başka oluyor tabi.

    Ellerine sağlık. El emeği göz nuru.

    YanıtlaSil
  10. böle de kılıf görmemiştim ama.
    :)

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar hoş olmuş, ellerine sağlık.
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu