18 Kasım 2012 Pazar

MÜŞFİK KENTER'DEN BİR ŞİİR...




Hep bir yerlere ,bir şeylere yetişme teleşındasınız değil mi?
Hiç vaktiniz yok,
'Fast live,fast food,fast music,fast love...
Dikte ettirilen yükselen değerler,
'in'ler,out'lar....

Buna benzer bir odada,
şanslıysanız,gökyüzünü görebilen
bir pencere ardında bitecek hepsi.

Dostluğu klavyelerinde,yaşamı monitörlerinde arayanlar,
Size sesleniyorum!

Hangi tuş daha etkilidir kisıcacık bir gülüşten
yada hangi program verebilir,bir ağaç gövdesinde uyumanın keyfini?
Copy -paste yapabilirmisiniz
dalgaların sahille buluşmasını?
İçinizi ısıtan gün ışığını gönderebilir misiniz,
mail'le arkadaşınıza

Sevgiyi tuşlarla mı yazarsınız?
Öpüşmek için hangi tuşlara basmak gerekir?
Ya da geri dönüşüm kutusunda saklanabilir mi kaybolan zaman?

Doğayı bilgisayarlarına döşeyenler,
neden görmezsiniz
bahçedeki akasyanın tomurcuklandığını?
Ve ıslak toprak kokusu varmı dır
dosyalarınızın arasında?

Bilgi toplumu oldunuz da,
duygu toplumu olmanıza megabaytlarınız mı yetmiyor?

Koklamak ,duymak,dokunmak,
yokmu yaşam skalanızda?



Bu gün eski arşivlerimizi ayıklarken bu şiir geçti elime.Ben çok beğendim bakalım siz beğenecekmisiniz?
SEYYAH HAYIRLI GECELER DİLER :)

6 yorum:

  1. Bu şiiri çok beğendim canım
    süper
    süper
    süperr
    paylaşım için çok teşekkür ederim, harika şeyler paylaşıyorsun, hayırlı akşamlar canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE ÇOK BEĞENDİM GÜLÜM
      SENİNDE BEĞENMENE SEVİNDİM
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  2. çok çok güzel, şimdiki gençlere duyurulur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASLINA BAKARSAN HEM GENÇLERE HEMDE KENDİMİZE
      BAZEN KAPTIRIYORUZ KENDİMİZİ
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  3. Çok güzel ve çok doğru..
    Hep bir şeylere yetişme telaşındayız..
    Bakalım nereye kadar sürecek bu böyle?
    Sabahın hayırlı,günün neşe dolu olsun seyyahım..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN DİYORUM GÜLÜM
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu