20 Ekim 2012 Cumartesi

İFTAR & HACI UĞURLAMA


Zilhicce ayının ilk on gününde oruç tutmanın faziletinden bahs etmiştim sizlere.Bu sebeble bir biri ardına iftar davetleri aldık aynı Ramazan-ı Şerifin tadını hissettik.Bu davetin ise bir özelliği var evin reisi Halim bey hacca gidiyor iftardan sonra onu uğurlamaya gittik.Halim bey aile dostumuzdur.Bu sebeble kanbersiz düğün olmaz misali iyi günde kötü gününde birbirimizin yanında olmak isteriz.İnsanın böyle dostu olsun varsın bir tane olsun


 Menüdeki yemekler birbirinden lezzetliydi  havuç diblesi harika olmuştu.Patlıcan lı köfte nefis kısacası güzel bir iftar yemeğiydi.


Yemekten sonra apar topar havaalanına gittik.Ve çocukları ile vedalaşma vakti.Hem sevinç hem hüzün


Ben bile kendimi tutamadım insan özlüyor o mubarek toprakları.Bizim değer verdiğimiz bir büyüğümüz GÖREN BİN AŞIK GÖRMEYEN BİR AŞIK derdi ne güzel söylemiş meğerse. Gerçekten de gören bin aşık.Duygulanmamak hüzünlenmemek elde değil.


“Makbul olan haccın mükâfatı ancak cennettir.” (Hadîs-i Şerîf, Müsned-i Ahmed)


Elimizden geldiğince hediyeler gönderdik rasülümüze .Şimdi nasıl yani diyeceksiniz.Selevatı şerife hatimleri,Kuran-ı kerim hatimleri ,İhlas hatimleri,ve mektuplar.Dualarımız umutlarımız isteklerimiz.Gidince bizide çağır o mubarek topraklara dedik.
Bir Hadis-i şerif ile sözlerime son veriyorum.“Haccını yapanla karşılaştığın zaman ona selâm ver, onunla musâfaha et ve o evine girmeden önce senin için istiğfar etmesini iste. Zira onun günahları bağışlanmıştır.” (Hadîs-i Şerîf, Müsned-i Ahmed)

Öyle güzel bir duyguki mevlam arzu eden her kese en kısa zamanda o mubarek topraklara gidip görmeyi ibadet etmeyi nasip etsin inşallah
  SEYYAH HAYIRLI AKŞAMLAR DİLER :)

18 yorum:

  1. Rabbim firdevs makamında kabul etsin ve bizlerede nasip etsin inşallah canım...

    YanıtlaSil
  2. rabbim kabul buyursun abimizin haccini .bizlerede nasip eylesin

    hayirli hafta sonlari canim
    patlicanin tarifini aldinmi ;)nefis gözüküyorda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MALUM TELAŞELİYDİ EV ALAMADIM
      AMA GERÇEKTENDE ÇOK LEZZETLİYDİ EN KISA ZAMANDA ALIP PAYLAŞIRIM MERAK ETME GÜLÜM

      Sil
  3. amin canım inşallah
    ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil
  4. Güle güle gitsin,gelsinler...Rabbim kabul etsin,bizlerede nasip olur inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN GÜLÜM İNŞALLAH
      RABBİM İSTEYEN HER KESE NASİP ETSİN

      Sil
  5. Hayırlı gidip gelmek nasip olur inşAllah. Allah kabul etsin.
    Darısı başımıza inşAllah :)
    Bana gelen bir ödülü sizinle paylaştım, haber vermem gerekiyormu bilmiyorum ama yinede haber vermiş olayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN GÜLÜM
      MEVLAM İSTEYEN HER KEZE NASİP ETSİN İNŞALLAH
      ÖDÜLDEN HABERİM YOKTU
      HABER VERDİĞİN İYİ OLDU :)
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  6. ALLAH kabul etsin oruçlarınızı ..bizlerede oralara gıtmeyı nasıp etsın ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN AMİN AMİN CANIM
      ALLAH RAZI OLSUN
      İNŞALLAH EN KISA ZAMANDA GİDERİZ İNŞALLAH HEP BERABER

      Sil
  7. Ben tabakta takıldım kaldım:)
    Galiba çok acıktım.
    Rabbim hayırlısıyla gidip dönmeyi nasip etsin abimize..
    Tabi isteyen herkese de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ACIKTINMI GÜLÜM
      SEN İSTEMİYORMUSUN YOKSA GİTMEK
      BERABER GİDERİZ İNŞALLAH ANA KIZ
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  8. Rabbim hepimize gitmeyi nasip etsin hayirlisiyla.
    Tabak gercekten nefis gozukuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah
      evet lezzelerde çok nefisdi inşallah bi ara paylaşırım
      hayırlı sabahlar

      Sil
  9. Ne mutlu onlara. Allahcc cümlemize nasip etsin inşallah.Tez zamanda...Onlara da Allahcc kabul etsin...

    YanıtlaSil
  10. ne güzel bişey bu yaptığınız hepsi.


    o havuç şeysini de bilmiyodum.
    :)

    YanıtlaSil
  11. içinde bulunduğumuz ay zilhicce ayı olacak sanırım
    sevgiyle

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu