19 Ekim 2012 Cuma

SÜPRİZ PAKET

KUMLUCADAN BİR RÜZGAR GELDİ :)

 Bu gün kapıda kargoyu görünce kısa süren bir şaşkınlık yaşadım beklediğim bir şey yoktu üzerindeki ismi görünce meseleyi kavramam çabuk oldu sevgili   umut sepetim göndermiş

 Biliyorsunuz bu aralar pek tadım tuzum yok havadanmıdır benim havmdanmıdır sebebi belli değil,zannediyorum Zeliha'm benim biraz havamı değiştirmek istedi eeeee yavru kuş olmak kolay değil o benim manevi kızım.Çok güzel ,özel bir havlu


 Kızlarıma kolye ve küpe ikisinide unutmamış ablaları


Yine el emeği göz nuru tepsi örtüsü.Laf aramızda havlu ve tepsi örtüsünü büyük kızımın çeyizine koyma kararı aldım.

                                İpek bir eşarp,inci kolye bilezik ve küpeden oluşan zarif bir takım

Ve Emine Şenlikoğlunun  MARİA isimli kitabı
İnsanın hayatına sonradan giren bazı dostlar insana en yakınından bile yakın olabiliyorlar bazen.zeliha'mla
bir kaç senedir tanışıyoruz ama çok yakınlığımız yoktu geçen sene Kumluca kermesinde birbirimizi daha yakından  tanıdık ve ortak bir çok noktamızın olduğunu fark ettik.Ben tanıdığımda o çok iyi bir blogger dı ve blog dünyasına benide soktu.
Böylelikle ortak noktalarımıza bir yenisi daha eklendi.Şu an ana kız gibiyiz Allah nazarlardan saklasın.O benim manevi kızım Kaan da manevi torunum.Çok akıllı zehir gibi bir oğlu var.
Paketim geldiği gibi soluğu burda aldım teşekkürüde burdan yapayım dedim.
Canım kızım çok teşekkür ediyorum çok mahcup ettin çok zahmet vermişsin.İyiki varsınız.Moral oldu bana
ALLAHA EMANET OLUN

31 yorum:

  1. ablacığım hediyelerin çok güzel..
    el emeği göz nuru olan hediyeler benim için ayrı bir özeldir...
    güle güle kullan ablam...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN BENİM İÇİNDE EL EMEĞİ GÖZ NURU ÇOK ÖNEMLİ
      TEŞEKKÜR EDİYORUM GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  2. KAAN: Seyyah teyze sen benden bahsettin ya, ben de okulda yani sınıfımda senden bahsedeceğim..Blgoundaki bilgilerinden,buraya gelip bizi eğlendirmenden..
    Güldehan ablamla Beraa ablama çok selam gönderiyorum.
    Ben de sizi çok seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEYYAH TEYZEN KURBAN OLSUN SENİ YARADAN ALLAHA
      BİZDE SENİ ÇOK SEVDİK GÜZEL SURATALLAHA EMANET OL

      Sil
  3. Seyyahım ya vallahi bu kadar olur,kalp gözlerin mi açık nedir:)
    Herşey tahmin ettiğin gibi,havlu ve örtü Bera'cığımın çeyizine,nasılsa Güldehan daha çocuk,sırası gelince ona da inşAllah:)
    Diğerleri de aynen söylediğin gibi.
    Umarım beğenmişsindir..
    Güle güle kullanın inşAllah,mutlu güzel günlerde..
    muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ABDAL A MALUM OLURMUŞ BANA DA MALUM OLDU HER HALDE
      TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİZ GÜLÜM
      ALAHA EMANET OL

      Sil
  4. Ne güzel..Güle güle kullanın..Umut sepeti benim de çok severek takip ettiğim bloglardan..Allah dostluğunuzu bozmasın..Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜZEL DİLEKLERİNE AMİN DİYORUM CANIM
      GERÇEKTENDE ÇOK ZEVK SAHİBİDİR BENİM ZELİHAM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  5. Güle güle kullan Seyyahım. İnsanın böyle sevdikleri olunca herşey daha da güzelleşiyor değil mi. Zelihada gerçekten çok zarifmiş.. Güle güle kullan. İyi geceler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM
      ALLAH RAZI OLSUN
      GERÇEKTENDE İNSANIN GERÇEK DOSTLARI OLMASI ÇOK GÜZEL
      SİZLER GİBİ
      HAYIRLI GECELER
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  6. Ay ne güzel ne mutlu sana. Senin adına çok sevindim :) Hepsini mutlu günlerde kullan canım. Bu hediyeleri gönderen Zelihacıma bende çok teşekkür ederim. Ne güzel bir fikir bu böyle. Zarif olan birinden geldiği belli :)
    İkinizede sevgilerimi yolluyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM

      ZATEN DOSTLAR HEP BİRBİRLERİ İÇİN SEVİNMEZLERMİ
      ÇOK ZARİFTİR BENİM KIZIM NAZAR DEĞMESİN İNŞALLAH
      ALLAHA EMANET OL GÜLÜM

      Sil
  7. Canım hediyelerin çok güzelmiş.Hepsini çok güzel iyi ve sağlıklı günlerde kullan .Artık ruhuna dur de canım seyyahım bak bende pek iyi değilim bu aralar .Senle ve ruhları bizim gibi daralda olanlar hep beraber bir hamle yapalım yine eski neşeli günlerimize dönelim canım .sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL GÜLÜM
      EVET ARTIK BU RUHUM ÇOK OLUYOR YANİ SOPALIK RESMEN
      DAHA İYİYİM MERAK ETME
      TAMAM RUHLARIMIZA DARBE YAPALIM BEN VARIM
      SEVGİYLE KAL
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  8. Canım benimm çok güzel hediyeleriniz iyi günlerde
    kullanın.Zeliham can,sen can hep çok özel insanlar
    var hayatımda.Daim olsun inşallah öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM DERYAM

      AMİN AMİN
      SENDE BİZİM İÖÇİN ÖZELSİN
      GEÇEN ZELİHAYA ATLA GEL İSTANBULA ÖNCE BURAYI GEZELİM SONRADA GÜNÜ BİRLİK BURSA YAPARIZ DEDİM ŞAŞIRDI
      KULAĞINA SUYU KAÇIRDIM AMA :)
      ALLAHA EMANET OL GÜLÜM

      Sil
  9. dostluklar ne güzel bu koca dünyada ...güle güle kullanın, eline saglık zeliha hanımın sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DOSTLUKLAR OLMASA YAŞANMAZ ZATEN
      SAĞOL CANIM GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  10. ne mutlu sana böyle güzel dostluklar ve dostlar edinebilmişsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AZ AMA ÖZ DOSTLARIM VAR ÇOK ŞÜKÜR
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  11. Hepsi çok güzeller
    Allah aranızdaki muhabbeti daim eylesin
    Bu aralar sanırım herkes havalardanmıdır muzdarip hayattan, bende dahil bir bıkkınlık birşey yapmama durumu falan, Sağlık olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDİYORUM
      AMİN DİYORUM
      AYNEN ÖYLE HER HALDE HAVALARDAN
      FENA ÇARPTI BİZİ
      ALLAHA EMANET OLUN

      Sil
  12. iyi valla sen arada böle keyifsiz ol da sana teselli için güzel şeyler göndersinler. iyi taktik hihihi.
    :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana acil bi soru sormam lazım deep

      Sil
    2. NAZAR ETME DEEP SEN İSTE YETERKİ BEN SANADA GÖNDERİRİM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  13. ne guzelmis hediyeleriniz.manevi kiziniz cok dusunceliymis.gule gule kullanin.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DÜŞÜNCELİDİR BENİM KIZIM SAĞOLSUN

      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  14. Güle güle kullan canım,iyi günlerde.
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL GÜZEL KUĞUM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  15. güle güle kullanin, umut sepetini uzun süredir takip ediyorum cok degerli bir blogcu... burada böyle güzel dostluklar kurulmasi cok hos, eh darisi bize :)
    inciragacindan yasemingazioglu

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu