20 Kasım 2012 Salı

PASTIRMALI,PEYNİRLİ ,ZEYTİN EZMELİ,NUTELLA LI MAYALI POĞAÇA


BÖYLEDE İSİM Mİ OLUR DEMEYİN SEYYAH YAPARSA OLUR.BU GÜN NAKIŞ GURUBUMDAN BİR ARKADAŞIMIZA KAHVALTIYA GİTTİK.ŞAHANE BİR POĞAÇA YEDİM VE HEMEN TARİFİNİ ALDIM SIRF SİZLER İÇİN.
GERÇİ BU GÜN BLOGLARI DOLAŞTIĞIMDA BİR SÜRÜ POĞAÇA TARİFİ VARDI AMA BEN DENEDİM GAYET GÜZEL OLDU.
SADECE MAL SAHİBİNE ÇEKER MİSALİ BİRAZ BÜYÜK YAPMIŞIM O KADAR ODA ACEMİLİK İŞDE BEN YEMEK BLOGU DEĞİLİMKİ CANIM:)
HER NEYSE BAŞLADIM YAPMAYA ÖNCE PEYNİRLİ YAPTIM SONRA GÜLDEHAN PASTIRMA LI İSTEDİ BİR KAÇTANE PASTIRMALI YAPTIM SONRA AKLIMA GELDİ BİR KAÇ TANESİNE ZEYTİN EZMESİ KOYDUM DERKEN AKLIMA GELDİ OLDU OLACAK BİRDE NUTELLA LI YAPAYIM DEDİM İŞDE YUKARIDAKİ BAŞLIK OLDU
NASILMI OLDU?
GAYETTE GÜZEL OLDU
KISA KESDE VER ARTIK ŞU TARİFİ DİYORSUNUZ HAY HAY HEMEN VERİYORUM

MALZEMELER;

YARIM LİTRE SÜT
2YUMURTA BİR TANESİNİN SARISI AYRILACAK
BİR PAKET YAĞ
BİR SİLME YEMEK KAŞIĞI TUZ
BİR SİLME YEMEK KAŞIĞI ŞEKER
YAKLAŞIK 800 GR UN( BİR PAKETTEN BİRAZ ARTTI)
BİR KARE DE YAŞ MAYA 

YAPILIŞI;
YAĞ ERİTİLİR,SÜT ,MAYA ,ŞEKER,İLAVE EDİLİR.
SONRA UN VE TUZ İLAVE EDİLİR
GAYET YUMUŞAK BİR HAMUR YAPILIP MAYALANMAYA BIRAKILIR
ONDAN SONRA MARİFET SİZİN ELLERİNİZDE
BENİMKİLER GİBİ BÜYÜK YAPMAYIN KİBAR KİBAR YAPIN OLURMU
SONRADA ÜZERİNE AYIRDIĞIMIZ YUMURTA SARISINI SÜRÜP FIRINA

ASLINA BAKARSANIZ BU GÜN BİRDE ALMAN PASTASI YAPTIM.20 YILDIR YAPMAMIŞTIM.ÇOK GÜZEL OLDU TADI AMA ŞEKLİ KAZAYA KURBAN GİTTİ ÇOK DÜZGÜN OLMADI.ONUN İÇİN PAYLAŞIP PAYLAŞMAMAYA KARAR VEREMEDİM
NEYSE ŞİMDİLİK BU TARİFLE İDARE EDİN

SEYYAH HAYIRLI GECELER DİLER

36 yorum:

  1. Gülcümmm benimki nutellalı olsun..Ellerine sağlık,çok güzeller..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TAMAM GÜLÜM HEMEN GÖNDERİYORUM
      AFİYET ŞEKER OLSUN
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  2. Yok yok masallah.
    Ellerine saglik ablacim

    YanıtlaSil
  3. nutellalı mı???ben de istiyoruuuumm..nutellaya da poğaçaya da hiç dayanamam..YERİM arkadaşş!:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HEMEN GÖNDERİYORUM GÜLÜM KAHVALTIDA SICAK SICAK YE
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  4. ellerinize saglik

    nefis gorunuyor

    bende bloguma sizi

    beklerim

    bisous bisous


    www.fraise-framboise.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HEMEN GELİYORUM
      ZİYARETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

      Sil
  5. Gece gece yapılır mı bu bize
    Yapanın ellerine sağlık paylaşanın da..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASLINDA HAKLISIN GÜLCÜM
      GECE PAYLAŞMAMAK LAZIM BÖYLE ŞEYLERİ BAZEN FECİ ŞEKİLDE CANI ÇEKİYOR İNSANIN

      Sil
  6. Canımmmm ismi hiç önemli değil görüntü ve lezzet süper belli ellerine sağlık öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM SENİN YAPTIKLARININ YANINDA BUNU ESAMESİ OLMAZ
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  7. Sen beğendinse güzeldir:)
    Ben 27 yıldır yapmadım alman pastası:)
    sen paylaş,ben de yapayım inşALLH..
    Hayırlı geceler..

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel görünüyorlar.
    Tarif için teşekkürler.
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
  9. oohh ellerinize sağlık.hem tatlısı,hem tuzlusu.geçenlerde ben de nutellalı yaptım ama hamuru da biraz şekerli yapmak gerekyor gibi gelmilşti çünkü tam tatlı krizini gidermeye yetmedi o haliyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VALLA NE YALAN SÖYLEYEYİM BENİ KESTİ
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  10. hımm nefis benim hamur işi iştahım tavan yaptı bu aralar ilk fırsatta bunlardanda yapacağım ellerinize sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEVDECİM YAP YAP YUMUŞACIK OLDU
      BEN ÇOK BEĞENDİM

      Sil
  11. Demek yaz miskinliğiymiş, kış gelince herkesten bomba tarifler yağıyor. Saat gece 2 ye geliyor ve karşıma çıkan paylaşıma bak. Dayanmak münkün değil hemen bir şeyler yemem gerek. Ve bir daha gece 12 den sonra yemek bloglarında dolaşmayacağım. :)) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAKLISINIZ GERÇEKTEN BAZEN BENİMDE OLMADIK SAATTE CANIM BİR ŞEYLER ÇEKİYOR GÖRÜNCE
      BENİMKİLER BOMBA TARİF OLMASADA İDARE EDER
      AMA ŞU BİR GERÇEK BLOG İNSANI ÇALIŞKAN YAPIYOR
      UZUN ZAMANDIR MUTFAKDAN SOĞUMUŞTUM
      ŞİMDİ BİR MİSAFİRLİKDE DEĞİŞİK BİR ŞEY YİYİNCE HEMEN YAPIP SİZLERLE PAYLAŞMAK GELİYOR İÇİMDE
      NEYSE LAFI UZATTIM YİNE
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  12. güzel yorumlarına çok teşekkür cnm..ellerin dert görmesin nefis görünüyor

    YanıtlaSil
  13. ellerinize sağlık
    nutellalı poğaça hiç yemedim
    bir tane alabilir miyim?
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HEMEN GÖNDERİYORUM ZEYNEPCİM
      AFİYET OLSUN
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  14. Ellerine kollarına sağlık canım..Ben de dün börek yaptım..Pırasalı harcım yetmedi bir gün önceden patatesli harcım vardı o da yetmedi..Kalanı da peynirli oldu..Çok da güzel oldu:))
    Afiyetler olsun..Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENCEDE OLMUŞTUR
      ELLERİNE SAĞLIK
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  15. Çok güzel bir lezzet arkadaşım. Ellerine sağlık. Bereketli olsun sofraların her daim..

    YanıtlaSil
  16. bizde nutella ekmek üzerine sürülmekten poğaçalara fırsat bulupta giremiyor ama peynirli olabilir benimki..Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  17. cok güzel görünüyorlar ellerine sağlık tarifi alıyorum ilk fırsatta deneyeceğim

    YanıtlaSil
  18. niye olmasın şekerim
    bak yapmışsın olmuş
    hem de seçenekler çoğalmış
    eline sağlık
    afiyet bal olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  19. ya ama ablacığım en sevdiğim malzemelerden yapmışsın...
    eline kolun asağlık...
    kaldıysa bende isterim 2 tane :))
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  20. Vok guzel gorunuyor elletinize saglik

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar,

    Sabahları geç kalkan ve işine yetişebilmek için kahvaltısını yapamayan ve işyerinde açlığını gidermek isteyenler için bu poğaça kapış kapış gider. Elinize ve emeğinize sağlıklar dilerim.

    Bu poğaça tarifiniz mutfaklardaki duvar panosunda yerini çoktan almıştır. Bence tarif listesini alanlar alamayanlara haber versin sevaba girerler.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  22. bu nasıl yaaa.
    :))))
    nutellalı poğaça mı.
    nutella şu hayatta en sevdiğim bikaç şeyden biri.
    bi kavanozu 15 dakkada bitiriyom.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE KENDİMİ BIRAKSAM YERİM İNANKİ
      ÇOCUKALR ÖNÜMDEN ALIYORLAR
      HAYIRLI GECELER

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu