22 Ekim 2012 Pazartesi

YOLCULUK VAR

Saat dört arabası ile Ankaraya ailemin yanına gidiyorum kızlarımla.Arife günü Rusyada çalışan abimde gelecek ve kardeşler hep bir arada olacağız.Şimdiden içimi bir sevinç kaplıyor.Kısmet olursa dört gün kalıp döneceğim.Sizleri yanlız bırakmamak için postlar hazırladım ve otomatik programladım eğer becerebildiysem her gün yayınlanacak şimdide size bir yol şiiri ile veda ediyorum

       
**Yol ver dağlar yol ver**
Derdimi anlatsam uzun yollara
Yol verirmi bilmem bu garip kula
Ağarmış saçlarım dönmüş karlara
Yol verirmi bilmem bu garip kula

Kurumuş dallarım açmaz çiçeğim
Uzaklarda vardır yol gözleyenim
Gurbet elde ben. Bayramı neyleyim
Yol ver dağlar yol ver bende gideyim

Gurbet elin soğuk olur gecesi
Hüzün doludur gündüzü,gecesi
Kulağımda çınlar babamın sesi
Yol ver dağlar yol ver bende gideyim

Bu bayramda gelemedim yanına
Hayat uzun değil çok kısa baba
Hasret çekiyorum yalan dünyada
Yol ver dağlar yol ver bende gideyim

Yanarım yanarım dumanım tütmez
Bu hasretlik benim başımdan gitmez
Çalıştım çırpındım bu gurbet bitmez
Yol ver dağlar yol ver bende gideyim

Gurbet elde bir dert.kervanı oldum
Geçecek yolları aradım durdum
Ruhum hasta oldu bende yoruldum
Yol ver dağlar yol ver bende gideyim

20.12.2006 Erzurum / Zernişan Aydoğan
 

4 yorum:

  1. Canım sayfamda düzenlediğim çekilişe bekliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı yolculuklar seyyahım,ben göreve hazırım:)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı bayramlar seyyahım.
    git mutlu ol:))))

    YanıtlaSil
  4. hayırlı yolculuklar öyleyse mutlu olmana çok sevindim :)
    yol verdik ama çabuk gel bizde özleriz sonra :)
    şimdiden hayırlı bayramlar :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu