21 Kasım 2012 Çarşamba

ALMAN PASTASI

ŞEKLİ BOZUK ALMAN PASTASI :)


Şimdi efendim şekli düzgün Alman Pastasını her kez yapar iş şekli bozuk Alman Pastası yapıp bide bunu hiç çekinmeden sizlerle paylaşmak işde bu marifet.
Aslına bakarsanız paylaşmayacaktım ama şimdi kendime bir bardak çay doldurdum yanınada şekil B de gözüken pastayıda alıp yemeye başladım (ayıptır söylemesi)baktım şekli bozuk ama lezzeti yerinde bu lezzetten sizleri mahrum bırakmayayım dedim.
Aslına bakarsanız bu tarif benim yıllar önce gençkızken yaptığım bir tarifdi.Nasıl olduda atmadım nasıl buldum hala bende inanamıyorum.Demekki bu tarifin gün yüzüne çıkması gerekiyormuş.
Haydi buyrun tarife

MALZEMELER;
3YUMURTA
2FİNCAN ŞEKER
1.5 BARDAK KEKUN

KREMASI İÇİN
YARIM LİTRE SÜT
2KAŞIK BUĞDAY NİŞASTASI
2KAŞIK UN
100GR YAĞ
1FİNCAN ŞEKER



YAPILIŞI
1_EFENDİM MALUMUNUZ YUMURTA VE ŞEKER ÇIRPILIR.SONRA KEKUN İLAVE EDİLİR.ÖNCEDEN YAĞLAYIP UNLADIĞIMIZ KALIBIMIZA KOYUP FIRINA VERİLİR.
2_TARİFDEKİ MALZEMELERE GÖRE KREMA PİŞİRİLİR İÇİNE MARGARİN İLAVE EDİP GÜZELCE MİKSERLE ÇIRPILIR
YALNIIIIIIIIIIIZ YAĞI BENCE BİRAZ AZALTIN.YANİ 100GR YERİNE PEKALA 50GR DA OLABİLİR.HİÇ BİRİMİZİN EKSTRA YAĞA İHTİYACI YOK SONUÇTA.
3_NEYSE EFENDİM KEKİMİZ PİŞİNCE BENİM GİBİ HİPERAKTİFLİK YAPIP TAM SOĞUMADAN KALIPDAN ÇIKARMAYA UĞRAŞMAYIN SONRA ŞEKİL A DAKİ GİBİ PARÇALANABİLİYOR.
4_SOĞUYUNCA KEKİMİZİ ORTADAN İKİYE BÖLÜP HAZIRLADIĞIMIZ KREMAYI ARASINA SÜRELİM ÜSTÜNEDE BOLCA PUDRA ŞEKERİ EKELİM
5_AFİYETLE YİYELİM
NOT;ŞEKERSİZ ÇAY LA NEFİS OLUYOR TEST EDİLDİ ONAYLANDI :)

41 yorum:

  1. ay alemsin..tabakta kesik hali çok düzgün durmuş ama.eminim tadı çok güzeldir...eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım
      moral oldu bana
      hayırlı geceler

      Sil
  2. ellerinize sağlık nefis görünüyor, bayılırım alman pastasına ilk fırsatta deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede deneyin hem çok basit hem lezzetli
      hayırlı akşamlar

      Sil
  3. çok severim.
    ama hiç yapmadım bölesini, yani, senin yaptığını, hihihi.
    :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özlettin kendini nerelerdesin
      ayran içtik ayrımı düştük yoksa ?
      hemen bir dilim gönderiyorum sana
      hayırlı akşamlar

      Sil
    2. son beş gün blog okuyamadım ki hiç.
      haftasonu akrabalar, hafta içi de iş vardı.
      :)

      Sil
    3. bende şaşrıdım zaten hiç bu kadar uzatmamıştın arayı

      Sil
  4. Canım ellerine sağlık epeyidir yapmamıştım boşver şeklini bir dilim kes geliyorum öptüm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM NESCAFE DE YAPTIM YANINA HADİ HEMEN GEL BEKLİYORUM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  5. Şekli de kendi de pek güzel:)
    Kırmızı tabağın da ayrı güzel:)
    Ellerine sağlık seyahım..
    Şifa olsun..

    YanıtlaSil
  6. anlatım süper:) pasta da gayet iştah kabartıyor haksızlık yapmayalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM TEŞEKKÜR EDERİM BEĞENMENE SEVİNDİ HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  7. Çooookk severim alman pastasını :)
    Hiçte anlaşılmıyor şeklinin bozuk olduğu falan, iyi ki paylaşmışsını..
    Mis gibi :) Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DİDEMCİ SAĞOLASIN
      İYİ MORAL VERİYORSUN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  8. Oooo bombalar devam ediyor, süper. Şekille ne işimiz var tadı önemli mi? Ayrıca hiç de eğri falan değil çok güzel gözüküyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM İLHAN BEY
      E ARTIK BİRAZ HAREKETE GEÇMENİN ZAMANI GELMİŞTİ
      UFAK UFAK BASİT TARİFLERLE GELİYORUM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  9. ama sabah sabah tatlı postu okunmaz ki :(( kahvaltıda yapmadım şimdi olsa bu pasta ben ne güsel yerdim onu :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DOĞRU HAKLISIN CANIM
      BİR DAHA DİKKAT EDEYİM :)
      HAYIRLI AKŞAMLAR
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  10. Herkes şeklini tutturur ama lezzetini tutturamaz..Bence kesilince şeklide güzel..Sen yaparsında hiç güzel olmaz mı Gülcüm..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DİMİ AMA CANIM
      VALLA İYİ GAZ VERDİN BEN ARTIK NELER YAPARIM BİLMEM:)
      HAYIRLI AKŞAMLAR
      İYİKİ VARSINIZ

      Sil
  11. Bence gayet şekilli görünüyor pastanız. Tadı da madem güzelmiş. O zaman sorun yok :) Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  12. merhaba iade i ziyaret yapayım dedim,elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOŞ GELDİNİZ SEFA GETİRDİNİZ
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  13. Gençliğimde okul çıkışı hergün mutlaka yerdim. Ve o zaman bu zaman nasib olmadı. Dur ben de bi deniyeyim.
    Bence gayet güzel görünüyor..Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AH O GENÇLİK
      AH O GENÇLİKDEKİ TATLAR
      BENDE NOSTALJİ YAPTIM EMİNEM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  14. Elinize sağlık, bende çok severim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYRILI AKŞAMLAR

      Sil
  15. tabataki hali güzell :)ellerinize sağlık çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  16. Hiçde bozuk değil gayet güzel olmuş. Çok beğendim..Ellerine sağlık..Sevgiler arkadaşım..

    YanıtlaSil
  17. VUSLATIM SAĞOLASIN
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Seyyah Gül; eski bir meşrubat reklamından esinlenerek diyorum ki: "İmaj hiç birşeydir, açlık her şey:)))) " O nedenle şekli varsın çok içine sinmesin. Sen lezzetten haber ver (ki ondan da eminim ben:) Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM TEŞEKKÜR EDERİM
      ÇOK RAHATLATTINIZ BENİ
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  19. şeklinde bir bozukluk göremiyorum ben, dilimlenmiş resimden ne kadar lezzetli olduğu anlaşılıyor, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞIM
      ALLAH RAZI OLSUN
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  20. tadi degila ma gorunusu her zaman cazip gelen bir tat bu:) muhallebisinden yiyebilirim bir kac kasik arttiysa:)
    ellerinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM HEMEN GÖNDERİYORUM
      TENCERENİN DİBİNİ SIYIRABİLİRSİN
      BİLİYORSUN MUHALLEBİNİN EN KIYMETLİ YERİ BURASIDIR
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  21. çok severim,benim tarifim başka,çok beğenilir ....bir gün beraber yeriz inşaallah..

    YanıtlaSil
  22. merhabalar seyyah hn, bloguma geldiniz, beni mutlu ettiniz. ben de iadei ziyaret yapmak istedim...
    Alman pastanız çok pratik bir tarif olmuş ve görüntüsüde güzel:)))
    görüşmek üzere...sevgiyle....

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu