15 Kasım 2012 Perşembe

MİM


MİMLENMİŞİM HABERİM YOK

Selmanın blogunda gezerken mimlendiğimi fark ettim .Uzun zamandır mim yapmıyorum becerebilirmiyim bilmem.Deneyelim bakalım.

Hayatınız bir film olsa hangi filmde başrol olmak isterdiniz?
Benim hayatım zaten film gibi ama hangi filmde baş rol oynamak istediğime gelince bir düşüneyim bakalım hiç aklıma gelmiyor ben her halde kendi hayatımı kaleme alıp onda baş rol oynardım :)

Sizi anlatan en iyi, en unutulmaz film sahnesi ne olurdu?
Fetih filminde topları yapan hatun kişi olurdum her halde

Binlerce film sahnesi içinde sizi en etkileyen sahne?
İstanbulun fethi filminde Ulu Batlı Hasanın bayrağı İstanbul semalarına  diktiği sahne

Fetih 1453 : poster

Favori film müzikleri
"Love Story"
İlk seyrettiğim sinama filmiydi
birde     grease müzikali




Benden bu kadar.HAYIRLI AKŞAMLAR

7 yorum:

  1. Eeeeee bize cevap bırakmamışsın Seyyahım. Tıpkı benim vereceğim cevaplar:))Öptüm canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GERÇEKTENMİ
      DEMEKKİ ORTAK YÖNLERİMİZ ÇOK
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  2. love story ve grease.
    iyimiş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GENÇLİĞİÖİN FİLMLERİ BİRDE GOODFATHER
      3SİNEMAYA GİTMİŞTİM TOPU TOPU 3

      Sil
  3. Senden öğreneceğim çok şey var:)
    HAYIRLI GECELER SEYYAHIM..

    YanıtlaSil
  4. Fetih 1453 gerçekten de çook güzeldii... :/

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu