29 Kasım 2012 Perşembe

HAYIRLI CUMALAR


Kıyâmet günü her merhalede bana en yakın olanınız, dünyada bana en çok salât ü selâm getireninizdir. Kim Cuma günü ve gecesi bana salât ü selâm getirirse, Cenâb-ı Hak, onu, yetmişi âhiret, otuzu dünya ihtiyaçlarından olmak üzere, yüz hâcetini giderir. Sonra Allah bir melek vazifelendirir; size nasıl hediyeler gelirse, o melek de kabrime gelir, bana salevat getirenin -adını, nesebini kabilesine kadar- haber verir; Ben de beyaz bir deftere yazarım. (C.1,S.116/9)

“Kim sıkıntı anında Âyetü’l-Kürsî ve Bakara sûresinin son iki âyetini (Âmene'r-rasûlü…) okursa Allâhü Teâlâ ona sıkıntısında yardım eder.” (Hadîs-i Şerîf, Suyûtî, ed-Dürrü'l-Mensûr)

9 yorum:

  1. Canım günaydın hayır ve bereket dolu cumalar dilerim öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Allahın rahmeti merhameti bereket ve hayırları seninle olsun ablacım,hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı cumalar dualarda buluşalım inş.

    YanıtlaSil
  4. uzaklardan size hayırlı cumalar diliyorum herşey gönlünüzce olsun kuweyt hazan

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı cumalar canım benim. Rabbim cümlemize sağlık afiyet bereket ve şerden uzak günler nasip eder inşallah..

    YanıtlaSil
  6. Görsele bayıldım ki, hayırlı cumalar :)

    YanıtlaSil
  7. hayırlı cumalar ve hayırlı hafta sonları sengül ablacığım...

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu