29 Ekim 2012 Pazartesi

EDİRNE GEZİSİ (2.Bölüm)

TÜRK İSLAM ESERLERİ MÜZESİ

       
                 SEYYAHIN GÖZÜNDEN MÜZE GEZMEYE VARMISINIZ HADİ O ZAMAN























 
                                                    ALLAH,VATAN,NAMUS,İTTİHAD






                                EL İŞLEMELERİNİN ZARİFLİĞİ GÖZ KAMAŞTIRIYOR

                                                 
                                                           SÜNNET YATAĞI


                                                ANNEMİZDE GÖZ KAMAŞTIRIYOR








    
                                                                 
                                                                MEVLEVİHANE


                                                BAHÇEDEN BİR MANZARA





YAĞMUR MÜSADE ETMEDİĞİ İÇİN BAHÇE RESİMLERİNİ ÇOK ÇEKEMEDİM.RÜZGARDAN BU GÜLLERİ BİLE ANCAK ELİMLE TUTTUKTAN SONRA ÇEKTİM
SEYYAHIN GÖZÜNDEN EDİRNE DEVAM EDECEK ŞİMDİLİK HOŞÇAKALIN
    HAYIRLI SABAHLAR

13 yorum:

  1. gecmısımızı bılmek adına cok guzel bır gezı mekanı edırne hem avrupalı hem bızden :)

    YanıtlaSil
  2. AYNEN ÖYLE ÇOK DOĞRU BİR TABİR
    HEM AVRUPALI HEM BİZDEN HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. sen bak ancak
      annen harıl harıl geziyor

      Sil
  4. Ben bile gitmedim bu müzeye:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir dahaki gelişime beraber gezeriz inşallah
      hayırlı günler

      Sil
    2. Olur inşALLAH.
      ama dün süpermiş izinliydim, bir daha izini rüyamda görebilirim:)

      Sil
  5. tek kelimeyle harika çok şanşlısınız bu güzellikleri bizmle paylaştığın için teşekür edrim.ben çok uzakta olduğum için ancak fotolara bakmakla yetiniyourm..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      SİZLER BÖYLE SÖYLEYİNCE BENDE YÜREKLENİYORUM YENİ GEZMELER BULUYORUM KENDİME
      ALLAHA EMANET OLUN

      Sil
  6. Şahaneeee.. Sayende gezdim.. Şahane..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GEZ VUSLATIM GEZ DAHA ÇOOOOOOOOK YER GEZECEĞİZ

      Sil
  7. ne güzelmiş bilmiyodum hiç.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu