22 Ekim 2012 Pazartesi

GOBLENLERİİİİM VAR

Annemin tam bir fanatik goblenci olduğunu biliyorsunuz bu gün hem ona hem kendime bir kaçtane goblen aldım işlemesi için bakalım siğzlerde beğenecekmisiniz

                                     Buna bayıldım şimdiden salonda yerini ayarladım bile



 Bu kırmızı gelincikleride yanına koyarım nefis olur.Annem işledikten sonra bende kesme boncukla gelincikleri biraz hareketlendiririm harika olur ne dersiniz


 Buda hayalimdeki ev bu panoda hareketlendirmeye müsait.İpek kurdele kullanabilirim mavi beyaz sarı çiçekler için güzel olur.Hele bir annem işlesinde o zaman tekrar düşünürüm


Hep TUĞRA tuhafiyenin yüzünden aslında bir tane almak için girmiştim 5tane alıp çıktım.Yeni yeni modeller gelmiş bunlar ilk etapda vurulduklarım daha neler var neler.Nasıl sizde beğendinizmi?


,Bunu tanıdınızmı geçen gün başladığım koltuk şalı yarıladım bitmesini, bekleyemedim sizlerle paylaşayım dedim.Renkleri güzel ama değilmi.Hayırlı akşamlar

NOT:Daha önceki işlediğim goblenleri görmek isterseniz buraya tıklayın  ve buaraya tıklayın

16 yorum:

  1. Hepsi de çok güzel.Battaniyenin rengi hoş olmuş,koltukla uyumlu.Goblenlerde işlenince çok şık olacaklar.Bazı alanlara kesme boncukişlenirse güzel olur.Mesela ağaç yaprakları ve çiçekleri.Şimdiden kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM
      BENDE ÖYLE DÜŞÜNDÜM ZATEN
      KESME BONCUKLA HAREKETLENDİRMEYİ SEVİYORUM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  2. Bende bu Goblen işine yeni sardım henüz hiç yapmadım ama nakış işini çok severim.

    Devamlı gittiğim tuhafiyem de yoktu çok istedim yeni getirdi. Satın alınca size de fikir danışsam nasıl olur?
    Yoğun bir tablo istiyorum :))

    Size de kolay gelsin. Bitmiş halini görmek için sabırsızlanıyorum.
    Ama koltuk şalı maşallah istiyor. Ellerinize kollarınıza sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM HAYIRLI AKŞAMLAR
      ÇOK RAHATLATIYOR İNSANI İYİ BİR TERAPİ
      BİTTİĞİ ZAMANDA EVİNİZ İÇİN EL EMEĞİ GÖZ NURU BİR GÜZELLİK
      BEĞENMENİZE SEVİNDİM

      Sil
  3. Gobleni sende gordum ilk inan. cok guzeller. ne yapiliyor isleniyor mu goblen. biraz cahil kaldim. netten de bir arastirayim bakim:))) ortu de com guzel ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://oncelsengul.blogspot.com/2012/08/silk-ribbon-embroidery_22.html

      BURADA
      http://oncelsengul.blogspot.com/2012/07/goblen.html VE BURADA DAHA ÖNCEKİ YAYINLARIMDA PAYLAŞTIĞIM GOBLENLERİM VAR
      FİKİR EDİNMEK İSTERSENİZ BAKIN

      BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  4. Çok sevdim , 3. ye bayıldım !

    YanıtlaSil
  5. hayy maşallahh barekteallahhh..:)
    on parmakta on hünersiniz biiznillahh...
    goblen işine bir kez el atmışlığım var ve dewamını getiremedim bi türlü seyyahım..:)
    ateşlediniz beni yine,ilk fırsatta tuhafiye yolu göründü bana kısmetse.
    ilk goblen aldı aklımı başımdan.
    battaniyenin,renk uyumu çok cici olmuş:)
    emeklerine sağlık olsun.
    şimdiden hayırlı bayramlar dileğimle...:)

    YanıtlaSil
  6. ben hazır olanları işlemeyi sevmiyorum modeli kendim ortaya çıkarınca daha çok zevk alıyorum sanırım ama bunlarda cok oş..

    YanıtlaSil
  7. Seyyahcım goblen dediğimiz şey kanaviçemi :) ben biraz cahilim bu konuda sanırım.. Çok güzeller ama..Bencede üzerlerini canlandır pullar ve boncuklarla..
    Ayrıca koltuklarının bilem şalı var çok kokoş hatunsun vesselam :)

    Annene sevgilerimizi götür olurmu..

    YanıtlaSil
  8. Hepside çok güzel. Bende almak istiyorum ama nereden bulurum bilmiyorum. Avrupa yakasında tavsiye ettiğiniz bir yer var mı?

    YanıtlaSil
  9. Ben alıp kaçarım ki o goblenleri:)))Emeğine sağlık hamaratım öpüyorum...

    YanıtlaSil
  10. hepsi çok güzel. şalda tam sabır işi. eline sağlık cnm.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba rica etsem adresi verebilirmisiniz ben de almak istiyorum.

    YanıtlaSil
  12. Aldığınız yerin adresini veririmisiniz ben de alıcam şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu