14 Kasım 2012 Çarşamba

                   HAYIRLI SABAHLAR
              TÜM GÖNÜL DOSTLARINA


17 yorum:

  1. hayirli sabahlar can
    rabbim zorlarimizi kolaylastirsin

    YanıtlaSil
  2. sizinde sabah serifleriniz hayir olsun.

    YanıtlaSil
  3. Sabahun hayr, ya seyyahi..
    Baki muhabbetle..

    YanıtlaSil
  4. günaydın hayırlı günler :)
    anlayanaaaa, kesinlikle öyle ablacım...
    anlamayanlarında kendi eksikliği zaten :)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı sabahlar Seyyah'ım

    Günün güzel geçsin inşallah.

    Güzelliklerle beraber hatırlanmak ne mutlu bana:)

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Şu an en çok ihtiyacım olan şey bu SABIR... Hayırlı sabahlar canım..

    YanıtlaSil
  7. günaydın seyyah
    ben sabırı susmak olarak algılamıştım. ama susma esnasında bayağıda bir güç topluyorsun. sonra bir mücadeleye başlıyorsun ki, sana baskı kuranlar ne olduğunu şaşırıyorlar. GERÇEKTEN MÜCADELE İMİŞ SABIR BEN BUNU GAYET İYİ ÖĞRENDİM.
    Hayırlı günler

    YanıtlaSil
  8. hayırlı sabahlar Seyyahcım.

    YanıtlaSil
  9. Günaydın canım..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. hayırlı günler ablam...
    çok güzel bir söz paylaştın...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM
      ALLAH RAZI OLSUN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  11. Ne kadar doğru sabır gerçekten büyük erdem ve mücedele etmek çok doğru çünkü yaşıyorum.İnşallah Rabbim mükafatını verir öpüyorum canım kocaman kocaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM İNŞALLAH YA
      BİRBİRİMİZE DUA EDELİM OLURMU
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu