30 Ekim 2012 Salı

GOBLEN



                    ANACIĞIMIN YENİ GOBLENLERİ

Arkadaşlar 41 kere maşallah demeyi unutmayın lütfen bunlar anacığımın yeni goblenleri.


Baktımki asacak yer kalmamış aynanın önünde duruyorlar kaptım geldim hepsini.Buna bayıldım.Daha önce çok beğendiğim iki tabloyuda aldım bunlarıda


Boşuna demiyorlar kızınmı var derdin var diye hatta bununla ilgili bir hikaye anlatır eskiler anlatır; hanımın biri devamlı eşine kumam yok diyormuş.Eşide üstüne 2tane daha eş almış hikaye bu ya hanımı hala kumam yok diyormuş.Günün birinde bir kız çocukları olmuş hanımı hah kumam geldi demiş.Eşide e mubarek kadın şunu baştan söyleseydin ya bende 2 eş daha almasaydım demiş.


Gerçek payı yok değil kızlar her zaman annelerinin kuması aslında.Ne zaman Ankara ya gitsem bakayım kaç bavulla geldin giderken kaç bavulla gideceksin der babam.Doğruda söyler:)


Her neyse sonuçta tabloları aldım geldim sırf babacığımı yalancı çıkarmamak için yani başka nedeni yok :)
Nasıl beğendinizmi yalnız çekimleri hiç güzel olmadı parlıyor diye flaşı kapattım çok soluk çıktı renkleri halbuki o kadar güzelki orjinali
Bu arada İstanbulda olan arkadaşlarım bu tabloların hepsini canlı görmek isterseniz Ümraniyede Tuğra tuhafiyede sergilenecek bir müddet önümüzdeki Pazartesiden itibaren
İlgilenenlere duyurulur.Ayrıca yine  Pazartesi günleri aynı tuhafiyede saat 2de nakış derslerim var
Hepinize Hayırlı Günler Dilerim


26 yorum:

  1. nefis olmuşlar şekerim Anneciğinin ellerinden öpüyorum,selamlarımı iletirsen çok sevinirim bayılıyorum böyle becerikli kadınlara iyi ki varsınız ALLAH uzunnn,sağlıklı ömürler versin inşallahhh:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İLETMEZMİYİM GEÇEN GOBLENLERİNİ YAYINLADIĞIMDA DA ALTTAKİ YORUMLARI ONA OKUDUM O KADAR MUTLU OLDU Kİ ANLATAMAM SANA ÖZLEMCİM
      ÇOK SEVİNDİ
      AMİN DİYORUM GÜZEL DUALARINA

      Sil
  2. En üsttekini çok beğendim.Maşallah annenize.Anne hamarat baba hamarat sizi düşünemiyorum abla maşallah :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ABLACIM İŞDE HEPSİNİ ONLAR ALMIŞLAR BANA BİR ŞEY BIRAKMAMIŞLAR
      BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  3. 41 kere maşallah diyerek başlıyorum hepsi birbirinden güzel çok şanslısınız.İyi günlerde kullanın.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM TEŞEKKÜR EDERİM ALLAHA EMANET OL

      Sil
  4. bayıldım hepsi de çok hoş olmuş gerçekten annenin emeğine sağlık seyyahcığım. sana da bol katılımlar diliyorum istanbulda olsaydım seninle tanışmak isterdim şahsen. sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEN NEREDEYSEN SÖYLE NASIL OLSA BEN SEYYAHIM
      BEN GELİRİM SENİNLE TANIŞMAYA OLMAZMI?
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  5. Süper,süper..Anacığının elleri dert görmesin canım..hepsi birbirinden güzel maşallah..Acaba teyze benide çocuklarının arasına alır mı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NURSAN CİM BEN BİR SORAYIM NE OLUR NE OLMAZ
      BELKİ ALIR :)
      BEĞENMENE SEVİNDİM TATLIM,
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  6. hepsi de çok güzel.. ama ben en son deniz manzaralıyı çok sevdim.. ayrıca kuma hikayesi de çok güzeldi. sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      O BENİMDE FAVORİM O VE EN ÜSTEKİNE SALONUMDA ŞİMDİDEN YER AYARLADIM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  7. çok tatlııı yazmışsın.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER DEEP
      BELKİDE ÇOK TATLI YAZMIŞSIN AMMA BİRDE ŞU İMLA HATALARINI DÜZELTSEN DİYORSUNDUR EE NE YAPAYIM BENDEN BU KADAR
      ONLARIDA SEN DÜZELTİRSİN DEĞİLMİ :)

      Sil
  8. ANNENİZ HANIMEFENDİNİN ELLERİNE GÖZLERİNE SAĞLIK MAŞAALLAH

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAH RAZI OLSUN BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  9. MaşaAllah hemde 41 kere MaşaAllah... Duramaz annelerimiz ha bire işler dururlar... Onlar öyle mutlular...İyiki varlar... annenizin ellerine, gözüne sağlık... Hepsi çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BABAM KIZIYOR BAZEN İŞLEME DİYE HALBUKİ İŞLEMESE ÇOK KÖTÜ OLUR BENDE BİLİYORUM BIRAK BABA İŞLESİN DİYORUM
      BEĞENMENİZE SEVİNDİM HAYIRLI GECELER

      Sil
  10. Eğer çok fazla ise bir adet bende alabilirim :)

    Ellerine sağlık çok güzel olmuşlar. Allah sağlık, sıhhat versin de daha çok yapsın İnşallah :)

    Sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım beğenmenize sevindim
      hayırlı geceler

      Sil
  11. Canım kız evlat anne evine gezmeğe gittiğinde vitrindeki fincanlar bile titrermiş.Acaba bizide mi alıp götürecek diye:))Bende ki de bir başka değişik hikaye .Demek ki kız evlatlar annenin ortağı oluyorlar:)Canım bu haliyle bile şahane görünüyor goblen işlemeler.Anneciğinin ellerine,emeklerine sağlık olsun.Haaa valla kırk bir kere MaşaAllahımı dedim içimden..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DOĞRU SÖYLÜYORSUN CANIM
      TİTREMEKTE HAKLILARDA
      BEĞENMENE SEVİNDİM CANIM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  12. Hepside çok güzel. Annenizin ellerine sağlık.
    Yakın olsaydı kesin gelirdim, size kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEĞENMENE SEVİNDİM CANIM
      GELMİŞ KADAR OLDUN
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  13. Ana kız androide mi bağladınız nedir:)
    Hızınıza yetişemiyoruuum:)

    YanıtlaSil
  14. of of....annenize selamlar sevgiler...ellerine sağlık...goblen benimde çok beğendiğim elişlerindendir.harika...bende annemin tek kızıyım,aynen her gittiğimde bir kaç poşet fazlayla dönerim.Sergilendiği günlerde tanışmış olsaydım keşke sizinle....

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu