14 Ekim 2012 Pazar


GÜZEL BİR PAZAR SABAHI  SİZE PAPATYALARLA GÜNAYDIN DEDİK DEN SONRA ÜÇ TANE GÜZEL SÖZ PAYLAŞMAK İSTİYORUM



BEN BU ARALAR HÜZÜN AĞACIMI SULAMIŞIM FARKINA VARMADAN.HADİ HEP BERABER ŞU ANDAN İTİBAREN MUTLULUK AĞACIMIZI SULAYALIM.


                                               BU SÖZDE ÇOK HOŞUMA GİTTİ


BU DA ÇOK MANİDAR DEĞİLMİ. BİRBİRİMİZİ SEVELİM PAYLAŞAMAYACAĞIMIZ HİÇ BİR ŞEY YOK SEVGİYLE KALIN.MUTLULUK AĞAÇLARINIZ HİÇ SUSUZ KALMASIN


HADİ YİNE İYİSİNİZ BU GÜN İYİ GÜNÜMDEYİM İLK KOVA SU BENDEN SULAYIN MUTLULUK AĞAÇLARINIZI

22 yorum:

  1. GÜZEL BİR PAZAR DİLİYORUM.BU YAZDIGIN SÖZLER ÇOK GÜZEL,İNSANIN ICINE İŞLİYOR.

    YanıtlaSil
  2. Mutlu pazarlar diliyorum Seyyahım. Hep mutlu ol ve kal inşaAllah.

    YanıtlaSil
  3. Mutluluk ağacımızın kocaman olması dileğiyle aldım kovamı suladım inşallah.. Bende bugünlerde hüzünlüyüm elle tutulur bir sebebimde yok halbuki ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM SULA SULA İYİ SULA
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  4. Sizede mutlu pazarlar,sözler çok güzel,nereden de bulursun bilmem:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SİZİN İÇİN ARIYORUM TATLIM
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  5. hayirli pazarlar canim
    sözler müthis mutlulugun daim olsun canim

    hayatim cok anlam katan bir söz var seyyahim paylasayim istedim
    "ASLA PES ETME,,
    sevgilerimi dualarimi biraktim

    YanıtlaSil
  6. Allah'ımm sana geliyorum deyip faceye koşuyodum sayfanı değişmiş görünce:)
    Panikledim ama sonra çok şükür buldum yorum kısmını filan.
    Sözler ne hoş,ne anlamlı, sulayalım inşAllah mutluluk ağacımızı,mutluluklar büyütelim hep hayat boyu.
    Bu arada aradım ve ulaşamadım sana:) Dedim telefonunu pek de yanından ayırmaz ama:)
    Kısmet artık başka zamana:)
    Hayırlı pazarlar olsun..

    YanıtlaSil
  7. CANIM BİR ŞEYLER YAPMAK İSTEDİM AMA OLMADI İSTEDİĞİM GİBİ
    SULA SULA BOL SU LA HEMDE
    BİRAZ KEYİFSİZDİM ŞEKERLEME YAPIYORDUM
    BİRAZ GERGİNİM BU GÜN NEDENSE
    ÖPTÜM SENİ YAVRUKUŞ

    YanıtlaSil
  8. CANIN SAĞOLSUN BE SEYYAHIM,BEN DE ÖYLEYDİM BUGÜN,YILDIZ OLAYI MIDIR NEDİR BİLEMEDİM,SENİN YAZILARI OKUYUNCA RAHATLADIM.
    BUNLAR DA GELİR GEÇER ..
    NAPALIM,İŞİMİZ BU YAŞAMAK..

    YanıtlaSil
  9. eleştirmedim ki ben.
    hatta hiç eleştirmem ki.
    espri yapıp takılmıştım ki.
    ama yanlış anlattıysam özür dilerim.
    neden eleştireyim ki ama yaa yok öle bişi.
    :)

    YanıtlaSil
  10. o zaman güzel bi şarkı söyle. rast olsun. hissederim.
    :)
    biliyorum çok keyifli günlerin değil ama maalesef :) geçer bu günler.
    :)

    YanıtlaSil
  11. bloglara gittiğini görüyorum ki.
    kcs ve hazalda okudum yorumlarını.
    ikisi de iyiler.
    sen de yazdan buyana aramızda en iyisin.
    :)

    YanıtlaSil
  12. sık kullanılanlar.
    blogda değil.
    net sayfasını açınca, google, mozilla veya explorer, açılan sayfada oluyor ya üstte ikonlar. izlediğin bir siteyi, blogu, dergiyi vb. o sık kullanılanlara ekliyorsun.
    :)

    YanıtlaSil
  13. doğru anlatabildimmi ki.
    :)

    YanıtlaSil
  14. Canım ne güzel sözler hepsine yürekten katılıyorum..Keşke gerçek yaşamda bu sözleri uygulayabilmek te okuması kadar kolay olsa..Uygulabiliyorsak ne mutlu bize..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Seyyahım dün dolaşamadım güzel sözlerinle paylaşımlarınla başladım bu haftaya. Hayırla geçer inşallah. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel sözler. Paylaşım için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  17. jim rohn'un sözü tam benlik.
    :)
    veee o kova fotosu. şaaneeee.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu