10 Ekim 2012 Çarşamba

HAYIRLI SABAHLAR


17 yorum:

  1. Sizede hayırlı sabahlar.
    Rabbim doğru yolunda yürüyenlerden eylesin cümlemizi İnşaAllah...

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı sabahlar:)Çok güzel bir söz..

    YanıtlaSil
  3. Sanada tatlım. Dünden daha güzel nice nice günler. Mutlu zamanlar seninle olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İNŞALLAH EN KÖTÜ GÜNÜMÜZ BÖYLE OLSUN DİYORUM

      Sil
  4. Sana da Hayırlı Sabahlar, her ne kadar ben bunu yazarken saat 14:52 de olsa...

    Daha önce seni mimlemiştim ve ancak iki kez yorum bırakıp hatırlatmama rağmen senden geri dönüş olmadı yazarım ya da yazmam diye... Bu 3. hatırlatma... Sanıyorum yazmak istemiyorsun... :(

    http://denizinyildiz.blogspot.com/2012/09/okuma-kosem.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DENİZİM CANIM GÜLÜM NİHAYET MİM İM KARŞINIZDA
      ÜZERİMDEN BÜYÜK BİR YÜK KALKTI VALLAHİ
      :)

      Sil
  5. Bana niye hep tersi olur acaba? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BAZEN UFAK YANILMALAR OLABİLİYOR TABİKİDE

      AMA BİZ RESİMDEKİ GİBİ OLMASINI HAYAL EDELİM O ZAMAN :)

      Sil
  6. Bende günaydın demiştim arkadaşım..Nerelerde kaldı gelememiş buraya. Çaylar bitecek:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BİTMEZ BİTMEZ BEN YETİŞİRİM HER DAİM GÜLÜM

      Sil
  7. değil mi evet öle iyi bakmalıyız dı mı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE SEVGİLİ BİLİRKİŞİM DEEP KESİNLİKLE
      ÖYLE BAKALIM ÖYLE GÖRELİM

      Sil
  8. Ne buyuk adammış.
    Her sözü, anlatımı muhteşem.

    Hatırlayan anne Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GERÇEKTENDE MUHTEŞEM SÖZLERİ VAR

      GÜNÜNÜZ HAYIRLA GEÇSİN

      Sil
  9. Aynı güzel gören, güzel düşünür. Güzel düşünen, hayatından lezzet alır kaidesince gibi...

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu