16 Ekim 2012 Salı

ÜSKÜDAR DA GECE


       Tamda yatmaya hazırlanırken çok sevdiğim bir dostumla telefon görüşmesi yaptım.Sestonumu beğenmedi ve hemen aşağı in seni almaya geliyorum dedi.Emir büyük yerden giyindim ve indim.
       Biraz sonra beni aldı sahilden kuleli küçüksu kasrına kadar gidip Salacak ta demirledik.Saat bir buçuk olmasına rağmen sahil kıpırtılıydı.Biraz deniz kenarında oturup fenerleri izledik.Fener diyip geçmeyin bunlar dilek fenerleri daha doğrusu öyleymiş yani birileri yine para kazanmanın yolunu bulmuşlar bildiğimiz fenerleri dilek feneri diye insanlara satıyorlar.Bunun bedeli 5milyon.Artık dilekleri kabul olurmu olmazmı bilemem bildiğim tek şey karşıdan onları seyretmesi çok güzel,
   Eve geldiğimde saat 2.30 olmuş ama değdi doğrusu dertleştik konuştuk sıkıntılarımızıda denize döktük geldik.Arkaamızdan geri gelmezse dertler yırttık sayılır.
     Evveeeeeeeeet uyku geldi bedene ne mutlu kalkıp gidene
Seyyah hayırlı geceler diler

Dilek

Sevinçlerin bırakmasın hüzne yerini,
İnançların yitirmesin temizliğini,
Mutlu günler düşleyen dürüst kalbini,
Aydınlık sabahlarda neşe doldursun.

* * *

7 yorum:

  1. Aman ne güzel ne güzel:)
    Böyle dostların var daha ne olsun be seyyahım:)
    Oraların da gecesi ayrı,gündüzü ayrı güzel..Sabah-ı şerifin hayrolsun..

    YanıtlaSil
  2. Allahim zorlarini kolaylastirsin gülüm .
    öyle güzel dostlarinin sayisini arttirsin Allah
    hayirli sabahlar

    YanıtlaSil
  3. Gece olunca şehir de şehir ışıkları da ne güzel görünüyor!

    YanıtlaSil
  4. Senin adına çok sevindim canım, umarım ferahlamışsındır inşaAllah. Ah birde ben sıkıntılarımı denize dökebilseydim...

    YanıtlaSil
  5. Hayatta insanın böyle bir tane dostu olsun yeter. Kıymetini bilin bence. Hayırlı , sağlıklı, şanslı günler diliyorum size.

    YanıtlaSil
  6. aaa o dilek feneri mi pek severim.
    gezmek için de keyifsiz gibi yapıyosun demek ki.
    iyi taktik kikiriki.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Amin diyorum canım. güzel günlerin olsun sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu