9 Ekim 2012 Salı

PATCHWORK (KIRK YAMA)

  
PATCHWORK  YATAK ÖRTÜSÜ


      BU GÜN SİZLERE KÜÇÜK KIZIM GÜLDEHAN İÇİN YAPTIĞIM BİR YATAK ÖRTÜSÜNÜ PAYLAŞMAK İSTEDİM BAKALIM BEĞENECEKMİSİNİZ?YARIN SABAH KAHVALTIYA MİSAFİRİM VAR HEM BİR DEĞİŞİKLİK OLSUN HEMDE SİZLERLE PAYLAŞAYIM DİYEREK SANDIKTAN BİR GÜNLÜĞÜNE SİZLER İÇİN ÇIKTI



 KISA BİLGİ VERMEK GEREKİRSE ÇİÇEKLER APLİKE OLARAK SONRADAN DİKİLİYOR
 KEYİF ALDIĞIM BİR ÇALIŞMA KENDİSİ TAKSİMDE SERGİYE ÇIKMIŞ BİR ÜRÜNDÜR.
 E BİRAZDA HAVA ATAYIM YANİ

                                   
BEN TAM ÖRTÜYÜ SERİP RESİM ÇEKECEKTİM Kİ BİZİM KARAMEL HANFENDİ KURULMUŞ YATAK ÖRTÜSÜNÜN ÜSTÜNE.KEYFİNİ DE ÇOK İYİ BİLİYOR BİZİM KIZ.
YALNIZ BİR TÜRLÜ RESMİNİ ÇEKMEYİ BAŞARAMADIM GÖZLERİ PARLADI
TAM AYAR YAPTIM BU SEFERDE KARAMEL HANIM ÇEKTİ GİTTİ
   SEYYAH DAN BU KADAR HAYIRLI GECELER

16 yorum:

  1. Ya Gülcüm bu nasıl bir emektir,nasıl bir sabır işidir..Emeğinin ve güzelliğin önünde saygıyla eğiliyorum..Süper olmuş,bayıldım..Ellerine sağlık.Karamel hanım işini biiyor..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NURSEN CİM BEĞENMENE SEVİNDİM DOĞRUSU.
      ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SENİN GİBİ GÜZEL YORUMLARIN İÇİN
      ÖYLEDİR BİZİM KARAMEL NEVRESİM DEĞİŞTİRİRİM O BENDEN ÖNCE YATAR :)
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  2. Off harika gözüküyor ..Ellerinize sağlık..Büyük emek görüyorum buradan bakınca..Kızınız güle güle kullansın güzel günlerinde inş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASLINDA BUNLARI SANDIKDA YILLANMAYA BIRAKACAKTIM AMA BİR ARKADAŞIM ÖZEL GÜNLERİNDE ÇIKAR BİR KERE SER HEM YİNE ANNE HATIRASI OLUR DEDİ BANADA MANTIKLI GELDİ
      HEMDE SİZLERLE PAYLAŞTIM
      SEVGİYLE KALIN

      Sil
    2. Çok mantıklıymış arkadaşının önerisi..Keşke bende ceyizimi daha önce zaman zaman serseymişim :))

      Sil
  3. Tam bir el isi goz nuru olmus. cok ama cok guzel. gulerek kullansin kizin. kedicigi de sevsinler... bizim kizlar da bu aralar tutturdu kedi isteriz. evde bakimi zor olsa gerek... hayirli geceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHTAP'CIM BEĞENMENE SEVİNDİM.

      ASLINDA O KADAR ZOR DEĞİL KEDİ BAKMAK
      SADECE SEYEHAT PLANLAMASI ZOR OLIYOR YOKSA EVDE HİÇ BİR SIKINTISI YOK
      AKSİNE İNSANI ÇOK RAHATLATIYOR
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  4. maşallah teberekallah çok güzel karamel gecenin bu saatinde biraz korkuttu beni gözleriyle :)

    YanıtlaSil
  5. elinize sağlık harika olmuş iyi günlerde kullanın sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM GÜZEL DİLEKLERİNİZ İÇİN
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  6. Çok güzel olmuş, elinize sağlık. Tam da patchwork'e başlama havasındayım şu aralar, pek bir iştahımı kabarttı bu güzellik:)

    YanıtlaSil
  7. çok beğendimm ne çok emek vermişsin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Ablacım ne kadar güzel yapmışsın,sanki hiç el değdirmeden sihirli bir değnekle dokunuvermişsin gibi:)
    Ellerine emeğine sağlık.
    Güldehancım güle güle kullansın inşAllah.
    Misafirlerine de çok selamlar:)

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık. Çok uğraştırıcı bir çalışmaya benziyor.

    YanıtlaSil
  10. daa önce de sölemiştim çok seviyom böle battaniyeleri.
    :)

    YanıtlaSil
  11. Harika tek kelime ile harika ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu