8 Ekim 2012 Pazartesi

YA OKURSUN YA SİLİNİRİM ?

                     BÖYLE KİTAP GÖRDÜNÜZMÜ




    Dün akşam  İNSAN ve HAYAT dergisini okurken gözüme çok ilginç bir haber ilişti.2 ayda okunmadığı takdirde yazıları silinen kitap.Evet yanlış duymadınız aldığınız kitabı 2ay içinde okumassanız yazıları siliniyor.
    Okuyucuların devamlı kitap okumayı ertelemesin önüne geçmek için Arjantin yayınevi Eterna cadencia 'nın Latin Amerika'dan yeni yazarları ve eserlerini tanıttığı kitap için hayata geçirdiği  THE BOOK THAT CAN'T WAİT  adlı proje,kitabı satın alan kişi onu 2ay içinde okuyup bitirmek zorunda.Çünkü özel bir mürekkep kullanılarak basılan kitabın yazıları güneş ve hava ile temas ettiğinde silinmeye başlıyor.İki ay içerisinde kitap tamamen boş sayfalarda ibaret hale geliyormuş.
  Şaşıracaksınız ama bu kampanya ile yayınevinin satışları yüzde kırk artmış.Birinci baskısı bittiği gibi bir sürüde sipariş almışlar
   Projenin tanıtımında "ilk denemesinde okuyamayanlar bir daha asla okuma şansı bulamayacak"sloganını kullanan yayınevi bu konsepti ikinci baskısını yapmayacak kitaplar için kullanılacağını duyurmuş.
     Bu fikir çok ilginç geldi hemen sizinle paylaşmak istedim.Böyle bir deneyim heyecan verici olabilirdi ne dersiniz.Yoksa daha fazla baskı yapıp hiçmi okuyamazdık
   Ben karar veremedim kararı size bırakıyorum.
                           Seyyah haber sundu:)
                 HAYIRLI AKŞAMLAR
       

21 yorum:

  1. evet duymuştum.ilginç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET CANIM BANADA ÇOK İLGİNÇ GELDİ
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  2. Bekleyemeyen kitap :)
    Ablacim iyi mi kotu mu cozemedim ben simdi..
    Aklimi karistirdin..:( ama su kadarini diyeyim..ilginc :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE HENÜZ BİR KARARA VARAMADIM
      ÇOK DEĞİŞİK GELDİ
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  3. Süpersin sen sayın spikerim:)
    Çok okuyan ve çok gezen biri olarak sana çok yakışıyor böylesi haberler:)
    Hakikaten çok ilginçmiş,ne zeki insanlar var şu dünyada:)
    İkinci şans tanınmaması da olaya esrarengizlik katıyor.
    Ben de bir koşu senin kitabını bitireyim bari,silinir milinir:)

    YanıtlaSil
  4. çok ilginç bir tasarımmış...ikinci kez okumak istenen kitaplar için pek kullanışlı değil yöntem ama yine de güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET O KISMI BİRAZ KÖTÜ
      AMA DEĞİŞİK OLDUĞU Bİ GERÇEK
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. EVET ÇOK DEĞİŞİK VE SÜPER
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  6. Ve bu buluş sayesin de "söz uçar yazı kalır" atasözümüzde tamamen tarih olacak gibi gözüküyor :)...
    Ayrıca kitabın okunmasına deil kapitalist sisteme hizmet eden bir buluş gibi geldi bana...Baksanıza satışlar Yüzde 40 artmış okunma oranı deil ;)Ama her halükarda ilginç bir fikirmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ARKADAŞIM BRAVO DOĞRUSU
      ÇOK DEĞİŞİK BİR YÖNDEN ELE ALDIN
      ÇOKDA HAKLISIN
      DAHA NELER GÖRECEĞİZ BAKALIM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  7. Çok enteresanmış ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET ARKADAŞIM BANADA ÇOK İLGİNÇ GELDİ
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  8. seyyahim ben mi yanlis anladim yoksa yanlismi yazildi
    acilirsa elbet hava alacak ve isik görecek .
    tersi olmasin ;)

    birde ben bir kitabi bir defa okumayla anlayamamki benim gibiler ne yapacak acmaliyim koklamaliyim dokunmaliyim tekrar tekrar satirlari okumaliyim

    yinede ilginc
    selam ve dua ile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENİN İŞ ZOR O ZAMAN ARKADAŞIM,
      N İHAYETİNDE BU BİR PROJE
      BURAYADA KOLAY KOLAY GELEMZ ZATEN :)
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  9. ama bu kitabı çok fazla kişi okuyamayacak....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET HAKLISIN
      SONRA SİLİNEN KİTAPLAR NE OLACAK BİR SÜRÜ SORU İŞAR3ETİ
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  10. Gerçekten ilginç...

    Nasılsın canım. Umarım iyisindir ve keyifsizliğin geçmiştir. Yazılarını okudum ama bir türlü yorum bırakamadım. Bunun yerine muhabbetimi bıraktım :) Yine en kısa zamanda enerji dolu ve mutlu olursun inşaAllah.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. kitap dediğin okunmalı hatta sevilirse yıllar sonra bir daha okunmalı seneler sonra yiğenlerinle çocuklarınla paylaşılabilmeli ...
    almıyorum bu kitabı ben :P

    YanıtlaSil
  12. ilginçmiş bilemedim valla iyi bişi mi kötü mü.
    :)

    YanıtlaSil
  13. ilginç olsun diye yapılmış bir uygulama bence..ben kendi kitaplarımı arkadaşlarımla paylaşmayı onlarla kitap alışverişi yapmayı severim..bazen yıllar sonra ayni kitabı tekrar okurum..o yüzden ben tutmadım bu fikri ..sevgiler

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu