19 Kasım 2012 Pazartesi

KOLTUK ŞALI


 Eveeeeeet şu dakika itibarı ile koltuk şalımı bitirdim.Aslına bakarsanız sabr edip kırlentleri ile birlikde paylaşacaktım ama onlar henüz dikilmeden gelmediler bende beklemeden paylaşmak istedim nasıl beğendinizmi güzel olmuşmu.Ne yalan söyleyeyim ben beğendim.Bunu yayınlar yayınlamaz puf için örmeye başlayacağım oldu olacak takım olsunlar.Bu ara bi yün örme merakım var daha doğrusu çok ince nakışlar yapınca akşamları daha az yorucu bir iş yapmak istiyor insan.Yün işi beni çok rahatlatıyor.Tam bir stres atma aracı

Sıcağı sıcağına yayınladıktan sonra seyyah hepinize hayırlı geceler diler.


Karamel onun resmini çekmedim diye çok kırılmış,hemen poz verdi bana bende kıramadım onu :)

41 yorum:

  1. Moooor pembeeeee lilaaaaa eflatıııın ve beyaaaaaz...şahane renkler bayılırım ellerine sağlık ablammmm maşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BEĞENMENE SEVİNDİM
      BU KOLTUĞU ALACAĞIM ZAMAN ANNEM ÇOK ŞAŞIRMIŞTI EMİNMİSİN KIZIM BU ÇOK PEMBE DEĞİLMİ DİYE
      AMA HAYAT YETERİNCE GRİ ZATEN ONUN İÇİN İNSANIN YAŞAM ALANLARININ RENKLİ OLMASI TARAFTARIYIM
      HAYIRLI AKŞAMLAR GÜLÜM

      Sil
  2. Şahane olmuş, ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TATLIM BEĞENMENE SEVİNDİM HAYIRLI GECELER

      Sil
  3. Gülcüm ellerin dert görmesin süper olmuş...Sıcacık sıcacık ,güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜLÜM DAHA GÜZELLERİ SANA OLSUN
      BASİT BİR ŞEY AMA ODANIN HAVASINI DEĞİŞTİRDİ
      BEĞENMENE SEVİNDİM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. siz böyle beğenince bende kendimi baya marifetli zannediyorum
      iyiki varsınız arkadaşlar
      hayırlı geceler

      Sil
  5. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık :) Renkler harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BEĞENMENE SEVİNDİM
      BURASI BENİM RENKLİ DÜNYAM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  6. ELLERİNE SAĞLIK HARİKA OLMUŞ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEĞENMENİZE ÇOK SEVİNDİM
      MORAL OLDU BANA
      HAYILRI GECELR

      Sil
  7. Wowwww, hamarat Seyyahım :)
    MaşAllah ne diyim,onca gezmenin,işin arasına şunları da yapıyorsun ya,helal olsun diyorum..
    Güle güle kullan..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEĞENDİNMİ GÜLÜM
      SANADA BAŞLAYALIM BİR TANE NE DERSİN
      ALIP GELEYİMMİ İPLERİ
      ŞÖYLE KIRMIZI GRİ SİYAHLI NE DERSİN
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  8. uyumlu ve sıcak renkler kullanmışsınız elinize ve emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOLASIN KARDELENİM
      BEĞENMENE SEVİNDİM HAYIRLI GECELR

      Sil
  9. Oooooooooooo çok şık olmuş canısı renkler süper ellerine,emeğine sağlık öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM BEĞENMENE SEVİNDİM
      DAHA İYİLERİ SENİN OLSUN

      Sil
  10. Maşallah bu ne hız.

    Ellere kollara sağlık :)

    Eh ne diyelim bu muhteşem hamaratlıkların devamını bekliyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM DENİZCİM
      HAMARAT SAYILMAMDA BOŞ DURMAYI SEVMİYORUM
      HAYIRLISABAHLAR

      Sil
  11. Açıkcası o örtü ilgimi çekmedi ama Karamel süper. En sevdiğim kedi cinsi böyle siyah beyaz olanlardır. Yavruyken çok uyumlu, büyüyünce hırçın olurmuş bu cinsler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İLHAN BEY
      BENDE KARAMELİN KUCAĞIMDA OTURMAMASINDAN UYUMAMASINDAN ŞİKAYETÇİYDİM
      AMA ŞİMDİ SİZ ÖYLE DEYİNCE ŞİMDİ HER ŞEY OTURDU YERİNE
      DEMEKKİ FITRATI ÖYLE
      ÇOK ASİL GELİYOR RENKLERİ ÇOK SEVİYORUM AMA YILIŞMIYOR BİR TÜRLÜ
      AMA ŞİMDİ RAHATLADIM
      BİZMİ BAKMASINI BİLEMEDİK ACABA DİYORDUM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  12. ALLAH SAĞLIKLA KULLANDIRSIN HARİKA GÖRÜNÜYOR BİR KOLTUKTA KAÇ KARPUZ BÖYLE MAŞALLAH SEYYAH HANIM:) SEVGİYLE KALIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AH HA NE GELİYORSA O KARPUZLARDAN GELİYOR BAŞIMA :)
      BİR İKİ TANE AZALTAYIM DİYORUM AMA NAFİLE
      BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  13. ellerinize sağlık güle güle kullanın harika olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      HAYIRLI SABHALAR

      Sil
  14. Çok güzel olmuş,emeğine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDRİM CANIM BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  15. Emeginize saglik, cok guzel olmus renkleride cok guzel, ve kediyide sevdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      HAYIRLI SABAHALR

      Sil
  16. MaşaAllah ablacım, ellerine kollarına yüreğine sağlık.
    Gerçekten çook güzel olmuş.
    Hayırlı günlerde kullanın İnşaAllah.
    Sevgi ve muhabbetle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim gülüm
      daha güzelleri senin olsun
      hayırlı sabahalr

      Sil
  17. çok güzel olmuş ellerinize sağlık.
    renklerin uyumu süper
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize sevindim
      hayırlı sabahlar

      Sil
  18. güzel yorumun için çok sağol..karamel de çok tatlı.benim eski kedim zeytine çok benziyor..öptüm onu.şal için ellerine sağlık çok şık olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ZİYARETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
      GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİNDE
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  19. Günaydın:))Maşallah hamarat arkadaşım benim.Renklerin uyumu çok hoş,ellerine sağlık.Keyifle sağlıklı günlerde kullan.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YOK BE GÜLÜM BEN KİM HAMARATLIK KİM
      CAN SIKINTISI UĞRAŞIYORUZ İŞDE
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  20. şal çok güzel olmuş ellerinize sağlık.. renkler de çok hoş..
    ama dikkatimi esas çeken Karameliniz.. evden kaçan Beneklimi hatırlayıp kötü oldum.. birkaç yerde beneği olsa bu o diyeceğim :(

    YanıtlaSil
  21. Koltuk şalı ayrı güzel kedicik ayrı... Sevgiler seyyahım...

    YanıtlaSil
  22. anneme göstereyim bunu.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu