12 Ekim 2012 Cuma

MİM

       Uzun zaman önce sevgili arkadaşım DENİZ YILDIZI beni mimlemişti.Bazı özel sebeblerden bir türlü fırsatım
olmadı kısmet bu güneymiş.Bu güne kısmet olmasında da Denizciğimin üçüncü hatırlatmasının etkisi olmadı desem yalan söylemiş olurum.:)Aslına bakarsanız benim bir değil 2değil bir çok kitap okuma mekanım var hatta mekanlarında ayrı ayrı kitapları bunlardan iki tanesin sizinle paylaşacağım.

Aslına bakarsanız burası benim yaşam alanım sağımda bilgisayar solumda elişlerim .kitaplarım,arkamda ders kitaplarım.Kısacası olmassa olmazlarım bu koltukda her gün nakışımı işlerim yorulunca kitap okurum bilgisayarım yedi yirmidört açıktır zaten,bu aralar birde koltuk şalı başladım motiflerini görüyorsunuz



    Burası da misafir odasındaki köşem burda daha ziyade ağır kitaplarımı okurum.Huzur verir bu köşe bana.Sabah çok erken kalktığım için kitabımı bu köşede okurum yavaş yavaş gün doğar evin içine dışarıdan servis sesleri gelir çocukların cıvıltısı artık kahvaltıyı hazırlayıp içerdeki odaya geçmenin zamanı gelmiştir
   Kitap okumak için yer aramayanlardanım ben arabamda muhakkak bir kitabım olur,seyhate giderken kıyafetten önce kitaplarımı koyarım,anlayacağınız havada karada denizde fark etmez ben her yerde kitap okurum okumayı severim.

Bir iki tane de karikatür paylaşıp mimime son vereceğim








A:)AHEPİNİZE
   Aa

24 yorum:

  1. çok güzel bir mim olmuş...
    yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL ŞİRİNEM ALLAH RAZI OLSUN

      Sil
  2. Teşekkür ederiiim :) Blogu sürekli güncel tuttuğun için ben içinde kopan fırtınalardan habersiz kaldım ne yazık ki canım. Olsun geç olsun güç olmasın demişler. Yorumlara cevap döndüğünü bildiğim için sürekli yorum bırakarak kendimi hatırlatmaya çalıştım ama bak sen farkettin sonunda...

    Karikatür eklemek de iyi fikir!

    Hayırlı Cumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM DEDİĞİM GİBİ BİRAZ KEYFİM YOKTU.
      GİRDİM DOLAŞTIM YAYIN YAPTIM AMA YORUM YAPMADIM
      AMA ŞİMDİLERDE İYİYİM
      ÜZERİMDEN YÜK KALKTI İNAN
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  3. hayirli cumalar seyyahim
    senden birsey istesem yaparmisin su profilindeki resmini degistirsen su miminide okuduktan sonra asla seni yansitmadigini düsünüyorum babanne gibi duruyor .
    haddimi astimmiki :(
    selam ve dua ile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM İSTEDİĞİNİ SEVE SEVE YAPAYIM AMA MALZEME BU BEN ZATEN YAŞLI BİR ABLAYIM
      RUHUM BİRAZ GENÇ
      MALZEME AYNI MALZEME YANİ
      ZATEN PEK RESİMDE ÇEKTİRMEM
      BAKAYIM ŞÖYLE GENÇLİK GÜNLERİMDEN FİYAKALI BİR RESMİM VARSA KOYAYIM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
    2. seyyahim yazdim ama pisman oldum .
      yasla ilgisi yok yazdigimin
      sanki ben cok gencim :)
      seni yansitmiyor dedigim sende var olanlari yansitmdagini belirttim sakin yanlis anlama üzülürüm sonra .
      bana verdigin enerjiyi isigini görmek istiyorum resmin de sevgilerimle

      Sil
    3. YOK GÜLÜM YA PİŞMAN OLACAK BİR ŞEY YOK BEN SENİ GAYET İYİ ANLADIM
      HOŞUMADA GİTTİ
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  4. Köşelerin de köşeymiş hani.
    Koltuk şalını da kısmen görmüş oldum:)
    Son karkatüre bayıldım ki ne bayılma:)
    Allah seni başımızdan eksik etmesin.
    Hayırlı Cumalar olsun.
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM KÖŞELERİME BEKLİYORUM SENİ
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  5. Hayırlı cumalar Seyyahım,güzel günlerin olsun canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL ARKADAŞIM
      SANADA HAYIRLI SABAHLAROLSUN İNŞALLAH

      Sil
  6. Hayırlı cumalar olsun son resim şahaneydi..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  7. Seyyahım nasılsın umarım iyisindir. Gösterdiğin fotoğraflar çok samimi ve sıcak, seni tebrik ederim canım. O iki koltukta oturup seninle karşılıklı sohbet ettiğimi hayal ettim. Ne güzel olurdu :) Ve son karikatüre çok güldüm :)
    Sevgileeeeer....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEVLA GERÇEKLEŞTİRMEYECEĞİ ŞEYİ HAYAL ETTİRMEZMİŞ KULUNA
      DEMEKKİ BİZ SENİNLE O KOLTUKLARDA KARŞILIKLI SOHBET EDECEĞİZ
      BEN ÖYLE ÜMÜT EDİYORUM
      YETERKİ YOLUNUZ İSTANBULA DÜŞSÜN BİR TELEFON YETER
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  8. Süpersinnnnnnnnn Seyyahım. süper hele bebek:)))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEBEKDE BENDE KOPTUM ZATEN
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  9. baştan sona çok hoş.

    yaşama alanı ha herşey etrafında.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaşama alanım çok önemli benim
      bir tıkla aradığım her şeye ulaşmalıyım
      işse iş kitapsa kitap vs vs
      teşekkürler ziyaretin için

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. artık bebe yağı ihtiyaç olursa bu karikatür gelir aklımıza her halde :)
      hayırlı sabahlar

      Sil
  11. Sengül'üm canım hayırlı geceler.Gece gece kapını çaldım.Halini hatırını merak ettim canım nasılsın?İyisin değil mi?Öyle içimden gelen bir ses hadi git bir bak arkadaşın nasıl halini hatırını sor dedi.İç sesimi dinledim ben de.Selamımı bırakıp gidiyorum canım.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bende sabah sabah cevap yazayım sana bu aralar biraz keyifsizdim nedensiz sebebsiz
      her halde malum oldu sana
      bloguma bile istediğim gibi dolaşamıyorum
      iki üç gündür yine toparlansım
      belki havalardan bilmiyorum.
      düzeleceğim zamanla
      düzelmemek mümkünmü görmeden seven arkadaşlarım var benim halimi hatırımı soran iyiyki varsınız
      hayırlı sabahlar canım

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu