3 Kasım 2012 Cumartesi

BURSA (1)

BEN GELDİİİİİİİİİİİİİİM

   
 Çok sevdiğim bir arkadaşımın daveti üzerine Bursaya gittim biliyorsunuz.Dolu dolu 3 gün geçirdim yine sizlerle paylaşacak güzel resimler çektim kitap okudum film seyrettim.Önce hemen sizlere bir selam vereyim sonrada diğerlerini yayına hazırlarım.Yukarıda gördüğünüz bir birinden güzel çiçekler misafir olduğum Ayşe       Teyzenin balkonundaki çiçekler.Sardunyanın her bir tonu var neredeyse ben sizlerle bir kaçını paylaştım.Bu arada kendim için köklerinden almayıda ihmal etmedim.
    Ayrıca balkonumuzdan çok güzel bir cami gözüküyordu onunda resmini çektim özelliğini bilmeden meğer benim resmini çektiğim cami Edebali Camisi imiş ve bu  cami dünyanın en geniş kubbeye sahib olan camisi.2005 yılında Bursanın Osmangazi Nilüfer ilçesinde yapılmış.Doğrusunu isterseniz duyunca sevindim yine sizlerle değişik bir bilgi paylaşmış oluyorum.Yani seyyah iş başında yine.Dayanamadım birde bu sabah seher vaktinde çektim Edebali  Caminin resmini.Çok güzel gözüküyor değilmi ?
     Birinci gün hoş sohbet ile geçirdik vaktimizi uzun zamandır görüşmüyorduk .Bu arada evimizin küçük kızı nında yakın zamanda nişanı olmuştu ben meraklı melehat yine merak ettim bohçalarını.Bursada adetler biraz daha farklı gösterişe yakın.


Burda bohçaya konacak malzemeler köpüklerin üzerine şekillendiriliyor.Ve aynen çeyiz serer gibi nişan salonunda sergileniyor.


Aslına bakarsanız ayakkabı çantaların teşhiri felan çok çok güzelmiş ama ben geç kaldığım için onlara yetişemedim.Sadece bu üçünü yakalayabildim ve bu adetide hemen sizlerle paylaşmak istedim.


Saymakla bitmeyecek kadar tülbentler iğne oyaları ama bunların sergileme anına yetişemedim malesef


İkinci gün ise beni çok çok mutlu eden bir şey oldu.Deryayla Lezzetler blogunun sahibi Derya ile tanışmam.
Sanki kırk yıldır birbirimizi tanıyormuş gibiydik.Kısa ama çok güzel sohbet ettik Deryam bana çok güzel hediyeler hazırlamış beni çok mahcup etti.Ne yalan söyleyeyim şimdiden özledim ablamı ne ablası diyecek olursanız oy birliği ile ablam olmasına karar verdik.Benim artık Bursada çok candan bir ablam var.Darısı sizlerin başına


    El emeği göz nuru peçeteliklermi dersiniz yine el yapımı kolyemi ,çok güzel bir masa örtüsü ve beni çok şaşırtan bir kitap.İki Cami Arasında Aşk.Şaşırtan diyorum çünki


   Tam da bu aralar merak ettiğim bir konuydu.Dün akşam okumaya başladım en geç yarın sizlerle olur tahmin ediyorum.Çok keyifli bir kitap.Bursadaki ikinci günümü de çok güzel geçirmiş oldum.Esas ziyaretlerimi ise Cuma gününe bıraktım.Merak etmeyin onlarında bol resimli bilgilerini paylaşacağım sizlerle
Yakında AMASYA ve KONYA gezilerim olacak Seyyah la tanışmak isteyen olursa haberim olsun.Ben gelir bulurum sizi.Az sonra tekrar görüşmek üzere :)

10 yorum:

  1. Derya ablamlı fotoyu kıskandıııımmm:)
    Sesinizi ayırt bile demedim ya:)
    İkiniz de birbirinizden şeker,birbirinizden güzelsiniz.
    Rabbim dostluklarımızı daim etsin inşAllah..
    Öpüyorum gönülden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN GÜZELİM
      İLTİFATLARIN İÇİN TEŞEKKÜRLER

      Sil
  2. hosgeldin canim bir cok güzellikler getirmissin beraberinde .
    Allah sindirsin .
    bende istiyorum böyle kisa seyahatler .
    muhabbetle can

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜLÜM SEN GEL BERABER GEZELİM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  3. Canımmm benim seni tanımak büyük mutluluktu doyamadım inşallah daha uzun ve müsait zamanlarda görüşme imkanımız olur.Çiçeklere bayıldım maşallah öpüyorum kocaman...

    YanıtlaSil
  4. merhaba iki cami arası aşk okuduğum beğendiğim bir kitaptı. umarım sende beğenirisn.

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DAHA BİTİRMEDİM AMA ÇOK KEYİFLE OKUYORUM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  5. :) bursa, cami, kitap filan herşey güzelmiş. ama şu bohça, tülbent vb. olayları daha tatlı ya, tanışmanız da.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET SEN O TÜR ŞEYLERİ MERAKLA İZLİYORSUN
      ASLINDA ÖNCE YAKALASAYMIŞIM ÇOK ENTRESAN ŞEYLER VARMIŞ AMA BOZMUŞLAR
      BİR DAHA BURSADA NİŞAN DUYARSAM HEMEN GİDECEĞİM SICAĞI SICAĞINA
      EVET TANIŞMAMIZ GÜZEL OLDU
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu