19 Kasım 2012 Pazartesi

BİRAZ DA GÜLELİM










22 yorum:

  1. ilk fotoğrafı dün kuzenimden duymuştum aramızda gülmüştük bugün senin bloğunda görmek nasip oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BAZEN KARİKATÜRLER İYİ GELİYOR İNSANA
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  2. :))))İbrahim'le, Einstein 'a çok güldüm:)))ayrıca eğer o sınav kağıdı gerçekse yazan çok haklı çok ben de olsam öyle yazardım yani:)))
    eline sağlık Gül'cüğüm iyi geldi:)
    Karamel'i öptük

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İYİ GELMESİNE SEVİNDİM
      BU ARADA KAREMELİN ÇOK SELAMI VAR ARKADAŞLARINA
      KARAMEL BİR AYLIKDI ALDIĞIMIZDA BİR BUÇUK SENE OLDU AMA
      YAPISI FARKLI HER HALDE
      BİRAZDA KIZIMDAN OLDU ZANNEDİYORUM O ÇOK HAREKETLİ SEVİYOR
      HATTA BAZEN KENDİMİ KAPTIRIP HAYVAN GİBİ SEVME ŞUNU DİYORUM
      O KADAR YANİ
      ONUN İÇİN HER HALDE
      AMA BENİM ÇOCUKLUĞUMDA TEYZEMLERİN KEDİSİ VARDI GELİR OTURURDU
      ANLAYACAĞIN ARKADAŞIM İLİŞKİLERİMİZ RESMİ BİZİM KIZLA
      YANIMDA YATIYOR KOLTUĞUMUN TEPESİNDE OTURUYOR ANCAK O KADAR
      ÖZENİYORUM ÖYLE SAHİBİNİN KUCAĞINDA OTURAN KEDİLERE
      AMA ÖYLEDE ALIŞTIKKİ
      SOĞUK MOĞUK O BİZİM KIZIMIZ AİLEMİZİN BİR FERDİ
      NEYSE BAŞINI AĞRITTIM ARKADAŞIM KISIRA BAKMA
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
    2. hmmm anladım belki kızınız severken istemeden canını acıtıyorsa o da o yüzden kucağa gelmiyordur, çok küçük çocuklar istemeden evin kedisinin canını yakabilirler.yine de ne kadar uslu bir kediymiş ki, canı yanınca savunmak için tırmık mırmık atmıyormuş kızınıza..genellikle kediler canı yanınca sahip filan dinlemez pati atarlar:))bu kötülüklerinden değildir onların kişiliği öyle:)

      estağfurullah başımı ağrıtmadın asla:)
      ailenin ferdi oluyor tabii ki, zaten bir kedi ya da köpek ölene dek bakılmayacaksa kimse almasın evine...yazıktır:)önceki kedimle de son nefesini verene dek hiç ayrılmadık:((çok üzüntü oldu tabii...çok çabaladık serumlar vs. her şeyi yaptık..şimdi apartmanın bahçesinde gül ağacının dibinde:(melek oldu her gün konuşuyorum yine de onunla:))güllerini bazen alıp kurutuyorum..
      hayırlı akşamlar

      Sil
  3. Sen beni güldürdün Rabbimde seni güldürsün canım:)))Öpüyorum kocaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN GÜLÜM
      CÜMLEMİZİ İKİ CİHANDA GÜLDÜRSÜN İNŞALLAH
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  4. Nerden buluyosun bunları seyyahım:)
    Son karikatür de pek manidar doğrusu..
    Kimileri doğuştan suçlu malesef..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET CANIM HAKLISIN
      NERDENMİ BULUYORUM ONLAR SİZİNLE PAYLAŞAYIM DİYE KENDİLERİNDEN GELİYORLAR BANA
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  5. hahahah ibrahimde ben de koptum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BELLİKİ ÇOCUĞUN CANINA TAK DEMİŞ İBRAHİMDEN NE YAPSIN ?
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  6. Çok güldüm hakikaten,hele en sondakine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EN SONDAKİ HEM MANİDAR HEMDE GÜLDÜRÜCÜ
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  7. Akşam akşam güldürdünüz bni Allah da sizi güldürsün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN DİYORUM GÜL KOKULUM
      RABBİM HEPİMİZİ İKİ CİHANDADA GÜLDÜRSÜN
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  8. akşam akşam iyi geldi ellerine sağlık..Hayırlı geceler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM SİZEDE HAYIRLI GECELER

      Sil
  9. haha :) nuthellayı ortadaki yemiş :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güldüm hepsi harika..Sen çok yaşa emi Seyyah'ım..

    YanıtlaSil
  11. Süperler, tavuğuda sevdim Einstein ve nutellayı da :)

    YanıtlaSil
  12. Bayılıyorum bunları okumaya. İnsana iyi geliyorlar.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu