4 Kasım 2012 Pazar

BİTEN YENİ BİR KİTAP

Arka Kapak

18 yaşında kendi arzusu ile devşirilip payitahtta getirilen Sinan, Karaboğdan Seferi sırasında gördüğü Mihrimah Sultan'a aşık olur. Bu aşk, Sinan'a önce Prut Nehrini on üç günde geçilecek köprüyü yaptırır.
Payitahtta dönüşte Mihrimah Sultan'ın evlendirilmesine karar verilir. Sinan ve Rüstem Paşa aday olur. Hürrem Sultan, siyasi nedenlerle kızı Mihrimah'ı Rüstem Paşa ile evlendirir.
Elli yaşında ve evli olan Sinan, bu evlilik üzerine kendini sanatına verir. Sarayın baş mimarı olur. Aşkını payitahtta yaptığı hanlar, hamamlar ve camilere yansıtır. Özellikle de aşkını Edirnekapı ve Üsküdar'da yaptığı iki cami arasına gizler.
Dünyaca ünlü mimar, Mimar Sinan'ın ve büyük aşkı Mihrimah Sultan'ı anlatan sürükleyici bir roman.

Buraya kadar kitabın arkasında yazanlar benim fikrime gelince ben bir solukta okudum çok sürükleyici konusu çok güzel çerez niyetine sıkmadan okunan bir kitap.Biliyorsunuz bu kitap bana DERYAYLA LEZZETLER hediye etti Bursaya gittiğimde.Canım arkadaşım iyiyki hediye etmiş çok keyifle okudum
SEYYAH HAYIRLI SABAHLAR DİLER :)

8 yorum:

  1. Okumak istediğim bir kitap daha:)
    Sengülüm getirir nasılsa bana:)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın canım hayırlı sabahlar,günün hayırlı olsun.
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Senin epey bir yayınını kaçırdım arkadaşım. Yazımı yayınlar yayınlamaz tekrar sendeyim. Şimdilik öptüm seni ve kaçtım..

    YanıtlaSil
  4. hep rastlıyorum bu kitaba kitapçılarda.
    artık okusam iyi olacak.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba:)
    Bu kitabı ben de çok kısa sürede severek okumuştum,güzel.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir hikaye. Bencede okunmalı en kısa zamanda...

    YanıtlaSil
  7. konuşu çok güzel fakat anlatımı fazlaca basit geldi bana.. O büyük aşkın heyecanını tam olarak hissettiremiyor sanki..

    YanıtlaSil
  8. maşallah canım ya ne çabuk okudun:)))Beğenmene sevindim öpüyorum...

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu